پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در جوانمرد قصاب

قالیشویی جوانمرد قصاب یک قالیشویی می باشد که با مجوز هایی که دارد مشغول به کار می باشد. این قالیشویی تمامی کارکنانی که در مجموعه ی خود استخدام کرده است حرفه ای و ماهر هستند و شستشوی فرش هایتان را به بهترین شیوه ممکن انجام می‌ دهند. این قالیشویی خدمات گوناگونی را برای مجموعه ی خود در نظر گرفته است.

۱- شستشوی مبل ها

مبل ها در انواع رنگ ها و پارچه ها تولید می شوند و کیفیتشان با یک دیگر متفاوت است. مبل های تخت خواب شو، مبل های حصیری، مبل های چرمی و… انواع مبل ها می باشند. برخی از مبل ها مانند مبل های چرمی باید با شوینده های مخصوص شسته شوند تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهند و مانند روز اول براق و یک دست دیده شوند. همه ی مبل ها برای شستشو به تخصص نیاز دارد و نمی توان آن ها را بدون اطلاع و آگاهی مورد شستشو قرار داد. مبل ها در قالیشویی جوانمرد قصاب با بهترین متد روز شسته می شوند و کیفیت آن ها ثابت می ماند.

۲- شستشو موکت ها و پرده ها

در قالیشویی گرمدره و جوانمرد قصاب شستشوی موکت ها و پرده ها بر عهده گرفته می شود و توسط افراد حرفه ای و با تجربه شسته می شوند. شستشوی موکت ها باید با دقت کافی انجام شود تا گره ها و مغز موکت آسیبی نبیند. همچنین شستشو پرده ها با شوینده هایی انجام می شود که پرده حالت خود را حفظ کند و مانند روز اول نمای زیبایی داشته باشد. انواع موکت ها و پرده ها با دستگاه مخصوص مورد شستشو قرار گرفته می شود و قبل از شستشو توسط متخصصین تست گرفته می شود.

قالیشویی در جوانمرد قصاب

۳- شستشوی انواع تابلو فرش ها

تابلو فرش ها انواع مختلفی دارند برخی از آن ها ماشینی و برخی دیگر دستبافت هستند. تابلو فرش هایی که دستبافت هستند هر چقدر عمر بیشتری داشته باشند ارزشمند تر و نفیس تر است و جزء فرش های عتیقه محسوب می شود به همین دلیل قالیشویی مادر برای شستشو تابلو فرش ها به صورت کاملا اصولی و حرفه ای عمل می کنند تا از ارزشمندی تابلو فرش کم نشود. تابلو فرش ها زمانی که بر روی دیوار نصب می شوند نمای بسیار زیبایی دارند و کارکنان قالیشویی تلاش می کنند تا نمای تابلو را کم نکنند.

۴- بخار شویی پرده ها و دیوار

یکی از دستگاه هایی که در قالیشویی های حرفه ای و تخصصی وجود دارد، دستگاه بخار می باشد. دستگاه بخار برای بخار شویی پرده ها، دیوار، مبل، کمد و… استفاده می شود. این دستگاه تمامی گرد و خاک هایی که بر روی سطح وسیله می نشینند و نفوذ پیدا می کند را از بین می برد و چند برابر روشن تر دیده می شود. پرده ها به دلیل محل قرار گیری به راحتی تیره و کدر می شوند و نمای سفید و براق خود را از دست می دهند و با بخار شویی می توان به راحتی نمای اولیه پرده را به حالت اول خود در آورد. همچنین دیوار ها هم در گذر زمان سیاه و دودی دیده می شوند و با بخار شویی رنگ دیوار ها به سفید و صدفی تبدیل می شوند. تمامی خدماتی که قالیشویی جوانمرد قصاب برای کارخانه ی خود در نظر گرفته است به صورت حرفه ای و ویژه انجام می شود و در شستشوی فرش ها و… متخصصین بر نحوه کار و شستشو نظارت کامل دارند تا به فرش ها هیچ آسیبی وارد نشود تا مانند روز اول کیفیت خود را داشته باشند.

شستشوی فرش های عتیقه

فرش های عتیقه یکی از فرش های نفیس و زیبایی است که برخی افراد علاقه ی زیادی به نگهداری آن ها دارند و در منزل خود از فرش های عتیقه استفاده می کنند. فرش های عتیقه برای این که سالم و زیبا دیده شوند به شستشو نیاز دارند. شستشوی فرش های عتیقه باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود. بهترین روش شستشوی فرش های عتیقه سپردن فرش به قالیشویی می باشد به دلیل این که قالیشویی برای شستشو آن ها تمامی نکات را رعایت می کند. نکاتی که در قالیشویی برای شستشوی فرش های عتیقه رعایت می شود شامل موارد زیر می شود.

