پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در علائین

فرش از دیگر لوازم مهم در منازل هستند که وجود آن در منازل بسیار پر اهمیت است و تاثیر بسیار زیادی در حفظ گرمای محیط دارند. فرش ها جدا از کاربرد فراوان جز لوازم زینتی هستند و دلیل این موضوع تنوع آن ها است.
تنوع در فرش ها در خصوص جنس و طرح آن ها می باشد و باعث شده که نما و جلوه ی بسیار زیبایی در منزل ایجاد کنند. فرش ها به دلیل استفاده ی گسترده و رفت و آمد فراوان دچار آلودگی می شوند که این آلودگی می تواند به دلایل مختلفی نیز باشد که شامل موارد زیر است:

۱- ورود گرد و خاک از فضای بیرون به داخل که بر روی فرش ها و حتی سایر لوازم می نشیند که در طول زمان این گرد و خاک به صورت آلودگی بر روی فرش ها ظاهر می شوند.

۲- ایجاد لکه های مختلف از هر ماده و موادی که ممکن است بر روی فرش ها ایجاد شود که این لکه ها در صورت ماندگاری طولانی، جز لکه های سرسخت قرار می گیرد و تنها راه تمیز شدن آن ها قالیشویی ها هستند.

۳- قرار دادن لوازم کثیف و آلوده بر روی فرش ها

قالیشویی در علائین

این موارد ذکر شده جز معمول ترین دلایل هستند که می تواند فرش ها را آلوده کنند. و اما می رسیم به روش های تمیز کردن فرش ها که بهترین گزینه تنها قالیشویی ها هستند و استفاده از روش های قدیمی که همان شست و شوی خانگی است نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد چرا که با عدم رعایت اصول شست و شویی، فرش ها با آسیبی جدی رو به رو خواهند شد.
 امروزه صنعت قالیشویی توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای شست و شو های قدیمی فرش ها شود و دلیل این موضوع همان آسیب هایی است که در شست و شوی خانگی به فرش ها وارد می شود و شست و شو بدون امکانات در حیاط منازل انجام می شد و اهالی منزل از این که مواد شوینده های متفرقه و فرچه های زبر و محکم می تواند آسیب های جدی به فرش وارد کند غافل بودند و در طول زمان های کوتاه فرششان دچار پوسیدگی و فرسودگی می شد که البته این پوسیدگی در نهایت پارگی فرش ها را به دنبال دارد.
با این وجود قالیشویی ها بهترین مرکز برای شست و شوی فرش ها هستند که حتی علاوه بر شست و شوی فرش ها خدمات دیگری هم مرتبط با آن ارائه می دهند که البته در خصوص قالیشویی های معتبر می باشد و یکی از این قالیشویی های معتبر و مطرح، قالیشویی در علائین می باشد.

از جمله خدماتی که در این قالیشویی به صورت تخصصی انجام می شود شامل موارد زیر می باشد:

۱- خدمات اول قالیشویی علائین علاوه بر شست و شوی فرش ها با جنس های مختلف، انجام انواع خدمات تعمیری و ترمیمی در خصوص فرش ها، مبلمان است که با نام رفوگری بیان می شود و این رفوگری برای زمانی است که فرش ها و مبلمان دچار آسیب هایی از جمله پارگی، بیدزدگی، سوختگی و… شده باشند. این خدمات توسط افراد متبحر در این زمینه انجام می شود و ابزار آلات مخصوص و مجهزی در اختیار دارند تا کار را در بالا ترین کیفیت انجام شود و هم چنین وجود افراد متخصص پر اهمیت است چرا که رفوگری کار حساسی است و اگر خطای انسانی کوچکی هم رخ دهد به طور کلی می تواند کار را با آسیب بیش تری رو به رو کند. در صورت بروز آسیب های ذکر شده بهتر است با قالیشویی از جمله قالیشویی علائین در تماس باشید.

۲- اعلا شویی خدمات بعدی است که این قالیشویی همانند قالیشویی در پرند در بالاترین کیفیت ارائه می دهد. اعلا شویی برای زمانی است که فرش ها در کثیف ترین حالت ممکن هستند و شست و شو با یکبار کفایت نمی کند و لازم است دو بار توسط مواد شوینده های مخصوص شسته شوند تا فرش به طور کامل تمیز شوند و لازم به ذکر است که در این روش شست و شو از نرم کننده های مخصوص فرش هم استفاده می شود که این نرم کننده ها فرش را به نرمیِ حالت اولیه اش باز می گرداند و حتی طول عمر فرش را هم افزایش می دهد.

