پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در ساقدوش

فرش ها امروزه در طرح ها، رنگ ها، جنس های متنوعی هستند و نسبت به گذشته بسیار به روز تر می باشند و همین موضوع باعث شده جز لوازم زینتی قرار بگیرند به خصوص این که از ارزش مالی و معنوی بالایی هم برخوردار باشند.
هر وسیله ای که زینتی باشد الزامی است که همیشه در حالت تمیز و مرتب باشد تا همیشه جلوه ی زیبای خود را داشته باشد.
فرش ها هم به دلیل جلوه ی زیبایی که در محیط ایجاد می کنند و به دلیل این که نسبت به سایر اجزا نمای بیشتری دارند لازم است همیشه تمیز و سالم باشند که هر دوی این موارد با شست و شوی به موقع و مناسب و البته با کیفیت قابل اجرا است.
شست و شوی فرش ها لازم است هر از گاهی انجام شود و دلیل این موضوع علاوه بر تمیز ماندن، جلوگیری از تجمع گرد و خاک در تار و پود فرش ها است چرا که گرد و خاک و الودگی اگر به عمق فرش نفوذ کند می تواند در طول زمان فرش را به حالت پوسیده و کهنه و در خوشبینانه ترین حالت چرک تاب در آورد که در این شرایط شخص مجبور به تعویض فرش می شود.

قالیشویی در ساقدوش
شست و شوی فرش ها امروزه با توجه به متنوع بودن جنس آن ها توصیه می شود توسط قالیشویی ها انجام شود چرا که قالیشویی ها از تجهیزات کاملا مجهزی برخوردار هستند و مواد شوینده ی مصرفی آن ها کاملا مخصوص هر فرش است به همین دلیل در کیفیتی بسیار عالی به شست و شوی آن ها می پردازند.
البته این را در نظر بگیرید که معتبر بودن قالیشویی نیز بسیار مهم است که در این مقاله قصد داریم به یکی از این قالیشویی های معتبر و مطرح بپردازیم که قالیشویی در ساقدوش می باشد.
این قالیشویی تمام ویژگی های یک قالیشویی خوب را دارا می باشد و تمام عواملی که در این مجموعه هستند کاملا مجهز و حرفه ای می باشند.
کادر تخصصی در این مجموعه با تمام ویژگی های فرش، دستگاه و سایر موارد آشنایی کامل را دارند و این اطمینان را به مشتریان خود می دهند که در نهایت کاری تمیز و با کیفیت را تحویل دهند چرا که لازم است از افراد متخصص در این حرفه برای نظارت و کار با دستگاه ها در قالیشویی وجود داشته باشد تا آسیبی به فرش ها وارد نشود که در این قالیشویی تمام نیروهای انسانی با تمام تجهیزات شست و شویی و ماشین آلات و مواد شوینده های متنوع آشنایی کامل را دارند.

مبل شویی در منزل

مبل ها همانند فرش ها جز لوازمی در منازل هستند که هم نقش نسبتا مهمی را دارند و هم کاربردی و در انواع مدل های مختلفی می باشند.
مبلمان هم همانند فرش ها جز لوازم زینتی محسوب می شوند و لازم است هرزگاهی شسته و تمیز شوند. گرد و خاک به طور طبیعی در محیط وجود دارد و بر روی فرش ها و مبل ها می نشیند که بهتر است روزانه به گردگیری مبل ها پرداخته شود چرا که گرد و خاک اگر به صورت دائمی بر روی مبل ها باقی بماند می تواند پارچه ی مبل را با آسیب رو به رو کند. برای تمیز کردن مبل ها هم به روش خانگی در منازل قابل اجرا است و هم در قالیشویی انجام می شود.
برای این که از شست و شوی مبلمان و در نهایت سالم بودن آن مطمئن باشید می توانید از خدمات قالیشویی در خصوص مبل شویی استفاده کنید چرا که این مراکز از تجهیزات مجهزی جهت شست و شوی مبل ها استفاده می کنند و افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند آشنایی کامل را در کار داشته و به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با انجام آن می پردازند.
یکی از این قالیشویی های معتبر، قالیشویی ساقدوش می باشد که علاوه بر انجام خدمات مرتبط با فرش، در زمینه ی مبلمان هم فعالیت دارند.
قالشویی ساقدوش با به کارگیری دستگاه های قوی و مکانیزه و اعزام نیرو به منزل شما می تواند بهترین خدمات در خصوص مبلشویی را انجام دهند‌.
 اما در این قسمت قصد داریم به مبل شویی در منزل و روش هایی که می توان انجام داد بپردازیم. برای مبل شویی در منزل روش های خانگی و آسانی وجود دارد که شامل موارد زیر است:

۱- روش اول گردگیری روزانه به کمک دستمال های مخصوص گردگیری است که با این کار آلودگی های سطحی از روی مبل ها برداشته می شود و سطح مبل همیشه تمیز باقی می ماند و اجازه نمی دهد آلودگی به پارچه و قسمت داخلی مبل ها نفوذ کند.

