پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در لویزان

صنعت قالیشویی امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای شست و شوهای قدیمی فرش شده است چرا که همان طور که مشخص است شست و شوهای قدیمی در واقع همان شست و شوی دستی و خانگی است که بیش تر در گذشته انجام می شد و در گذشته اکثر منازل حیاط دار بودند و به راحتی در حیاط منزل به شست و شوی فرش ها می پرداختند.
کار شست و شو توسط اهالی منزل و فرچه های زبر و پارو و مواد شوینده هایی با برند های متفرقه انجام می شد. شست و شوی خانگی و قدیمی برای فرش ها نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد و افراد منزل غافل از این که فرچه های زبر می تواند تار و پود فرش را دچار آسیب کند به کار خود ادامه می دادند.
فرش های در گذشته، سرانجام پس از چند سال با آسیب هایی جدی و غیر قابل جبران رو به رو می شد که آن هم پوسیدگی و فرسودگی فرش ها بود.

قالیشویی ها که جایگزین روش های خانگی و قدیمی شدند بسیار کاربردی هستند که این کاربرد را می توان در موارد زیر مشاهده کرد:

۱- صرفه جویی در وقت و زمان، آب و انرژی

۲- مکانیزه بودن دستگاه ها و شست و شوی یکدست فرش ها

۳- شست و شوی انواع فرش ها با جنس های مختلف که شامل: ماشینی، دستبافت، فانتزی، ابریشمی و….

۴- انجام انواع خدمات دیگر که مرتبط با فرش ها و حتی مبلمان و تابلو فرش ها هستند.

قالیشویی در لویزان

تمام این کاربرد ها در بالا ترین کیفیت در قالیشویی های معتبر انجام می شود که البته یکی از این قالیشویی ها، قالیشویی در لویزان می باشد که با بهره گیری از روش ها و تکنیک های امروزی شست و شوی فرش ها را در بالاترین کیفیت و بدون ایجاد ذره ای آسیب انجام می دهد و هم چنین خدمات مختلفی را در این خصوص به مشتریان خود ارائه می دهد که این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

۱- اولین خدمات را می توانیم در خصوص اعلا شویی بگوییم که این شست و شو با حالت عادی کامل متفاوت است و دلیل این تفاوت این است که فرش در دو نوبت شسته می شود در این خدمات مواد شوینده های کاملا مخصوصی استفاده می شود و برای زمانی از این خدمات استفاده می کنند که فرش بسیار کثیف تر از حد معمول باشد و البته استفاده از این خدمات بنا به درخواست مشتری می باشد.

در اعلا شویی فرش هایی شسته می شوند که:

  • رفت و آمد بر روی آن ها زیاد است.
  • حیوان خانگی در منزل وجود دارد.
  • مدتی است که از فرش استفاده نشده
  • مدت زمانی طولانی از آخرین شست و شوی فرش گذشته است.

مدت زمان شست و شوی فرش در اعلا شویی از حالت عادی بیش تر می باشد.  از نرم کننده های مخصوص برای فرش ها در این روش استفاده می شود تا فرش به لطافت و نرمیِ گذشته اش بازگردد. به طور کلی روش بسیار مناسبی برای فرش هایی است که بسیار کثیف هستند و این فرصت را ایجاد می کند که فرش به حالت اولیه اش باز گردد.

۲- خدمات دوم قالیشویی در لویزان انجام انواع خدمات تعمیری در خصوص فرش ها، مبلمان، تابلو فرش ها است که با عنوان رفوگری مطرح می شود و این رفوگری در زمانی که این سه وسیله دچار آسیب هایی از جمله پارگی، بیدزدگی، سوختگی و… شده باشند.
این خدمات توسط افراد متخصص صورت می گیرد که در قالیشویی ها موجود هستند و ابزار آلات مخصوص و مجهزی دارند و هم چنین دلیل استفاده از افراد متخصص و مهارت دیده این است که فرش، خود به تنهایی آسیب دیده است و اگر خطای انسانی کوچکی هم رخ دهد به طور کلی می تواند کار را با مشکل رو به رو کند.
در صورت نیاز به این خدمات بدون انجام کاری خودسرانه با این مرکز در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان خدمات خود را به شما ارائه دهند.

۳- این قالیشویی تمام خدمات خود را در کوتاه ترین زمان به مشتریان ارائه می دهند و حتی امکان تحویل فوری هم دارند. در تمام ایام هفته مشغول فعالیت هستند و سرویس های حمل و نقلی به همه نقاط تهران دارند.
این مواردی که ذکر کردیم تنها تعدادی از خدمات این قالیشویی است و خدمات بیش تر و گسترده تری را انجام می دهد و البته به مشتریان خود نیز ارائه می دهد.

