پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در خانی آباد

امروزه با روی کار آمدن فرش های مدرن با جنس های مختلف، شست و شوی آن ها در منازل مشکل می باشد؛ چرا که علاوه بر اتلاف انرژی و هدر رفتن آب، مواد شوینده های مخصوصی برای فرش ها لازم است که در منازل موجود نیست و هم چنین دستگاه هایی هم جهت شست و شو وجود دارد که برای جنس های مختلف از فرش ها مورد استفاده قرار می گیرد. که همه ی این موارد در قالیشویی ها به صورت کاملا مجهز و مدرن وجود دارد .

قالیشویی در خانی آباد
این قالی شویی، از دستگاه های مجهز و اتوماتیک در زمینه ی شست و شوی فرش استفاده می کند. که در این مجموعه پرسنلی حرفه ای و مجرب فعالیت می کند و به طور پیوسته بر روی کار های شست و شو و سایر خدمات نظارت دارند و البته دارای کادری مجرب در مجموعه ی خود می باشد. که در تمام خدمات گفته شده کاملا تخصصی و حرفه ای هستند. این قالی شویی عضو اتحادیه ی صنف قالی شویان می باشد و دارای سابقه ی چند ساله ی درخشان است. و مشتریان زیادی را با رضایت کامل به خود اختصاص داده است. به طور کلی قالی شویی خانی آباد، با عملکرد خود توانسته جز برترین مراکز شست و شو در سطح شهر باشد و کار را به روش و تکنیک های امروزی انجام می دهد و بدون آسیب به دست مشتریان می رساند.

این قالیشویی در خانی آباد عضو رسمی اتحادیه قالیشویان میباشد؛ این عضویت بدین منظور است که قالیشویی نامبرده زیر نظر اتحادیه قالیشویان است و فعالیت های این مجموعه استاندارد و با کیفیت خواهد بود و همچنین قیمت خدمات ارائه شده این قالیشویی نرخ اتحادیه میباشد.

مناطق تحت پوشش قالیشویی در خانی آباد

از جمله مجهز ترین قالی شویی در تهران، قالی شویی خانی آباد است؛ که با دارا بودن دستگاه های اتوماتیک، توانسته جز قالی شویی های برتر در سطح شهر باشد و هم چنین اکثر مناطق در سطح شهر را هم تحت پوشش قرار داده است و تمام خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. که این خدمات تنها شامل فرش نبوده و در زمینه ی مبلمان هم به وسیله ابزار کار کاملا مجهز و همین طور نیروی انسانی متخصص فعالیت می کنند.

خدمات متنوع قالی شویی در خانی آباد

۱- شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت و همین طور فرش های ابریشمی و فرش های بافته شده با نخ های مختلف.

۲- اعلا شویی و شست و شوی فرش های گل ابریشم که به علت حساس بودن بافت فرش نسبت به سایر فرش ها دقت بیش تری را لازم دارد.

خدمات قالی شویی در خانی آباد

۳-  شست و شوی انواع تابلو فرش ها که در ابعاد و جنس های مختلفی هستند و نسبت به سایر فرش ها حساسیت بیش تری را دارند.

۴- انجام انواع خدمات تعمیری فرش ها که در زمینه ی پارگی و سوختگی و سایر آسیب ها می باشد.

۵- شست و شوی انواع مبلمان و خدمات تعمیری مرتبط با مبلمان.

۶- امکان تحویل و شست و شوی فوری برای مشتریان که در برخی مواقع ضروری این مشکلات ممکن است پیش آید، می باشد که به صورت کاملا تخصصی و حرفه انجام می شود.

