پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در پرند

نیاز وجود داشتن یک مجموعه قالیشویی معتبر در هر محله ای برای اهالی ساکن در آن محدوده، ضروری می‌باشد. هر چند که بسیاری از ما در تلاش هستیم، و سعی می کنیم که فرش ها دچار کثیفی چندانی نشوند، اما هرچقدر هم که شما مراقبت کنید، باز هم بعد از گذر مدت زمانی فرش شما نیاز به شستشو پیدا میکند.

 بنابراین یافتن بهترین قالیشویی در پرند که ارائه دهنده خدمات متنوعی مانند قالیشویی، مبل شویی، رفوگری، ترمیم فرش، ریشه دوزی و… باشد، پاکیزگی کامل فرش و یا مبل شما و هم چنین حفظ سلامت آن را تضمین کند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. که این خدمات در قالیشویی پرند با بهترین کیفیت، تضمین خدمات و هم چنین مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا انجام می شود.

خدمات قالیشویی و مبل شویی در قالیشویی پرند، با استفاده از تجهیزات پیشرفته، به روز و مکانیزه و همچنین نیروهای متبحر و باتجربه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. تیم حرفه ای کارشناسان قالیشویی پرند شستشوی کامل فرش و یا مبل شما را با دقت انجام داده و سلامت فرش شما را هنگام تحویل تضمین می کند.

سفارش آنلاین در قالیشویی پرند

امروزه افراد به دلیل مشغله کاری، مسافت های طولانی، ترافیک و… ترجیح می دهند که از روش های آنلاین برای استفاده از خدمات استفاده کنند. ما در قالیشویی پرند، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که سفارش شستشوی مبل، فرش، تشک و… را به صورت آنلاین ثبت کنید. بدین ترتیب که شما وارد سایت قالیشویی مادر شده و فرم مربوط به ثبت سفارش آنلاین را پر می کنید. سپس کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و برای تحویل فرش شما درب منزل مراجعه می کنند که این امر موجب صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.

که این خدمات علاوه بر پرند، در همه مناطق تهران و حومه تهران انجام می شود.  قالیشویی پرند با ارائه ضمانت نامه کتبی تحویل سالم و کاملاً تمیز فرش شما باعث می شود که شما با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. و دغدغه ای بابت معتبر نبودن قالیشویی هنگام مراجعه نداشته باشید. هم چنین می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی پرند مادر، قالیشویی ارزان در غرب تهران  را بیابید.

ویژگی های قالیشویی در پرند

برای سپردن فرش های خود به یک مجموعه قالیشویی در محله خود باید توجه داشته باشید که قالیشویی مورد نظر، مجوز قانونی داشته باشد و فعالیت آنها به صورت قانونی و مجاز باشد، چرا که امروزه شاهد تعداد بسیاری از مجموعه های قالیشویی در نقاط مختلف می توانیم باشیم که فعالیت خود را به صورت غیر مجاز انجام می دهند.پس سپردن فرش ها به یک قالیشویی معتبر و شناخته شده بسیار مهم است، قالیشویی پرند در محدوده پرند دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان می باشد.
لکه‌ها و لک‌هایی وجود دارد که جاروبرقی معمولی نمی‌تواند از آن‌ها خارج شود، و اگرچه بخارشوی‌ها می‌توانند فرش‌ها را تازه کنند، اما برای از بین بردن لکه‌های سخت و از بین بردن بوهای ماندگار به یک قالیشویی معتبر نیاز  می باشد.

قالیشویی های معتبری که در محدوده پرند واقع شده اند می‌کوشند تا بهترین خدمات و با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.
از ویژگی هایی که می توان از آنها نام برد این است که :

۱- شستشوی هر گونه فرش ماشینی و دستباف به بهترین نحو انجام می شود و لازم نیست که نگران آسیب رسیدن به فرش های ارزشمند خود باشید.

