پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در همایونشهر

همایون شهر منطقه‌ای در تهران می باشد. قالی‌شویی هایی که در همایون شهر وجود دارند هرکدام کیفیت‌های مخصوص به خود را داشته بنابراین برای این‌که بتوانید از میان قالی‌شویی های موجود در این منطقه یک قالی‌شویی خوب را انتخاب کنید که خدمات شما را به بهترین نحو انجام دهد به یک بررسی نیاز دارید، این بررسی هم می‌تواند به‌ صورت حضوری انجام شود و هم می‌تواند به‌ صورت غیرحضوری با توجه به عصر اینترنت و توسعه وب سایت‌های مختلف اینترنتی و این‌ که هر قالی‌شویی به نسبت خدمات خود دارای سایت‌هایی نیز برای فعالیت در دنیای مجازی است، بهتر آن است که ابتدا از طریق وب سایت‌ها و اینترنت اطلاعات لازم درباره آنچه که قالی‌شویی ها ارائه می‌دهند را بدست آورید و سپس اقدام به ارسال فرش خود به قالی‌شویی کنید.
شستن فرش دارای یکسری الزامات و رعایت یکسری نکات است که اگر در قالی‌شویی این نکات و یا الزامات رعایت نشود، دستگاه‌های پیشرفته‌ای که برای شستشوی فرش تهیه می‌شود باعث آسیب‌ رساندن به فرش شما خواهد شد.

قالیشویی در همایونشهر
ممکن است فرش در اثر بی‌ دقتی و ناکارآمدی کارکنان یک قالی‌شویی از سایز خودش بزرگ‌تر شود و یا این‌که نخ‌ ها کشیده‌ تر شوند و رنگ‌های موجود درون فرش با همدیگر ترکیب‌ شده به‌ طور مثال بر روی رنگ‌های سفید زمینه رنگ‌های آبی، قرمز و هر رنگی که برای درآوردن نقش‌های قالی استفاده شده‌ است تمام این رنگ‌ها بر روی زمینه فرش کشیده شوند.
بنابراین لازم است که برای شست‌ و شوی فرش دقت کافی لحاظ گردد و به هر قالی‌شویی برای شستن نباید اعتماد کرد زیرا فرصت جبران وجود نخواهد داشت.
برخی از خساراتی که به فرش وارد می‌شود هیچ رفوگر و هیچ کارکن با مهارتی هم نمی‌تواند که صدمه به‌ وجود آمده را برطرف کند و به همین دلیل قالی‌شویی یکی از حساس‌ترین کارهایی است که در زمان نیاز باید با دقت کافی انتخاب شود.
برای پیدا کردن قالی‌شویی معتبر در همایون شهر می‌توانید پرس‌ و جو کرده و یا این‌که کلمه قالی‌شویی در همایون شهر را درون گوگل جستجو کنید.

ویژگی های قالیشویی در همایونشهر

تعداد ویژگی‌هایی وجود دارد که برای همه قالی‌شویی‌ها مشترک است و هر قالی‌شویی که فاقد هر کدام از این ویژگی‌ها باشد صلاحیت لازم برای ارسال فرش جهت شستشو را نخواهد داشت،
به‌ همین دلیل لازم است که همواره با ویژگی‌های ارائه‌شده توسط قالی‌شویی‌ها و همچنین نظرات مشتریان آن‌ها این اطلاعات را کسب کرد، که آیا قالی‌شویی و ویژگی‌های عمومی که برای شستن یک فرش لازم است را دارد یا نه؟

ویژگی‌ها و خصوصیاتی که بهتر است هر قالی‌شویی دارای آن باشد به‌ شرح زیر است:

۱- یک قالی‌شویی باید طبق روال و بر اساس تمام ضوابط و مقررات مصوب شده در مرکز قالی‌شویی‌ها به فعالیت خود ادامه دهد فعالیت خود را آغاز و به فعالیت خود ادامه دهد.هرگونه تخلف در هر زمینه توسط قالی‌شویی باعث از بین بردن اعتبار قالی‌شویی خواهد شد.