خدمات تخصصی مبل شویی 

مبل ها همانند فرش ها نیاز دارند که در سال شسته شوند و به حالت اولیه خود به صورت تمیز و مرتب باز گردند؛ تا جلوه ی خانه هم چشمگیر و زیبا و حتی مرتب باشد. که قالی شویی خانی آباد هم از جمله قالی شویی های بنام و مطرح است که به صورت کاملا تخصصی انواع خدمات مرتبط با مبل را انجام می دهد و دارای دستگاه های مجهز و ابزار آلات مدرن می باشد و در کیفیتی عالی هم در زمینه ی شت و شوی مبل و هم تعمیرات مبل فعالیت می کند. شست و شوی مبل ها همیشه پیشنهاد می شود که در قالی شویی ها انجام شود چرا که منازل به اندازه ی قالی شویی ها مجهز نمی باشند و به اندازه ی قالی شویی ها هم نمی توانند کار شست و شو را با کیفیت انجام دهند.

خدمات تخصصی مبل شویی در خانی آباد

هم چنین علاوه بر شست و شوی مبل ها، خدمات دیگری هم در قالی شویی ها انجام می شود که در زمینه ی انواع تعمیرات مبلمان است که این تعمیرات می تواند در زمینه ی :

۱- تعویض پارچه های مبل

۲- رفو گری پارچه های مبل که می تواند در رابطه با پارگی و سوختگی پارچه های مبل باشد.

۳- تعمیرات داخلی مبل ها و حتی سایر زمینه های دیگر باشد. تمامی این خدمات در قالی شویی خانی آباد به صورت  حرفه ای توسط نیروی انسانی متخصص انجام می شود و در تمام ایام هم اماده ی خدمات رسانی می باشند.

تجهیزات شست و شوی انواع فرش ماشینی و دستبافت

یکی دیگر از خدمات قالی شویی خانی آباد،شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت است. که همان طور که مشخص است در اکثر منازل فرش های ماشینی و دستبافت مورد استفاده قرار می گیرد و به علت استفاده ی زیاد از این فرش ها طبیعی است که آلوده و کثیف شوند و قالی شویی ها بهترین گزینه برای شست و شوی این فرش های نسبتاً حساس می باشند، که البته فرش های دستبافت نسبت به فرش های ماشینی حساس تر بوده و شست و شوی آن دقت بیش تری هم می خواهد به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود فرش ها در منازل شسته نشوند و به قالی شویی ها  مراجعه شود. چرا که قالی شویی ها از جمله قالی شویی خانی آباد و قالیشویی امامزاده حسن از تجهیزات مجهزتری نسبت به منازل برخوردار هستند و شست و شوی فرش ها را بسیار با کیفیت تر از شست و در منازل انجام می دهند.

شست و شوی انواع فرش ماشینی و دستبافت
البته نکته ی مهمی که وجود دارد کادر مجرب است. چرا که تشخیص نوع فرش و مواد شوینده ی مخصوص کار افراد متخصص است که در قالی شویی ها فعالیت می کنند و کار را به بهترین شکل انجام می دهند. شست و شوی فرش های دستبافت و ماشینی هم جز فرش های بسیار کاربردی است؛ که باید در قالی شویی ها توسط دستگاه های مجهز انجام شود که در قالی شویی خانی آباد هم با دارا بودن دستگاه های مدرن و تکنیک های امروزی فرش های ماشینی و دستبافت را بر طبق اصول شست و شوی انجام می دهند و به مشتریان تحویل می دهد.

شست و شوی موکت و پالاز موکت

از دیگر کفپوش های محبوب در بین مردم موکت ها هستند که از قدیم تا به امروز مورد استفاده می باشند که البته نسبت به قدیم تفاوت های بزرگی در تولیدشان موجود است که این تفاوت بیش تر در جنس، رنگ، طرح می باشد.
با وجود تنوع بالا در این کفپوش امروزه بیش تر مورد استفاده است به خصوص داخل اتاق های منازل و با هر سبک و دیزاینی هم مطابقت دارند. پالازموکت هم نوع دیگری از موکت ها است با این تفاوت که جنس آن ها به گونه است که محیط را گرم تر و مانع از خروج صدا به طبقات پایین می شود که این مورد جز فواید این محصول هم محسوب می شود.
تمیز بودن موکت و پالاز موکت برای آن که داخل اتاق ها مورد استفاده است به خصوص اتاق های کودک بسیار پر اهمیت است چرا که کودک بیش تر وقت خود را داخل اتاق است و کار های خود و بازی های خود را بر روی موکت انجام می دهد که اگر موکت ها تمیز نباشند می تواند کودک را بیمار و با آسیب رو به رو کند به همین دلیل بهتر است هر از گاهی به شست و شوی آن ها پرداخته شود تا مشکل و آسیبی ایجاد نشود.