۳- شست و شوی فوری و سریع و تحویل به مشتریان در کوتاه ترین زمان که دلیل این موضوع تمام اتوماتیک بودن این قالیشویی ها می باشد.

نحوه ی شست و شوی گلیم فرش

شست و شوی گلیم فرش نیز همانند فرش صورت می گیرد و تمام مراحل بر طبق اصول دقیق است چرا که این مدل از فرش ها جنسی متفاوت با سایر فرش ها دارند به همین دلیل شست و شو با کمی تفاوت انجام می شود.
مراحل شست و شو به این صورت است و توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود اما مواد شوینده های مصرفی در این خصوص کاملا متفاوت هستند.

نحوه ی شست و شو شامل موارد زیر می باشد:

۱- گرفتن گرد و خاک گلیم فرش توسط جارو برقی های بزرگ تا کار شست و شو بهتر انجام شود.

۲- آبگیری آن ها جهت آماده سازی برای شست و شو و سپس مواد شوینده را که متناسب با جنس گلیم فرش است به صورت کف مانند ایجاد شده و بر روی آن ریخته می شود که تمام این مراحل توسط دستگاه های شست و شو انجام می شود چرا که قالیشویی علائین کامل اتوماتیک می باشد و به بهترین شکل این کار انجام می دهد.

۳- آبگیری نهایی و سپس فرش آماده ی خشک شدن می شود.

نحوه ی شست و شوی گلیم فرش

برای خشک کردن فرش ها داخل گرمخانه های مخصوص فرش ها برده می شوند تا بدون ذره ای آسیب فرش ها خشک شوند.
نگهداری از گلیم فرش ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در دیرتر کثیف شدن آن ها بگذارد که برای انجام این کار روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از ساده ترین آن ها استفاده از کاور های مخصوص برای فرش است که این کاور ها امروزه در طرح ها و مدل های مختلفی هستند و زیبایی خاصی را هم ایجاد می کنند و می توانید از مدل های مدرن در این خصوص استفاده کنید.
تمیز نگه داشتن هم می تواند در خصوص زمانی باشد که هر ازگاهی به تمیز کردن با روش های خانگی مطمئن انجام شود که البته این روش ها امتحان شده هستند و نمی توانند آسیبی ایجاد کنند اما استفاده ی زیاد می تواند آسیب هایی جدی را ایجاد کند.
پس برای تمیز کردن خانگی گلیم فرش ها بهتر است از مواد شوینده ی معتبر و مطرح و البته شامپو فرش استفاده کنید و در استفاده ی زیاد از آن ها نیز خود داری کنید.
استفاده از جارو برقی به طور روزانه هم می تواند بسیار موثر باشد چرا که گرد و خاک سطحی را کاملا به داخل خود می برد و اجازه نمی دهد تا به عمق گلیم فرش نفوذ کند که هم آسیب ایجاد شود و هم آلودگی. اما همیشه توصیه بر این است که برای بهتر شسته شدن گلیم فرش ها از خدمات قالیشویی های معتبر از جمله قالیشویی در علائین استفاده شود تا بدون ذره ای آسیب کار به اتمام رسد.

آشنایی با محله علائین تهران

در شهر تهران منطقه ای به نام محله ی علائین وجود دارد که این محل در منطقه ی ۲۰ می باشد و محله ی علائین در شهر ری و بزرگراه شهید آوینی می باشد و این محله شهرکی می باشد و جز شش شهرک منطقه ی شهر ری می باشد.
اگر از نظر جغرافیایی به این منطقه نگاه کنیم دسترسی های مناسبی دارد و در نزدیکی مرکز خرید هم می باشد.

آشنایی با محله علائین تهران
امکانات بسیار زیادی دارد و باعث شده جز مناطق خوب در تهران باشد.
در این منطقه شرایط به صورتی است که می توانید به صورت ۲۴ ساعته از امکانات آن جا استفاده کنید و بوستان ها و مدارس متعددی در این منطقه وجود دارد. این منطقه از نظر آب و هوایی شرایطی نیمه خشک دارد اما بوستان های متعددی در این منطقه موجود می باشد. مترویی که به این منطقه نزدیک است متروی شهر ری می باشد و ایستگاه اتوبوس در این منطقه میثم جنوبی می باشد. 
قالیشویی معتبری هم در این منطقه موجود است که جز قالیشویی های برتر شناخته شده است و مشتریان زیادی هم به خود اختصاص داده است که کلیه ی خدمات مرتبط با فرش و مبلمان را به مشتریان خود ارائه می دهد و در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی در علائین استفاده کنید و لازم به ذکر است که  به تمام نقاط تهران هم خدمات رسانی دارند.

تماس با ما