پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهر زیبا

آشکار است که فرش ها به عنوان اصلی ترین کالای منزل به شمار می‌روند، و شاهد حضور آنها در هر خانه ای می باشیم، به طور معمول پس از گذر یک بازه زمانی مشخصی، فرش ها دچار کثیفی می شوند و نیاز به شستشو را پیدا می‌کنند، چرا که هر یک از ما بیشترین تماس پوستی با آنها با برقرار می‌کنیم.
در واقع در همه زمان هایی که ما در منزل حضور داریم، و در وضعیت های مختلفی همچون وقت هایی که در حال استراحت هستیم، در حال غذا خوردن می باشیم، و یا در حال انجام فعالیت های مختلفی هستیم، معمولا بر روی فرش ها قرار می‌گیریم، چرا که آنها نقش کف پوش منزل را بر عهده دارند.
از گذشته تاکنون افراد به طرز های مختلفی استفاده از فرش در نقاط مختلف خانه را به کار گرفته اند، به این صورت که، معمولا در گذشته همه قسمت های خانه را فرش ها می پوشاندند، ولی امروزه اکثر افراد برای اینکه نمای بهتری به منزل خود هدیه بدهند، از فرش هایی با ابعاد کمتر نسبت به متراژ قسمت های مختلف منزل خود استفاده می نمایند، اما با این حال نیز باید قسمت های مختلف منزل مان دارای فرش باشد، که بتوانیم بر روی آنها قدم برداریم، و به انجام فعالیت های مختلف خود بپردازیم.
طبیعی است که فرش ها در یک بازه زمانی مشخصی که به عوامل گوناگونی بستگی دارد، به آلودگی های مختلفی دچار می‌شوند، و کثیفی های زیادی را به خود جلب می نمایند، در نتیجه در این زمان نیاز به شستشو را پیدا می‌کنند.

قالیشویی در شهرزیبا

عواملی که در کثیف شدن فرش ها موثر می باشند، تعداد نفراتی که در منزل در حال سکونت می باشند، میزان نگهداری که افراد برای فرش های خود انجام می‌دهند تا آنها را در برابر کثیفی ها و آلودگی ها پاک نگه دارند، و.. عواملی دیگر در نیاز پیدا کردن فرش ها، به شستشو‌ تاثیر گذار خواهند بود.
اما در هر صورت فرش های موجود در هر خانه ای باید شسته شوند، و چنانچه فرش هایتان نیاز به شستشو را پیدا کنند، و اقدامی جهت شستشوی آنها انجام ندهید، در واقع سبب شده اید تا آسیب های جدی به آنها وارد شود، آسیب هایی که بر اثر دیر شستن فرش ها پیش می آیند از آنجایی که گرد و غبار درون الیاف فرش ها باقی می مانند، و چنانچه در مدت زمان طولانی آنها را نشوییم، این گرد و غبار موجود درون فرش باعث پوسیدگی فرش خواهد و به وجود آمدن مشکلاتی دیگر خواهد شد، پس در این بابت نباید کوتاهی کرد،که خوشبختانه امروزه دیگر دغدغه ای در رابطه با شستشوی فرش ها وجود ندارد، چراکه مجموعه های قالیشویی متعددی در هر منطقه و هر محله ای وجود دارند که خدمات شستشو و مربوط به فرش ها را انجام می دهند، از جمله در محدوده شهر زیبا، مجموعه های قالیشویی معتبر در همه ساعات آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشند، و دیگر لازم نیست که افراد در سکونت در محدوده شهر زیبا، نگرانی در رابطه با شستشوی فرش های خود داشته باشند.

بالاترین کیفیت شستشو‌ی فرش و قالی

قطعا از آنجایی که فرش ها یک کالای ارزشمند به شمار می روند، باید همه ملاحظات موجود در خصوص نگهداری و محافظت از آنها را در نظر داشته باشیم، که به آنها آسیبی وارد نشود و از عمر آنها کاسته نشود.
همچنین فرش ها نما و جلوه ای به خصوص را به منازل می بخشند، پس باید طوری آنها را حفظ نماییم که نمای آنها مانند روز اولشان باشند، از طرفی دیگر، به دلیل هزینه های اقتصادی برای ما این شرایط وجود نخواهد داشت که فورا و در مدت زمان های کوتاه اقدام به تعویض فرش ها نماییم.
انتخاب بسیاری از افراد، فرش های نفیس و ارزشمند دستباف برای منازل خود خواهد بود، پس این امکان وجود نخواهد داشت.
به طور کلی برای اینکه فرش ها را مانند روز اول نو و سالم نگه داریم، باید به دو امر ذیل توجه کنیم:

۱- حفظ و نگهداری از آنها

۲- شستشوی باکیفیت آنها

اقداماتی که می توان برای حفظ و نگهداری از فرش ها انجام داد:

۱- استفاده از روفرشی

کسانی که دارای کودکان در منزل می باشند، معمولا از روفرشی برای جلوگیری از کثیف شدن فرش های خود استفاده می نمایند که می‌تواند، روش مناسبی در این زمینه باشد.

۲- کشیدن جارو برقی به صورت مداوم

 بهتر است کشیدن جارو برقی به صورت مداوم و مرتب را فراموش نکنید، چرا که تا حد بسیار زیادی می‌تواند گرد غبار و آلودگی های موجود درون فرش ها را بیرون بکشد.