شست و شوی موکت و پالاز موکت

برای شست و شو و تمیز کردن موکت ها راه حل های متعددی وجود دارد که در منازل قابل اجرا هستند که در این قسمت به تعدادی از این راه حل های آسان می پردازیم:

۱- استفاده از سرکه، جوش شیرین برای تمیز کردن موکت ها می تواند کارساز باشد که البته هر کدام به صورت جداگانه انجام می شود. روش استفاده از این دو محلول که با آب مخلوط می شود یکی است اما عملکرد هر کدام متفاوت است. اگر موکت علاوه بر آلودگی و سیاهی و دارای بویی نامطبوع بود استفاده از جوش شیرین بهترین گزینه است چرا که می تواند به راحتی بوی نامطبوع را ازموکت بگیرد و اما اگر لکه هایی از هر نوع محلول بر رو موکت باشد می توانید محلول سرکه و آب را بر روی لکه ها بزنید تا پاک شود.

۲- استفاده از مواد شوینده هم می تواند گزینه ی مناسبی باشد البته که مواد شوینده ای که مناسب موکت ها باشد. شامپو فرش نوعی مواد شوینده است که هم در خصوص ها فرش ها مورد استفاده است و هم در خصوص موکت ها می توان استفاده کرد به این صورت که با کمی آب مخلوط می شود  کف حاصل بر روی موکت قرار می گیرد و سپس با اسفنجی نرم بر روی آن کشیده می شود و با دستمالی خشک تمیز می شود. این نوع شستشو جز موارد آسان است که در هر زمان قابل انجام می باشد.

۳- گزینه ی بعدی پودر های تمیز کننده ی موکت است که نحوه ی انجام همانند مواد شوینده می باشد.

این موارد را در هر زمان می توانید در منازل استفاده کنید اما اگر موکت ها بیش از حد معمول آلوده بودند لازم است از خدمات قالیشویی های معتبر استفاده شود تا در بالاترین کیفیت موکت ها و پالاز موکت شسته شوند.

ریشه بافی فرش در قالیشویی

از جمله اقداماتی که برای جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی فرش ها انجام می دهند ریشه بافی است. ریشه بافی اقدامی تخصصی محسوب می شود که باید امکانات لازم وجود داشته باشد و در منزل انجام این کار ممکن نیست چرا که لازم است افرادی متبحر و متخصص به انجام این کار بپردازند و هم چنین در این کار ریشه هایی که قدیمی و فرسوده هستند را از فرش جدا می کنند و ریشه های جدید را به فرش متصل می کنند.
این کار جز کارهایی حساس است که در صورت بروز کوچک ترین خطا بر میزان آسیب افزوده می شود و حتی ممکن است گره ها از هم باز شوند.

ریشه بافی فرش در قالیشویی

ریشه بافی به سه صورت است که شامل:

۱- متصل

۲- بطلمه

۳- مغزی 

هر کدام از این روش ها متفاوت هستند که طبق تشخیص فرد انجام دهنده بافته می شود. ریشه بافی فرش ها جز خدمات قالیشویی های معتبر محسوب می شود و از تجهیزات کامل برای انجام این کار استفاده می کنند. پس برای انواع فرش ها این خدمات انجام می شود و در صورت نیاز برای تعویض ریشه می توانید از خدمات قالیشویی ها استفاده کنید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما