پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در کامرانیه

فرش ها از لوازم مهم و ضروری در منازل هستند که لازم است نکات مراقبتی در خصوص آن ها رعایت شود که یکی از مهم ترینِ نکات شست و شوی فرش ها است چرا که تمیز بودن فرش ها و نبود هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی در فرش ها باعث می شود فرش دیرتر دچار پوسیدگی و فرسودگی شود و گرد و غبار یکی از مهم ترین عوامل در آسیب رساندن فرش ها است که البته در اثر تجمع و باقی ماندن می تواند آسیب رسان باشد چرا که می تواند تا عمق فرش نفوذ کند و در آن جا در لا به لای فرش ها باقی بماند.
شست و شوی فرش امروزه با توجه به تنوع بسیار زیادی که در جنس و طرح آن ها وجود دارد توسط روش های مدرن و امروزی انجام می شود که از این روش ها تنها در قالیشویی های معتبر استفاده می شود.
قالیشویی های معتبر و مطرح امروزه همانند قالیشویی در پرند از دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه جهت شست و شوی فرش ها استفاده می کنند که درصد ایجاد خطا در این روش صفر است.
یکی از ابن قالیشویی های معتبر، قالیشویی در کامرانیه می باشد که جز برترین ها از لحاظ کیفیت شست و شویی هم قرار دارد و خدمات مختلف و کاربردی در این زمینه را به مشتریان ارائه می دهد که از جمله خدمات ارائه شده در این قالیشویی شامل موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول را می توان در خصوص استفاده از مواد شوینده های مخصوص و متنوع گفت که برای هر نوعی از فرش مواد شوینده ی مخصوص دارند چرا که امروزه انواع مختلفی از فرش ها وجود دارد که شامل: دستبافت، ماشینی، فانتزی، ابریشمی، گبه، گلیم فرش و… می باشد و حتی در خصوص شست و شوی فرش های قدیمی و کهنه که بسیار حساس هستند و تار و پودی نازک دارند هم مواد شوینده ی مخصوصی مورد استفاده قرار می دهند و در نهایت برای افزایش لطافت و نرمی فرش ها از نرم کننده های مخصوصی استفاده می کنند که البته از این مورد بیش تر در خدمات اعلاشویی و شست و شوی فرش های قدیمی و کهنه رایج است و در خصوص تمام فرش ها استفاده نمی شود. این امکانات و مواد شوینده های مخصوص تنها در قالیشویی ها موجود است و به این دلیل شست و شو به صورت کامل تر و عمیق تری نسبت به شست و شوی خانگی صورت می گیرد.

قالیشویی در کامرانیه

۲- خدمات دوم در قالیشویی کامرانیه در خصوص ترمیم و تعمیر است که خدمات تعمیری و ترمیمی در خصوص فرش ها، مبل ها و تابلو فرش ها را در بالا ترین کیفیت و توسط ابزار آلات مخصوص که در اختیار دارند توسط کادر حرفه ای انجام می دهند که این قالیشویی علاوه بر در اختیار داشتند تجهیزات از جدید ترین تکنیک ها و روش ها به انجام رفوگری می پردازد و هم چنین انواع کار های مهم از جمله شیرازه دوزی، چرم دوزی، رفع سوختگی و پارگی فرش، رفع بیدزدگی و…. را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این قالیشویی انجام می شود.

۳- خدمات دیگری که در این قالیشویی انجام می شود که جز موارد مهم است و در خصوص فرش هایی است که خیلی کثیف بوده و مدت های طولانی از آن ها استفاده نشده است که این خدمات اعلا شویی می باشد و تنها برای زمانی است که فرش ها در کثیف ترین حالت ممکن قرار دارند که لازم است مورد شست و شوی اساسی قرار گیرند که فرش ها توسط مواد شوینده های مخصوص و در دو نوبت به طورکامل شسته می شوند و این شست و شو توسط دستگاه های مخصوص است و در نهایت هم فرش به صورت کاملا تمیز و خشک شده به مشتری تحویل داده می شود.
لازم به ذکر است که اگر فرش هر گونه آسیب و زدگی داشته بلشد ابتدا به برطرف کردن آن می پردازند و سپس کار شست و شو را آغاز می کنند.
قالیشویی در کامرانیه همانند قالیشویی در تهرانپارس از کادری مجرب و حرفه ای در تمام زمینه های مرتبط برخوردار است که آشنایی کامل با تمام دستگاه های مخصوص و انواع فرش ها دارند و هم چنین انواع مواد شوینده، ابزار آلات را دارا می باشد و تمام کار های شست و شو توسط این دستگاه بدون ذره ای آسیب انجام می شود که البته به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد. این قالیشویی به تمام نقاط تهران خدمات خود را ارائه می دهد چرا که دارای سرویس های حمل و نقلی هستند که تنها با تماس به این مرکز می توانید به سرعت از خدماتشان بهره مند شوید و در هر زمان که احتیاج داشتید استفاده کنید.