۲- مورد دوم توجه به مواد به‌کارگرفته در جریان شستشو است، مواد لازمی که برای شستشوی فرش مورد نیاز است باید به صورتی کاملاً کارشناسی انتخاب شوند نباید از هر موادی برای شستشوی فرش استفاده کرد زیرا فرش‌ها از نخ‌ ها به‌ وجود آمده اند و نخ ها از پشم‌ها و تمامی این مواد اولیه به‌ کار رفته در فرش فوق‌العاده حساس هستند و با برخورد یک ماده شیمیایی واکنش نشان خواهند داد و ممکن است که حتی یک مواد شوینده‌ی نامناسب باعث شود سوراخ‌های ریز و درشتی را درون فرش ایجاد کند که این سوراخ‌ها با هیچ دستگاهی قادر به رفو نباشد.

۳- سومین ویژگی که یک قالی‌شویی ضرورت دارد که داشته باشد وجود ماشین‌آلات مدرن و به‌روز است که به روش مدرن فرش‌ها را مورد شستشو قرار دهد.

ویژگی های قالیشویی در همایونشهر
باید مطمئن بود که قالی‌شویی به روش‌های سنتی عمل نخواهد کرد و فرش را با جاروها و شلنگ‌های معمولی و با روش سنتی بر روی دیوار نیاندازند و با نور خورشید کار خشک کردن را انجام ندهد، زیرا تمام این موارد بر روی سلامت فرش تاثیر می‌گذارد و فرشی که با استفاده از روش‌های سنتی شسته شود نمی‌تواند کیفیت یک فرش شستشو شده توسط ماشین‌آلات را داشته باشد.

۴- مورد بعدی که باید به آن اهمیت داد رفتار کارکنان با فرش در قالی‌شویی است. وقتی کارکنان نسبت به فرش احساس مسئولیت کنند بالطبع مراقب هستند در حین شستشو با استفاده از خطای جزئی به فرش آسیب نرسانده و فرش را در نهایت تمیزی مشتری تحویل دهند. بنابراین ضرورت دارد که کارکنان در برابر فرش مسئولیت‌ پذیر باشند و با یک حساسیت خاص فرش را پذیرفته و با یک حساسیت خاص در جهت انجام خدمات بر روی فرش فعالیت کنند کارکنان در شرایطی که بر روی فرش حساسیت بالایی دارند موقعیت را فراهم می‌کند که آن‌ها بتوانند بدون در نظر گرفتن هر چیز جزئی تمرکز خود را صرفاً بر روی فعالیتی که انجام می‌دهند قرار دهند و کارهای اضافی در این حین شستشو صورت نگیرد.

۵- ویژگی بعدی که بهتر است یک قالی‌شویی داشته باشد، مکان و فضای لازم برای شستشو است قالی‌شویی که دارای یک مکان بزرگ باشد بهتر می‌تواند از پس شست‌وشوی قالی برآید زیرا این قالی‌شویی دیگر با کمبود فضا روبرو نیست و درخواست‌های مشتریان را می‌تواند همواره پذیرفته و به آن‌ها خدمات برساند به‌همین دلیل فضای کافی یکی از ملزومات اساسی برای قالی‌شویی‌ها است.

۶- مورد بعدی که باید در زمان شستن و در زمان ارسال فرش به قالی‌شویی در نظر گرفته شود دستگاه‌های تمیز با کارایی بالاست زمانی‌که دستگاه‌ها تمیز باشند و کارایی لازم را داشته باشند بهتر می‌توانند یک فرش را مورد شستشو قرار دهند. بهتر آن است که قالی‌شویی قبل‌از زمان کار با دستگاه‌ها، از تمیزی آن ها مطمئن باشند و  به این اطمینان رسیده باشد که دستگاه پرزها و آلودگی‌های ناشی از شستشوی فرش قبل را نداشته باشد زیرا اگر آلودگی‌های فرش قبل را داشته باشد این آلودگی‌ها به فرش جدید منتقل خواهند شد و به‌جای تمیزی، کثیفی فرش دو برابر خواهد گردید.

