پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در مرتضی گرد

شست و شوی فرش جز کارهایی است که نیاز است هر ساله به آن پرداخته شود که این امر از قدیم تا به امروز در انجام است اما با یکسری تفاوت این کار به انجام می رسد.
شست و شو هایی که در قدیم انجام می شد به صورت کاملا دستی و توسط اهالی منزل بود و شست و شو از کیفیت مناسبی هم برخوردار نبود به گونه ای که تنها سطح فرش تمیز می شد و در برخی شرایط در عمق فرش گرد و خاگ و آلودگی باقی می ماند.
باقی ماندن آلودگی برای فرش ها جز عوامل آسیب رسان است چرا که می تواند ریشه و تار و پود فرش را با آسیب و مشکل رو به رو کند و در نهایت شخص مجبور به تعویض فرش می شود که تعویض، می تواند بسیار هزینه بر و گران باشد.
فرش ها در قدیم با یک مواد شوینده و با یک روش شسته می شدند و برخی از افراد هم از نکات شست و شویی و خشک کردن آگاهی کامل نداشتند و بدون رعایت نکات شست و شو فرش ها را شسته و در نهایت مقابل نور خورشید جهت خشک شدن پهن می کردند غافل از این که فرش ها با انجام این با آسیبی جدی رو به رو می شود.

قالیشویی در مرتضی گرد
هم چنین فرش ها به دلیل اینکه در گذشته از تنوع زیادی برخوردار نبود روند شست و شو را در خصوص فرش ها به یک صورت انجام می دادند که همین امر در روند فرسودگی و کهنگی فرش تاثیر گذار بود.
با گذشت زمان و افزایش فرهنگ آپارتمان نشینی و مسائلی که با خود به همراه داشت شست و شو در منازل با مشکل مواجه شد که در این زمان صنعت قالیشویی رونق گرفت و روز به روز به دلیل استفاده ی زیاد از خدمات آن ها پیشرفت هایی ایجاد شد.
امروزه اکثر قالیشویی های معتبر دارای دستگاه های اتوماتیک جهت شست و شوی با کیفیت و از همه مهم تر به منظور سرعت بخشیدن در روند شست و شو برای تحویل فوری فرش ها به مشتریان می باشد.
خدماتی که قالیشویی های معتبر در خصوص فرش ها ارائه می دهند همگی بر طبق اصول و نکات است تا به ریشه و تار و پود فرش ها آسیبی وارد نشود و هم چنین فرش های امروزی نسبت به گذشته بسیار متنوع تر هستند و لازم است توسط دستگاه های مخصوص شسته شوند.
تمام موارد ذکر شده در قالیشویی مرتضی گرد به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و در صورت نیاز می توانید با این مرکز معتبر در تماس باشید.

شست و شوی مبلمان و خوشخواب با دستگاه

از دیگر لوازم زینتی در منازل مبلمان هستند که در انواع مدل های مختلف می باشند و حضور آن ها در منازل نمای بسیار زیبایی را ایجاد می کند به همین خاطر لازم است همیشه تمیز و مرتب باشند.
برای تمیز بودن مبلمان روش های مختلفی وجود دارد که همان روش های خانگی هستند و ساده ترینِ آن همان گردگیری روزانه می باشد اما در طول زمان ممکن است در اثر عواملی دچار آلودگی شود و این الودگی به روش های خانگی هم برطرف نشود و همین طور لکه هایی از محلول های مختلف که ممکن است سرسخت باشد، در این شرایط تنها گزینه ی مناسب برای رفع لکه ها و تمیز کردن لکه ها قالیشویی ها هستند که با دستگاه های مخصوصی که دارند می توانند تمام لکه ها و آلودگی ها را از بین ببرند و هم چنین علاوه بر دستگاه های مخصوص در قالیشویی ها، مواد شوینده هایی هم دارند که بسیار قوی بوده و به راحتی قادر به پاک کردن لکه ها هستند.

شست و شوی مبلمان و خوشخواب با دستگاه
و اما در خصوص انواع خوشخواب ها که در ابعاد مختلفی هستند و شست و شوی آن ها در منازل کار آسانی نمی باشد و در برخی مواقع هم ممکن است لکه های مختلفی بر روی آن ها ایجاد شود.
برای تمیز کردن خوشخواب در اکثر مواقع روش های خانگی پاسخگوی مناسبی نیستند به همین دلیل لازم است توسط دستگاه های مخصوص که در قالیشویی ها وجود دارد شسته شوند.
در قالیشویی ها از جمله قالیشویی مرتضی گرد علاوه بر شست و شوی فرش ها و مبل ها، شست و شوی انواع خوشخواب ها نیز توسط دستگاه های مخصوصی که دارند انجام می شود. در قالیشویی مرتضی گرد مواد شوینده ای که جهت شست و شوی خوشخواب ها استفاده می شود مخصوص بوده و هر لکه ای که بر روی آن باشد به آسانی بر طرف می شود.