بالاترین کیفیت شستشو‌ی فرش و قالی

۳- زمانی که بر روی فرش های هر گونه لکه ای ایجاد شد، فورا اقدام به تمیز کردن آنها نمایید.

 لکه ها می‌توانند جلوه بسیار بدی از خود بر روی فرش ها به جای بگذارند، پس توصیه می‌شود حتما، زمانی که لکه هایی بر روی فرش ها ایجاد شد، برای جلوگیری از تثبیت آنها، فورا اقدام به پاک کردن آنها نمایید.

۴- شستشو‌ی باکیفیت فرش ها

اینکه فرش ها به چه نحوی و به چه روشی شسته شوند، امری بسیار مهم در عمر و دوام آنها خواهد بود و از چندین بعد مهم دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد، چنانچه شستشوی فرش ها با کیفیت بسیار بالایی صورت بگیرد، در کنار اینکه آنها مانند روز اولشان تمیز خواهند شد، آسیبی به آنها نیز وارد نخواهد شد.

برای اینکه فرش ها با بالاترین کیفیت شسته شوند، حتما باید شستشو‌ی آنها به روش اصولی صورت بگیرد.

شستشو‌ی اصولی فرش ها به این صورت می باشد که:

۱- شستشو حتما باید توسط افراد متخصص و با تجربه صورت بگیرد، یعنی افرادی که در مجموعه های قالیشویی معتبر در حال فعالیت می باشند.

۲- شستشو باید حتما توسط دستگاه های مکانیزه صورت بگیرد، و کمترین دخالت دست انسان صورت بگیرد، به این ترتیب همه فرایند های مربوط به شستشو‌ی فرش ها، همچون شستشو با مواد شوینده، آبکشی، خشکشویی، توسط ماشین آلات مکانیزه با قدرت و بازخورد بهتری انجام خواهد شد.

۳- استفاده و تشخیص مواد شوینده متناسب با نوع فرش موجود

 با توجه با اینکه فرش شما از چه جنسی برخوردار است، افراد متخصص قادر به تشخیص خواهند بود که چه نوع مواد شوینده برای آنها مناسب خواهد بود، در نتیجه هیچ آسیبی به بافت فرش وارد نخواهد شد.

مزایای قالیشویی شهر زیبا

قالیشویی معتبر شهر زیبا قادر به کسب رضایت از مشتریان خود می باشد، که این مورد نشان می‌دهد که این قالیشویی همانند قالیشویی در تجریش از مزایای منحصر به فردی برخوردار است که با توجه به آنها افراد در حال سکون در این محله می توانند با خیالی راحت و آسوده فرش های خود را به این مجموعه بسپارند. در ادامه می خواهیم به ویژگی های این مجموعه بپردازیم.

۱- احترام گذاشتن این مجموعه به زمان و تایم مشتریان

یکی از ویژگی های بارز قالیشویی شهر زیبا این است که شما با هیچ معطلی مواجه نخواهید شد، از زمانی که تصمیم برای ثبت سفارش خود در این مجموعه نمایید، افراد حاضر در هر کادری به صورت مجزا آماده پاسخگویی و رسیدگی به سفارشات و خدمات شما می باشند، یعنی به عبارت دیگر در هر بخشی یک فرد معلوم و مشخص با توجه به توانایی هایش در حال انجام فعالیت می باشد، به این ترتیب همه کارها به صورت منظم و در یک روالی دقیق انجام خواهد شد.

۲- حمل و نقل فرش ها توسط ماشین های سرپوشیده

فرش های شما در داخل ماشین های مخصوص حمل و نقل فرش، که سر پوشیده می باشند صورت می‌گیرد، پس آنها در فصل های پاییز و زمستان در معرض برخورد با برف و باران قرار نخواهند گرفت، همچنین پس از اینکه فرایند شستشوی فرش ها به پایان می رسد، آنها کاور می‌شوند و به طور کامل بسته بندی خواهند شد سپس خدمت شما طبق تاریخ از پیش تعیین شده ارسال می‌شوند.

مزایای قالیشویی شهر زیبا

 ۳- انجام خدمات مربوط به ترمیم و بازسازی

در مجموعه قالیشویی شهر زیبا علاوه بر اینکه همه خدمات مربوط به شستشو‌ی فرش ها انجام می‌شود، یک کادر مخصوص ترمیم و رفوگری در حال فعالیت می باشند که هر گونه نقص و یا آسیب های به وجود آمده در فرش شما را از بین خواهند برد، رفع عواملی همچون پوسیدگی فرش ها، پارگی، سوختگی، در رفتگی ریشه ها، در رفتن شیرازه های فرش و …

۴- انجام شستشو‌ و ترمیم فرش ها به صورت تخصصی در مجموعه قالیشویی معتبر شهر زیبا

در این مجموعه فعالیت های مربوط به شستشو‌ و ترمیم فرش ها به صورت تخصصی انجام می شود، و در خصوص همه فرش ها از جمله ماشینی، دستبافت و گل ابریشم، انجام شستشوی سایر اجسام انجام شستشو‌ و یا ترمیم و بازسازی اجسامی دیگر همچون تابلو فرش ها، موکت، قالیچه و…در این کارخانه قالیشویی انجام پذیر می باشد.

تماس با ما