تعمیر و ترمیم بافت ریشه

تعمیر و ترمیم بافت ریشه در واقع همان اقدامی است که به منظور افزایش طول عمر فرش انجام می شود، چرا که بافت و ریشه ی فرش، اصل فرش است و اگر این قسمت سالم بماند فرش تا سال ها طول عمر مفید خود را خواهد داشت.
به دلیل استفاده ی گسترده از فرش و رفت و آمد های مکرری که بر روی آن وجود دارد ممکن است برخی قسمت های فرش دچار پوسیدگی شوند که در این شرایط سست شدن بافت فرش وجود دارد و نیاز به ترمیم و تعمیر دارد.
این کار در قالیشویی های معتبر انجام می شود و زیر نظر افراد متخصص صورت میگیرد.

تعمیر ریشه و بافت فرش مزایایی هم علاوه بر افزایش طول عمر فرش دارد که این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول حفظ حالت فرش است این گونه که پس از تعمیر فرش به حالت اولیه اش باز خواهد گشت و نمای سابق خود را خواهد داشت.

۲- با تعمیر از ارزش فرش کاسته نخواهد شد و این مورد بیش تر برای فرش هایی مهم است که ارزش مالی و معنوی بالایی دارند پس بدون نگرانی می توانید به رفع آسیب فرش بپردازید.

تعمیر و ترمیم بافت ریشه

۳- انجام تعمیر ریشه در خصوص تمام فرش ها با جنس های مختلف می باشد و تفاوتی نمی کند کدام فرش آسیب دیده است، دستبافت است یا ماشینی، سنتی است یا فانتزی

۴- و اما مورد آخر هم با تعمیر بافت ریشه از آسیب دیدن قسمت های دیگر هم تا حد زیادی کاسته می شود که این مورد می تواند بسیار کاربردی باشد.

نکته ای هم در این خصوص وجود دارد که تعمیر بافت ریشه همیشه به منظور سالم سازی نیست و در برخی شرایط اشخاص قصد دارند رنگ ریشه ی فرش را تعویض کنند تا با دکوراسیون منزلشان همخوانی داشته باشد که در این شرایط هم از این خدمات استفاده می شود.
ریشه های فرش در انواع مختلفی هستند که نحوه ی تعمیر هر کدام با یکدیگر متفاوت است که انواع ریشه ی فرش شامل بافت گره ای، اوریب، پنجره ای، گره ای و… می باشد. قالیشویی در لویزان با دارا بودن کادری مجرب انجام انواع کارهای تعمیری و رفوگری از جمله تعمیر بافت ریشه ی فرش ها توانسته در بالاترین کیفیت خدمات را انجام و به مشتریان خود عرضه می دهد.

چرا قالیشویی لویزان تهران؟

در این قسمت می پردازیم به این که چه دلایلی وجود دارد که قالیشویی لویزان را می توانیم با اطمینان کامل انتخاب کنیم. موارد مهمی در این قالیشویی وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

۱- مجاز بودن قالیشویی لویزان

منظور از مجاز بودن این قالیشویی این است که از مجوز  اتحادیه ی این صنف برخوردار است و پروانه ی کسب دارد چرا که هر کارگاهی که مشغول فعالیت در هر زمینه ای باشد، لازم است از مجوز اتحادیه ی صنف خود برخوردار باشد.
قالیشویی لویزان زیر نظر اتحادیه ی قالیشوییان مشغول فعالیت است که با دارا بودن مجوز باعث جلب اعتماد مشتریان نیز شده است و همین طور رسیدی به عنوان ضمانت نامه هم به مشتریان خود ارائه می دهد که در صورت بروز کوچک ترین خدمات در حین انجام کار خسارت را بپردازد.

چرا قالیشویی لویزان تهران؟

۲- استفاده از مواد شوینده ی مناسب برای هر جنسی از فرش

این مورد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که فرش ها در جنس های مختلفی هستند که لازم است مواد شوینده ی مخصوص هر جنس موجود باشد و استفاده شود تا فرش ها بدون ذره ای آسیب و در بالاترین کیفیت شسته شوند. همین طور برخی فرش ها از جمله دستبافت و ابریشمی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و در خصوص شست و شوی آن ها باید دقت بیش تری صورت بگیرد.

۳- انجام اعلاشویی که در قسمت قبل توضیحاتی را ارائه دادیم که جز خدمات مهم از قالیشویی محسوب می شود.

۴- داشتن دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه ی مجهز

این مورد نیز پر اهمیت است چرا که از اتلاف وقت و انرژی تا حد زیادی کاسته می شود و به دلیل تنظیم بودن دستگاه متناسب با هر جنس فرش، فرش ها در بالاترین کیفیت و به صورت یکدست شسته می شوند بدون آن که ذره ای آسیب به آن ها وارد شود.

تماس با ما