قالیشویی در همایونشهر سنتی یا مدرن؟

با توجه به اهمیت و قدمت فرش در میان ایرانیان و همچنین مردم منطقه آسیا ضرورت دارد که تمام جوانب را در ارتباط با این کالای پرمشتری و پرطرف‌دار را دانست.
زمانی‌که اقدام به خرید فرش می کنید قطعا باید شستن آن نیز توجه داشته باشید با توجه به این‌که فرش‌ها خیلی زود مورد آسیب قرار می گیرند بهتر آن است که برای شستشو روش‌هایی انتخاب شود که سلامت فرش را در اولویت قرار دهند روش‌های دراین‌ میان برای دارنده ممکن است یک دو راهی انتخاب به وجود آید که آیا فرش خود را به شیوه سنتی مورد شستشو قرار دهد و یا این‌ که از شیوه‌های مدرن استفاده کند.
بنابراین این دغدغه که قالی‌شویی سنتی یا مدرن باشد ذهن ساکن منطقه همایون شهر را برای شستن فرش به خود مشغول می‌کند.

قالیشویی در همایونشهر سنتی یا مدرن؟لازم است یادآوری شود که روش‌های سنتی کارایی لازم را نخواهند داشت و روش‌های مدرن طوری طراحی شده‌اند که بتوانند بهترین نتیجه را داشته باشند و فرش را از آسیب ها دور نگه دارند روش‌های مدرن روش‌هایی هستند که با استفاده از دستگاه‌ها جزئیات و آلودگی‌ها از روی فرش برداشته می‌شود بدون این‌که کمتربدون این‌که کمترین آسیبی به فرش وارد شود.
اما در روش‌های سنتی نمی‌توان سلامت شستشو را تضمین کرد هم از نظر کیفیت شستشو و هم از نظر آسیب ندیدن فرش بنابراین به افراد توصیه می‌شود که در جهان امروز برای شست‌وشوی فرش‌های خود از روش‌های سنتی کمک نگرفته و روش‌های مدرن را جایگزین کنند زیرا روش‌های مدرن کمترین خطا در جهت شستشو را داشته و به سلامت فرش اهمیت داده خواهد شد.

مزایای قالیشویی مدرن

مزایای قالی‌شویی مدرن به طور کلی:
اولین مزایای قالی‌شویی مدرن این است که از دستگاه‌ها برای فعالیت‌ ها کمک گرفته می‌شود زمانی‌که از دستگاه‌ها برای انجام کارها استفاده می‌شود به این روش مدرن گفته می‌شود. در صورتی‌ که نقطه مقابل آن روش سنتی تمام فعالیت‌ها بر روی فرش با دست انجام خواهد گرفت.
بنابراین روش‌های مدرن مزایایی داشته که روش‌های سنتی فاقد آن است:

۱- اولین مزیتی که شیوه مدرن شستشو دارد این است که تمام فعالیت‌های مربوط به غبارزدایی فرش با استفاده از دستگاه صورت می‌گیرد و توان از نیروی کار جهت غبارزدایی گرفته نمی‌شود بر خلاف روش سنتی که نیروی کار مجبور بود با دست در کار و غبارزدایی را انجام دهد و فشار جسمانی زیادی را متحمل شود.

مزایای قالیشویی مدرن

۲- مزیت بعدی که روش مدرن دارد این است که برای شست‌وشو و برای انتقال، فرش با دست توسط کارکنان جابجا نمی‌شوند بلکه بر روی نوار نقاله گذاشته شده و از طریق نوار نقاله به منطقه‌ای که قرار است کار شستشو بر روی آن انجام گیرد منتقل خواهد شد.

تماس با ما