پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی چگونه کار می کند؟

قالیشویی چگونه کار می کند؟

مراحل مختلف قالیشویی

همه ما می دانیم .که جاروبرقی فرش های ما روش خوبی برای از بین بردن گرد و غبار و خاک است. اما آیا تا به حال به آنچه در زیر سطح است فکر کرده اید؟ خاک عمیق و خاک موجود در خاک فقط خاک کفش ها یا خاکی نیست .که هنگام جاروبرقی می بینید.
آنچه نمی بینید ذرات نامرئی مانند سلولهای پوستی ، گرده و ذرات غذا است که با جاروبرقی باقی مانده است. تمیز کردن فرش های شما ممکن است.
یک چشم انداز دلهره آور به نظر برسد. خبر خوب این است که پاک کننده های فرش ممکن است پیچیده به نظر برسند .
اما به روشی بسیار ساده کار می کنند در اصل ۳ قسمت برای تمیز کردن فرش وجود دارد – اسپری، اسکراب و ساکشن ما برای رفع عدم اطمینان از تمیز کردن فرش ، نحوه کار هر یک از این مراحل را توضیح خواهیم داد!

افشانه قالیشویی چگونه کار می کند؟

تمیز کننده های فرش با خیساندن فرش شما شروع می کنند. مخلوطی از فرمول تمیز کردن آب و فرش به عمق الیاف تزریق می شود. که باعث نرم شدن و شل شدن کثیفی می شود.
فرمول هایی برای تمیز کردن فرش وجود دارد. که می توانید از بین آنها انتخاب کنید – بعضی از آنها عطر و بویی اضافه کرده اند، برخی خاصیت پاک کنندگی لکه دارند. و برخی دیگر مخصوص تمیز کردن حیوانات خانگی هستند.
خیساندن فرش با دستگاه

اسکراب

مرحله بعدی کف پاشی است. در یک قالی شویی مادر ، برس های چرخان الیاف فرش را تحریک می کنند، خاک را شل می کنند و آنها را به سمت سطح فرش بلند می کنند. این امر همچنین به “پر کردن” فرش کمک می کند ، و باعث می شود آن مانند روز اول نرم و راحت باشد!
Spot Cleaner به روشی مشابه اما بدون برس چرخان کار می کند. با استفاده از Spot Cleaner ، باید با استفاده از موی روی ابزار دستی به طور دستی اسکراب بزنید.
اگر در حال تمیز کردن یک منطقه کوچک هستید .این امر به همان خوبی است، اما اگر یک اتاق را تمیز می کنید .یک قالیشویی قائم در تلاش شما صرفه جویی می کند!

مکش

قسمت آخر تمیز کردن فرش مکش است – موکت شوی های مادر  همه از مکش خلا powerful قدرتمند برای از بین بردن تمام آب کثیف استفاده می کنند.
و فرش شما را تمیز و تازه نگه می دارند. همانطور که آب از فرش شما خارج می شود.تمام آلودگی را با خود می برد. شواهد را در مخزن آب کثیف می بینید!
مکش قدرتمند موجود در موکت شوی های مادر همچنین به خشک شدن سریع فرش های شما کمک می کند.
بعضی از مدل ها مانند HydroWave یا ProHeat 2X Revolution حتی می توانند فرش های شما را در ۳۰ دقیقه خشک بگذارند!
آیا پاک کننده های فرش آب را گرم می کنند؟
آب داغ با سرعت بیشتری باعث شل شدن و نرم شدن آن می شود ، برداشتن آن آسان تر می شود.و همچنین به از بین بردن باکتری ها کمک می کند. به همین دلیل توصیه می کنیم. مخزن تمیز کننده فرش خود را با آب گرم پر کنید.
برخی از قالیشویی های مادر همچنین از فن آوری HeatWave برای گرم نگه داشتن آب در تمام مراحل تمیز کردن استفاده می کنند.
فناوری HeatWave به این معنی است .که گرمای تولید شده توسط موتور به زیر مخزن آب هدایت می شود، این بدان معنی است که تا زمانی که دستگاه از آن استفاده می شود، دما حفظ می شود، بنابراین از ابتدا تا انتها نتیجه تمیزکاری بهتری خواهید داشت.
تماس با ما