مبل شویی در منزل۲- مورد دوم در خصوص استفاده از محلول های خانگی است که یکی از کاربردی ترین آن ها استفاده از جوش شیرین می باشد که در مقداری آب ریخته و حل کنید و سپس به کمک پارچه بر روی مبل ها بکشید. جوش شیرین هم می تواند به عنوان پاک کننده ی قوی عمل کند و حتی لکه ها را که سرسخت نیستند پاک کند و هم می تواند بوی نامطبوع را از مبل ها بگیرد. در صورت نیاز استفاده از این مورد می تواند کارساز باشد.

۳- روش سوم استفاده از دستگاه بخارشور است که این دستگاه بسیار کاربردی می باشد و برای شست و شو لوازمی از جمله مبل ها و فرش ها به کار می رود. داخل دستگاه را تا حد معینی از آب و مواد شوینده ریخته و سپس به شست و شوی مبل ها پرداخته شود. لازم به ذکر است که علاوه بر مواد شوینده می توانید از محلول های خانگی دیگر از جمله سرکه نیز استفاده کنید و به راحتی مبلمان را تمیز کنید. این روش به وسیله ی بخار است و در برخی مواقع که لکه هایی سرسخت نیستند را از روی مبلمان پاک می کند.
هم چنین در خصوص شست و شوی مبل ها و خشک کردن آن ها، به یاد داشته باشید که نکات و اصول را کامل رعایت کنید چرا که ممکن است در اثر شست و شوی خانگی کار با مشکل مواجه شود و هم چنین پس از شست و شو مبل را به اندازه ی کافی خشک کنید تا مبل دچار خشکی و یا رطوبت بیش از حد نشود چرا که در صورت بروز هر کدام از این مشکلات، مبل از بین رفته و شخص مجبور به تعویض می شود.

شست و شوی فرش دستبافت 

فرش دستباف از جمله فرش های پرطرفدار هستند که در منازل مورد استفاده هستند و از ارزش مالی و معنوی بالایی برخوردار می باشند و هم چنین این فرش ها همانند سایر لوازم دیگر در اثر عوامل مختلفی کثیف می شوند و چون کثیف بودن آن ها می تواند برای فرش مضر باشد.
لازم است هر از گاهی به شست و شوی آن ها پرداخته شود که هر کدام از جنس های فرش به نحوی شست و شو می شوند چرا که جنس هر کدام با یکدیگر متفاوت است و فرش های دستبافت نیز از حساسیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل توصیه می شود که این فرش ها به قالیشویی ها سپرده شوند و در منازل به روش های خانگی و دستی شسته نشوند  تا در قالیشویی ها بالاترین کیفیت شسته شوند و هم چنین اگر نکات مراقبتی و بهداشتی در خصوص فرش ها رعایت شود می توانید دیر به دیر به شستن آن ها بپردازید که این نکات در خصوص تمام فرش ها می باشد و هم چنین برای شستن فرش های دستبافت مراحلی وجود دارد که این مراحل شامل موارد زیر می باشد:

۱- جارو کشیدن فرش ها به منظور جمع کردن گرد و خاک و سایر زباله های کوچک از فرش

شست و شوی فرش دستبافت 

۲- استفاده از مواد شوینده ی مناسب فرش جهت شست و شوی آن که به صورت کف بر روی فرش باقی می ماند.

۳- پس از شست و شو، قرار دادن فرش در جای مناسب جهت خشک شدن آن

فرش دستبافت با توجه با داشتن تار و پود حساس لازم است تمام نکات مرتبط با شست و شو رعایت شود چرا که در صورت بروز خطایی بسیار کوچک می تواند فرش را با مشکلی جدی رو به رو کند.
در قالیشویی های معتبر از جمله قالیشویی ساقدوش روند کار با صورت کامل و تخصصی صورت می گیرد تا فرش دستبافت با توجه به ارزش معنوی بالایی که دارد در کیفیتی عالی شسته و خشک شود.
هم چنین در این قالیشویی خشک شدن فرش های دستبافت در گرمخانه های مخصوص انجام می شود تا فرش دچار شکستگی نشود چرا که شکستگی فرش قابل تعمیر نخواهد بود و در نهایت راهی جز تعویض فرش وجود ندارد که وجود گرمخانه در این قالیشویی جز نکات مثبت محسوب می شود. جهت نیاز به خدمات قالیشویی ساقدوش می توانید با این مرکز در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان از خدمات با کیفیت آن بهره مند شوید.

تماس با ما