پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در باقر شهر

قالیشویی باقر شهر جزء بهترین قالیشویی ها می باشد و تمامی کارکنانی که در مجموعه ی خود مشغول به کار هستند با سابقه و حرفه ای می باشند.

کارکنان قالیشویی تاثیر بسیار زیادی بر اعتبار قالیشویی می گذارند به دلیل این که:

۱- کارکنان اگر تجربه بالایی در شستشوی انواع فرش ها را داشته باشند، می توانند انواع فرش ها را بشویند و به صورت حرفه ای عمل کنند.

۲- با تجربه بودن کارکنان سبب می شود که از آسیب دیدن فرش در حین شستشو جلوگیری شود.
به دلیل این که گاهی اوقات اگر برای شستشو فرش از شوینده های نامناسبی استفاده شود فرش به راحتی آسیب می بیند به همین دلیل کارکنان با تجربه می دانند برای شستشو فرش از چه شوینده ای استفاده کنند تا فرش اسیب نبیند.

قالیشویی در باقر شهر

۳- سابقه دار بودن کارکنان سبب می شود که مشتری به مجموعه قالیشویی به راحتی اعتماد کند و اگر تصمیم به شستشو فرش های خود گرفته باشند به مجموعه قالیشویی مراجعه کنند.

قالیشویی باقرشهر مانند قالیشویی در پرند برای شستشو از ماشین آلات حرفه ای و پیشرفته ای استفاده می کند و هر چند وقت یک بار اقدام به تعمیر و به روز رسانی یا چکاب آن ها می کند به دلیل این که با چکاب ماهانه از به وجود آمدن مشکلاتی برای دستگاه و فرش ها و… جلوگیری می شود.
کارخانه قالیشویی باقر شهر برای شستشو پرده، فرش، موکت، تابلو فرش، مبلمان و… از دستگاه های جداگانه و مخصوصی استفاده می کند و هر کدام از آن ها توسط متخصصین مورد شستشو قرار می گیرند.
برای شستشو هر چیزی در کارخانه قالیشویی به متخصص خاصی نیاز است تا به بهترین نحوه ممکن مورد شستشو قرار بگیرد به همین دلیل در این کارخانه قالیشویی، افراد متخصصی در آن مشغول به کار هستند که قبل از شستشو اقدام به بررسی و ارزیابی می کنند و بهترین روش را برای شستشو انتخاب می کنند.

مراحل شستشوی قالیشویی

مراحل شستشو فرش ها توسط قالیشویی به شرح می باشد.

۱- پس از تحویل فرش ها از شما و تحویل دادن برگه ی ضمانت نامه فرش را به محل شست و شو منتقل می کنند.

۲- پس از این که فرش به محل شستشو منتقل شد، فرش توسط متخصصین ارزیابی و بررسی می شود و تمامی نقاط فرش به طور حرفه ای بررسی می شود تا اگر فرش آسیبی دیده باشد، اقدام به رفو یا ترمیم آن شود.

۳- پس از ترمیم فرش، فرش را با دستگاه های مخصوص مورد شستشو قرار می دهند تا سطح و عمق فرش به طور کامل و حرفه ای تمیز شود. دستگاه ها فرش را بدون هیچ آسیبی مورد شستشو قرار می دهند و بهترین روش شستشوی فرش، شستشوی آن با دستگاه می باشد.

مراحل شستشوی قالیشویی

۴- پس از شستشو فرش را در دستگاه های مخصوص قرار می دهند تا فرش به طور کامل خشک شود. اگر فرش به طور کامل خشک نشود دچار نم زدگی، بید زدگی، پوسیدگی و … می شود و زمانی که فرش را در منزل خود پهن می کنید با بوی بد آن مواجه می شوید.

۵- پس از خشک شدن، فرش ها را بسته بندی می کنند و در یک روز مشخص فرش ها را درب منزل به شما تحویل می دهند.

در قالیشویی باقر شهر تمامی مراحل شستشوی فرش ها به صورت حرفه ای و اصولی رعایت می شود تا فرش ها هیچ گونه آسیبی نبینند و مانند روز اول کیفیت خود را حفظ کنند.
برای شستشو فرش ها از شوینده های مناسب جنس و نوع فرش استفاده می کنند.
نوع مواد شوینده تاثیر بسیار زیادی بر شستشو دارد به دلیل این که فرش ها فقط با شوینده هایی که تناسب داشته باشند تمیز می شوند.
به همین دلیل قبل از شستشو نوع مواد شوینده مشخص می شود و پس از پایان شستشو فرش را یک بار دیگر با مواد شوینده ی نرم کننده مورد شستشو قرار می دهند. مواد شوینده ی نرم کننده در انواع بو و رایحه ها وجود دارند و استفاده از آن سبب می شود که فرش پس از شستشو نرم و لطیف شود و پرز های اضافی از سطح آن برداشته شود.

خدمات قالیشویی شامل چیست؟

خدمات قالیشویی متفاوت است و برخی از خدمات قالیشویی شامل موارد زیر می باشد.

