پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در احتشامیه

وجود مجموعه های قالیشویی امروزه به اصلی ترین نیاز های واجب برای هر یک از ساکنان در حال سکونت در هر شهر و محله ای به شمار می‌رود. چراکه فرش ها از معدود اجسامی هستند که همواره بدون استثناء وجود آنها را در هر خانه ای می توان ملاحظه کرد و از آنجایی که نقش کف پوشی خانه را بر عهده دارند، قسمت های بسیار زیادی از خانه را در بر می‌گیرند، به همین جهت در هر قسمت از خانه در حال انجام هرکاری باشیم، با انها تماس پوستی برقرار خواهیم کرد.

قالیشویی در احتشامیه در محله احتشام که در منطقه سه شهرداری تهران واقع شده و ازسمت شمال تا خیابان کلاهدوز، از سمت جنوب تا محله دروس، از سمت شرق تا خیابان پاسداران و از سمت غرب تا قلهک ادامه پیدا می‌کند، نیز مجموعه قالیشویی های متعددی جهت خدمات رسانی در حال فعالیت می‌باشند.

شستشوی حرفه ای با جدید ترین ابزار آلات روز دنیا

شستشوی فرش ها در مجموعه قالیشویی های معتبر، همچون قالیشویی احتشامیه به صورت تمام مکانیزه و به کمک جدید ترین ابزار آلات روز دنیا انجام می‌شود، این شیوه شستشو دارای مزیت هایی همچون:

۱- با توجه به اینکه شستشو به روش مکانیزه انجام می‌شود این موضوع بیانگر این است که دیگر لازم نیست برای شستشوی فرش ها انرژی بسیار زیادی از نیروهای انسانی صرف شود.

۲- شستشوی فرش ها با قدرت بسیار بالایی توسط دستگاه ها انجام می شود در نتیجه، تمام کثیفی و آلودگی های موجود در آنها از بین خواهد رفت.

شستشوی حرفه ای با جدید ترین ابزار آلات روز دنیا

۳- شستشوی فرش ها در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود و دیگر لازم نیست که نگرانی در رابطه با دیر خشک شدن فرش ها داشته باشید.

ابزارآلات و دستگاه هایی که برای شستشوی فرش ها به کار گرفته می‌شود

در حین انجام مراحل شستشو‌ی فرش ها در کارخانه های قالیشویی، از دستگاه هایی همچون

۱- در اولین مرحله از شستشوی فرش ها از دستگاه های قدرتمندی که عملکردی شبیه به جاروبرقی دارند استفاده می نمایند، تا با به کارگیری آنها تمام گرد و غبار موجود در میان فرش را از آن خارج سازند، این مرحله حائز اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

۲- در مرحله دوم پس از خیس نموندن فرش ها باید آنها در داخل دستگاه های مخصوص شستشو‌ی فرش ها با مواد شوینده قرار گیرند، که فرش ها به خوبی با مواد شوینده شسته شوند. عملکرد بسیار ارزنده این دستگاه سبب می‌شود تا همه قسمت های فرش به خوبی شسته شود.

۳- سپس پس از اتمام مرحله شستشو‌ی فرش ها با مواد شوینده، آنها را باید از دستگاه مخصوص شستشو بیرون آورد و سپس از دستگاه مخصوص آبکشی استفاده شود تا همه مواد شوینده موجود در میان فرش از آن خارج شود از آنجایی که قدرت این دستگاه بسیار زیاد است اجازه نمی‌دهد که مواد شوینده به هیچ میزان در میان فرش باقی بماند، که سبب پوسیدگی فرش شود.

۴- در مرحله بعدی که نوبت به خشک کردن فرش ها می رسد، آنها را درون دستگاه های مخصوص خشک کن قرار می‌دهند، این دستگاه های با چرخش خود در سرعت بالا آب موجود در میان فرش را تا حد زیادی از آن خارج مینماید.