۱- در قالیشویی قبل‌ از شستشوی فرش، آن را به طور کامل بررسی می کنند تا قسمت های آسیب دیده فرش مشخص شود تا به قسمت رفو منتقل شود. قالیشویی از شستشو فرش های آسیب دیده خودداری می کند و تا زمانی که فرش ترمیم و رفو نشده باشد، اقدام به شستشو آن نمی کند.

۲- پس از بررسی فرش، آن را با دستگاه کاملا عاری از هر گونه گرد و خاک و زباله های ریز و کوچک می کنند. دستگاهی که برای از بین بردن گرد و خاک ها استفاده می شود پیشرفته و مکانیزه می باشد و در حین عملیات آسیبی به تار و پود ها وارد نمی شود.

۳- پس از زدودن گرد و خاک ها، شوینده ی مناسب برای فرش عتیقه انتخاب می شود. گاهی اوقات ممکن است فرش نسبت به مواد شوینده حساس باشد به همین دلیل گوشه ای از فرش را با مواد شوینده تست می کنند و در صورت واکنش نشان ندادن فرش، اقدام به شستشو فرش با مواد شوینده می کنند.

شستشوی فرش های عتیقه

۴- سطح فرش را با دستگاه مناسب، مورد شستشو قرار می دهند و دستگاه هیچ فشاری به فرش وارد نمی کند. دستگاه به صورت کاملا حرفه ای تمام سطح فرش را با آرامی شستشو می دهد و تمام تیرگی ها از سطح فرش از بین می روند.

۵- برای خشک کردن فرش های عتیقه، ابتدا فرش را آبکشی می کنند تا آب های اضافی از فرش به طور کامل خارج شود و سپس فرش را در دستگاه قرار می دهند.

۶- فرش را به طور کامل آبگیری می کنند تا همه مواد شوینده از عمق فرش خارج شود. باقی ماندن مواد شوینده سبب می شود فرش پس‌ از خشک شدن تیره و کدر دیده شود و براقیت سابق خود را نداشته باشد.

در قالیشویی جوانمرد قصاب برای شستشو فرش های عتیقه همه ی نکات رعایت می شود و فرش به صورت اصولی مورد شستشو قرار می گیرد. حفظ ارزش و کیفیت فرش های عتیقه بسیار مهم است و قالیشویی تلاش می کند ارزش فرش را حفظ کند.

دواشویی و لکه برداری فرش ها

دواشویی و لکه برداری فرش ها یکی از خدمات قالیشویی می باشد. دوایی شویی فرش ها در قالیشویی توسط افراد با سابقه و کار بلد انجام می شود. دواشویی یک کار تخصصی است و نمی توان آن را به هرکسی سپرد و اگر تصمیم به دواشویی فرش های خود گرفته اید حتما از یک مرکز حرفه ای کمک بگیرید. این عمل در فرش ها زمانی انجام می شود که از آن ها استفاده ی زیادی شده باشد و برخی از نقاط فرش نو و برخی دیگر کهنه دیده می شود و دواشویی به این منظور برای فرش انجام می شود که تمام سطح و نمای فرش یکسان و یک دست دیده شود. در دواشویی، قسمت هایی که کمتر پا خورده اند و نو هستند کهنه تر می شوند. لکه برداری نیز یکی از خدمات قالیشویی می باشد. لکه برداری برای انواع فرش های ماشینی و دستبافت انجام می شود. وجود لکه ها در سطح فرش همیشه دیده می شود و برخی از لکه ها به راحتی از بین می روند ولی برخی از لکه ها به صبر، زمان و تخصص لازم احتیاج دارد.

دواشویی و لکه برداری فرش ها

۱- اگر لکه ی به وجود آمده در سطح فرش به خاطر سوختگی می باشد از بین بردن آن باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود تا فرش اسیب بیشتری نبیند.

۲- برخی از لکه ها به دلیل استفاده از چسب بر روی سطح فرش ایجاد شده است. از بین بردن لکه ی چسب در قالیشویی با مواد مخصوص انجام می شود تا سطح فرش هیچ آسیبی نبیند.

۳- لکه های آب میوه، خورشت و… به صورت ناگهانی در سطح فرش ایجاد می شود و اگر لکه و رنگ آن به عمق فرش نفوذ پیدا کند از بین بردن آن سخت تر انجام می شود و نمی توان به راحتی و در مدت زمان کوتاه آن را از بین برد. در قالیشویی برای از بین بردن این گونه لکه ها با شوینده های لکه بر و سفید کننده انجام می شود. برای از بین بردن لکه های هر فرشی از شوینده های مخصوص به تار و پود فرش استفاده می شود تا الیاف فرش در حین لکه برداری دچار واکنش نشود و پس از لکه برداری مانند روز اول تمیز و یک دست دیده شود.

تماس با ما