۱- پرز گیری فرش

اکثر افراد زمانی که فرش نو خریداری می کنند با پرز دهی بیش از حد فرش رو به رو می شوند. یکی از روش هایی که می توانید پرز های فرش را به حداقل برسانید استفاده از دستگاه پرز گیر می باشد. این دستگاه در قالیشویی های معتبر وجود دارد و می توانید با هماهنگی قبلی با قالیشویی از این خدمات بهره مند شوید.

۲- استفاده از دستگاه های اتوماتیک ریلی و دیسکی

دستگاه های ریلی و دیسکی دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته ای هستند که در قالیشویی ها مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه ریلی برای شستشو قسمت عرض فرش استفاده می شود و می توانید تا سه متر را به صورت خودکار مورد شستشو قرار دهد. همچنین دستگاه ریلی دستگاهی اتوماتیک است که می تواند به صورت اتومات حدود صد متر را مورد شستشو قرار دهد.
استفاده از دستگاه دیسکی به این صورت است که فرش توسط کارکنان مجموعه وارد دستگاه می شود و سپس به صورت لول شده از سمت دیگر دستگاه خارج می شود.

۳- شستشوی فرش به روش های مختلف

در قالیشویی فرش ها به روش های مختلفی مورد شستشو قرار می گیرند. به طور مثال شستشوی فرش ها به صورت سنتی، شستشوی فرش ها به صورت اتوماتیک، شستشوی فرش ها به صورت نیمه اتومات از روش های شستشو فرش ها در قالیشویی می باشد.
روش شستشو فرش نسبت به وضعیت ظاهری و جنس فرش توسط ارزیابان مشخص می شود.

خدمات قالیشویی شامل چیست؟

۴- شستشو فرش ها با شوینده های دست ساز

شستشو فرش ها با شوینده های دست ساز برای فرش بسیار مفید است به دلیل این که شوینده هایی که در بازار وجود دارند و در نحوه ساخت آن ها مقدار زیادی از هیدروسولفیت، کربنات دو سود و… وجود دارد که اگر برای شستشو فرش های حساس استفاده شود آسیب زیادی به فرش وارد می کند.
به همین دلیل قالیشویی های معتبر دست به ساخت شوینده های دست ساز زده اند. در ساخت شوینده های دست ساز تمامی مقادیر به اندازه به کار گرفته شده است و آسیبی به بافت و سطح رویه فرش وارد نمی کند.

۵- هزینه ی مناسب

یکی از خدماتی که قالیشویی برای مجموعه ی خود در نظر گرفته است دریافت هزینه ی مناسب می باشد و هزینه ی خدمات کاملا منصفانه و نسبت به نرخ اتحادیه تعیین شده است.

باقر شهر کجاست؟

باقر شهر یکی از محله های استان تهران واقع در قسمت جنوبی استان تهران می باشد و با جمعیت زیادی که در خود دارد امکانات و خدمات زیادی در این شهر ارائه شده است. باقر شهر از قسمت شمالی به منطقه نوزده و بیست تهران ارتباط دارد و از قسمت جنوبی به کهریزک و از جنوب شرقی به ورامین، جنوب غربی به بهشت زهرا ارتباط دارد.
باقر شهر به حمل و نقل عمومی مانند مترو به راحتی دسترسی دارد و نزدیک ترین ایستگاه مترو به باقر شهر ایستگاه شاهد، خط یک می باشد همچنین به بزرگراه خلیج فارس و تند گویان نزدیک می باشد.
باقر شهر فضا های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، حرفه ای، فضای سبز و… زیادی دارد به‌ طور مثال فضای سبز فدک، فضای فرهنگی استاد شهریار، فضای ورزشی چند منظوره شهدای باقر شهر و… از جمله فضا های باقر شهر می باشد.

باقر شهر کجاست؟
همچنین باقر شهر فضا های صنعتی بسیار مهمی را در خود جای داده است. به طور مثال پالایشگاه تهران، شرکت نفت بهران ، شرکت انرژی و… از فضا های صنعتی باقر شهر می باشد.
در باقر شهر مدارس، آتش نشانی، بیمارستان، قالیشویی، مجتمع های خرید و… زیادی وجود دارد و دسترسی افراد به تمامی خدمات به راحتی می باشد. ساکنان این شهر، شهر خود را به بین الحرمین معرفی می کنند به دلیل این که این شهر در بین حرم حضرت امام خمینی و حضرت سید الکریم حسنی علیه سلام قرار دارد.
این شهر به دلیل وجود مراکز صنعتی رونق و گردش پولی زیادی برقرار است و افراد بیکار و جوان، تحصیل کرده در مراکز صنعتی باقر شهر مشغول به کار می شوند. باقر شهر به دلیل محل قرار گیری شهر، در فصل تابستان گرمای بسیار زیادی را تحمل می کند و در فصل زمستان هوای نسبتا خنکی دارد. در برخی نقاط این شهر بافت شهر به صورت قدیمی می باشد و افراد سالخورده در آن زندگی می کنند و در برخی از نقاط شهر تغییرات زیادی کرده اند و تمامی ساختمان ها نو ساز می باشند.

تماس با ما