رفوکاری و بازسازی فرش

از دیگر خدمات مهم قالیشویی ها رفوکاری و بازسازی است که این خدمات باعث می شود تا مجبور به تعویض و خرید مجدد فرش نباشیم و با توجه به این که هزینه ی خرید فرش بالاست در صورت آسیب رسیدن به آن به راحتی می توانید جبران کنید که البته آسیب باید به حدی باشد که قابل جبران هم باشد. از جمله آسیب هایی که می توان نام برد شامل سوختگی، پارگی، فرسودگی ریشه ها و… می باشد که هر کدام از این آسیب ها به صورت جداگانه و توسط ابزار آلات مخصوص جبران می شوند. در زمینه ی رفوکاری افرادی متخصص و حرفه ای مشغول فعالیت هستند که به صورت کاملا تخصصی به انجام کار می پردازند.
بازسازی و ترمیم فرش ممکن است در هر زمان نیاز باشد چرا که فرش ها به صورت گسترده پهن هستند و حجم زیادی از منازل را فرش می پوشاند به همین دلیل در معرض انواع آسیب ها قرار می گیرند.
در طول زمان هم ممکن است فرش ها دچار پوسیدگی ریشه ای شوند که در این حالت هم به تعویض ریشه ها پرداخته می شود.

رفوکاری و بازسازی فرش
قالیشویی در کامرانیه از جمله قالیشویی های مطرح است که قسمتی را به رفوگری اختصاص داده است و در زمینه ی رفوی تمام فرش ها با هر جنس و طرحی فعالیت می کند. هم چنین نکته ی مهم دیگر و البته کاربردی این است که قبل از شست و شوی فرش ها ابتدا مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت وجود آسیب سریعا به پیگیری و تعمیر آن می پردازند تا آسیب در حین شست و شو بیش تر نشود به خصوص اگر پارگی در فرش وجود داشته باشد. در صورت ایجاد آسیب در فرش بهتر است سریعا به رفع آن پرداخته شود چرا که در صورت ماندگاری ممکن است بر عمق آسیب افزایش یابد و در نهایت قابل جبران نشود به همین دلیل در این خصوص از روش های خانگی و آسان بهتر است استفاده نشود چرا که فرش ها لوازمی حساس هستند و در صورت بروز کوچک ترین خطا ممکن است آسیب ایجاد شده بیش تر شود. در صورت نیاز می توانید از خدمات رفوکاری قایشویی در کامرانیه در کوتاه ترین زمان استفاده کنید تا سال ها فرشی سالم و مرتب داشته باشید.

شست و شوی تخصصی انواع گلیم، جاجیم و قالیچه

در شست و شوی تخصصی اولین موردی که بسیار مهم است همان مواد شوینده ها می باشند که باید به صورت مخصوص و جداگانه برای هر فرشی باشند تا فرش ها از این لحاظ دچار آسیب نشوند. و اما گلیم و جاجیم و قالیچه نیز از دیگر انواع فرش ها هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و نحوه ی شست و شو و مواد شوینده ی هر کدام متفاوت است به همین دلیل در منازل بهتر است به روش دستی شسته نشوند.
روش دستی با استفاده از فرچه و پارو و مواد شوینده های معمولی می باشد که می تواند تار و پود این جنس از فرش ها را با آسیب رو به رو کند اما در قالیشویی ها با توجه به دستگاه های مخصوص شست و شویی که صفر تا صد کار توسط آن است به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود و هر کدام توسط شوینده های مخصوص تمیز می شوند.

شست و شوی تخصصی انواع گلیم، جاجیم و قالیچه
در این روش هیچ‌گونه آسیبی به فرش ها وارد نمی شود و کیفیت شست و شو بسیار بالاست. و اما به منظور جلوگیری از آلودگی زود به زود این فرش ها می توانید از برخی روش های ساده از جمله گرد گیری و جارو زدن روزانه، تمیز کردن به وسیله ی محلول های خانگی، بخار شور و… استفاده کنید تا دیر به دیر کار شست و شو انجام شود و لازم به ذکر است که شست و شوی بیش تر حد فرش ها می تواند پوسیدگی و فرسودگی را در آن ها ایجاد کند که در نهایت قابل جبران نخواهد بود و مجبور به تعویض فرش خواهید شد.

تماس با ما