رفوگری و رنگ برداری

از خدمات دیگر قالیشویی در مرتضی گرد که رفوگری و رنگ برداری فرش ها است.
فرش ها در برخی شرایط ممکن است دچار آسیب های جدی شوند که این آسیب ها تنها توسط قالیشویی ها و رفوگری قابل حل است. از جمله لوازم مخصوص برای انجام کار رفوگری فرش شامل موارد زیر می باشد:

۱- درفش

۲- میخ کش و قلاب

۳- انگشتانه و نخ

۴- قیچی های مخصوص

و…

رفوگری و رنگ برداری

رفوگری فرش در خصوص موارد مختلفی از آسیب است چرا که فرش ممکن است سوخته باشد و یا پاره که این مورد جز معمول ترین اتفاقات هستند که ممکن است در هر زمان اتفاق بیفتد و سوختگی فرش ها در اثر عوامل مختلفی از جمله سیگار، قلیان، اتو و… باشد و پارگی هم در اثر لوازم برنده و… باشد.
اما باید در نظر داشته باشید که تنها در زمانی قابل جبران و ترمیم است که بیش از حد معمول نباشد چرا که آسیب بیش از اندازه، قابل جبران نخواهد بود.
حتی توسط افراد متخصص قالیشویی. قالیشویی در مرتضی گرد یکی از مراکز معتبر و مطرحی است که کار رفوگری را در بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص خود انجام می دهد و کار رفوگری تنها توسط افرادی انجام می شود که مهارت کامل را در این زمینه داشته و با تمام لوازم و ابزار و نوع آسیب آشنایی کامل و دقیقی را دارند چرا که اگر یک خطای بسیار کوچک ایجاد شود به طور کلی کار از بین خواهد رفت.
قالیشویی در مرتضی گرد با ابزار آلات مجهز و به روزی که در اختیار دارد تمام کار های رفوگری را توسط کادر حرفه ای خود در کیفیتی عالی انجام می دهد.
در صورت نیاز می توانید از این خدمات قالیشویی در مرتضی گرد در کوتاه ترین زمان بهره ببرید.
در ارتباط با انجام خدمات رنگبری هم این گونه است که برخی فرش ها ممکن است در اثر استفاده از مواد شوینده های متفرقه دچار رنگ دهی و تداخل رنگی شوند که در این صورت نگران نباشید می توانید از خدمات رنگبری قالیشویی مرتضی گرد بهره ببرید.
مواد شیمیایی مخصوصی جهت رنگبرداری فرش ها وجود دارد که در قالیشویی ها موجود می باشد و هر فرشی با هر جنسی که باشد اگر تداخل رنگی داشته باشند و یا رنگ دهی توسط این مواد شیمیایی به راحتی قابل حل هستند.

آشنایی با منطقه مرتضی گرد

در رابطه با منطقه ی مرتضی این گونه است که این منطقه به صورت شهرک مسکونی می باشد که در منطقه ی ۱۹ واقع شده است. خطوط حمل و نقلی در این منطقه این گونه است که به مترو در این منطقه موجود نیست اما ایستگاه اتوبوس که اتوبوس های بی ار تی در این منطقه موجود می باشند.

آشنایی با منطقه مرتضی گرد
قالیشویی معتبری هم در این منطقه وجود دارد که به تمام نقاط خدمات رسانی دارند و همین طور سرویس حمل و نقلی آن ها به تمام نقاط دسترسی دارند و علاوه بر آن قالیشویی تمام اتوماتیک می باشد که از مزایا و ویژگی های مطلوبی برخوردار است که از مهم ترین ویژگی می توان به صرفه جویی در وقت و زمان و همین طور آب و مواد شوینده اشاره کرد که این موضوع توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.
هم چنین این منطقه جز مناطق قدیمی و قدمت دار در جنوب استان تهران معروف است و هر آن چه که نیاز اهالی باشد در این شهرک مرتضی گرد موجود می باشد.
علاوه بر تمام این موارد در این منطقه مرکز درمانی هم موجود است که در شرق این منطقه ساخته شده است و اهالی آن جا به راحتی به این مرکز درمانی دسترسی دارند.

تماس با ما