۵– گرمخانه های گازی که محل نهایی انتقال فرش ها می‌باشند، مجهز به سیستم گرمایشی بوده و فرش ها با قرار‌گرفتن در این محل به خوبی خشک خواهند شد.

بهترین قالیشویی در احتشامیه

همان طور که می دانیم فرش ها از چندین جهت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند:

۱- آنها یک‌ کالای ارزشمند و گران بها می‌باشند، مخصوصاً در خصوص فرش های دستباف و گل ابریشم در نتیجه‌ افراد قادر نخواهند بود که در فواصل زمانی کوتاه، اقدام به تعویض آنها نمایند.

۲- بسیاری از افراد فرش های منازل خود را متناسب با سایر اجسام دکوراسیون منزل خود انتخاب می نمایند، که میان آنها تناسب و هنگامی برقرار باشد، از این رو قطعا وقت و زمان زیادی را صرف خواهند کرد که فرش مورد نظر خود را پیدا کنند، پس به راحتی نمی‌توانند اقدام به تعویض آنها نمایند.

بهترین قالیشویی در احتشامیه

پرواضح است که با توجه به مواردی که ذکر شد، هر یک از افراد برای اینکه فرش ها خود را جهت شستشو به مجموعه های قالیشویی بسپارند، به دنبال بهترین مجموعه قالیشویی خواهند گشت که شستشو‌ی فرش های آنها به بهترین نحو ممکن انجام شود و احتمال رخداد هیچگونه آسیب و یا صدمه ای در خصوص آنها وجود نداشته باشد. از این رو در ادامه میخواهیم به معرفی ویژگی های بهترین قالیشویی در احتشامیه بپردازیم، که با توجه به این ویژگی ها بتوانید بهترین قالیشویی برای سپردن فرش های خود در محله احتشامیه را بیابید.

ویژگی های بهترین قالیشویی

مجموعه قالیشویی های برتر همانند قالیشویی در تهرانپارس که بهترین خدمات را از خود ارائه می‌دهند، دارای ویژگی هایی همچون، معتبر بودن اصلی ترین ویژگی است که یک مجموعه قالیشویی معتبر می بایست از آن برخوار باشد، چراکه زمانی که یک مجموعه قالیشویی معتبر باشد به این معناست که تمامی فعالیت های خود را به صورت قانونی و زیر نظر اتحادیه قالیشوییان انجام م یدهد.

سایر ویژگی ها همگی وابسته به ویژگی اول می‌باشد، در واقع همه قالیشویی های معتبر دارای ویژگی هایی همچون،

۱- خوش قول بودن، منظور از خوش قول بودن یک مجموعه این است که آنها دقیقا طبق همان تاریخی که قید مینمایند فرش های مشتریان را به آنها تحویل دهند و تاخیری در این صورت نداشته باشند.

۲- دارای کادری کامل و متشکل از افرادی که متخصص، کارآزموده و با تجربه هستند. چنانچه کادر یک مجموعه قالیشویی کامل باشد، که شامل تیم پشتیبانی و پاسخگویی، تیم مخصوص حمل و نقل، تیم مخصوص شستشو، تیم مخصوص ترمیم و بازسازی فرش های آسیب دیده، تیم ناظر می‌باشد، فرایند شستشوی فرش ها به بهترین نحو و به صورت اصولی انجام پذیر خواهد بود.

ویژگی های بهترین قالیشویی

۳- تمام مکانیزه بودن، یک مجموعه قالیشویی برتر می بایست مجهز به دستگاه های مخصوص و پیشرفته باشد.

۴- استفاده از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت، قالیشویی هایی که به عنوان بهترین مجموعه ها شناخته می‌شوند، با شرکت های معتبر تولید کننده انواع مواد شوینده قرارداد می‌بندند، که مواد شوینده مورد نیاز کارخانه قالیشویی برای شستشوی فرش ها را از آنان تهیه نمایند.

تماس با ما