۲- افرادی که در قالیشویی پرند مشغول به فعالیت هستند دوره های آموزشی در خصوص شستشوی فرش ها را گذرانده اند و در این زمینه مهارت های لازم را کسب نموده اند، پس می دانند که بهترین روش برای شستشوی فرش های شما که بهترین نتیجه مطلوب حاصل شود چیست.

مراحل شستن قالی

۳- ویژگی دیگری که قابل اهمیت است، این است که فعالیت این مجموعه قالی شویی تنها به شستشو فرش ها خلاصه نمی‌شود، بلکه چنانچه فرش شما دچار هرگونه مشکل و آسیب اعم از، سوختگی، پارگی، بید زدگی، پوسیدگی، پاره شدن ریشه ها، جدا شدن شیرازه و .. شده باشد، استادان و متخصصان حضور دارند تا مشکل آنها را برطرف سازند، به طور مثال اگر فرض شما دچار پوسیدگی در برخی از قسمت ها شده باشد، متخصصان موجود با توجه به نقشه فرش شما اقدام به رفع پوسیدگی آن کرده، بدون اینکه مشخص باشد. یا اگر شیرازه یا ریشه های فرش شما پوسیده، جدا یا پاره شده باشد آن را با احتیاط جدا کرده و اقدام به بافت مجدد می کنند.

مواد شوینده قابل استفاده در قالیشویی پرند

امروزه دیگر روش شستشوی فرش ها به صورت سنتی توسط خود افراد خانواده  در حیاط یا پارکینگ منزل خود، به دست فراموشی سپرده شده است، چرا که چنانچه عمر و دوام فرش خود برای شما مهم است نباید به سراغ این روش بروید.
شستشوی فرش ها در یک قالیشویی معتبر به گونه ای صورت می گیرد که هیچ گونه آلودگی، لکه، و .. بر روی فرش ها باقی نمانده باشد.که در این امر نوع مواد شوینده ای قرار است مورد استفاده قرار بگیرد نقش بسیار پر رنگی خواهد داشت.
امروزه فرش ها با ویژگی ها، طرح و جنس های مختلف و متعددی به بازار عرضه می شوند و هریک از تاروپود حساسی تولید شده اند؛ بنابراین در حین شستشوی هر کدام از آنها باید از مواد شوینده ای بهره گیری شود که متناسب با جنس و نوع تاروپود فرش باشد و آسیبی به الیاف فرش وارد نشود. مواد شوینده مرغوب و با کیفیت از پوسیدگی و پاره شدن الیاف و تاروپود فرش جلوگیری کرده و همچین پس از اتمام شستشوی فرش ها وخشک شدن آنها، فرش ها زبر و سخت نخواهند شد.
به این ترتیب در میابیم که در قالیشویی های معتبر مواد شوینده مورد نیاز برای شستشوی فرش ها از تولید کنندگان و شرکت های معتبر عرضه کننده مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت تهیه می‌شود.

مواد شوینده

به طور کلی در قالی شویی معتبر پرند از مواد شوینده ای مورد استفاده قرار می گیرند که مرغوب و باکیفیت باشد و سبب پوسیدگی و آسیب رسیدن به تاروپود فرش و الیاف فرش نشود. و در عین حال نرمی و لطافت فرش حفظ شود و معمولا موادی که دارای آنزیم های کمتری هستند بیشتر مورد استفاده قر ار می گیرد تا از پوسیدگی فرش جلوگیری به عمل آید.

مراحل شستشوی فرش

بسیاری از ما حین سپردن فرش های خود به یک مجموعه  قالیشویی نگرانی های داریم در جهت این مسئله که آسیبی به فرش ها در حین انتقال به قالیشویی و یا در حین فرآیند شستشو وارد نشود.
در قالیشویی های معتبر و پیشرفته مسئله مهم پس از دارا بودن از مجوز رسمی، و انجام فعالیت ها به صورت قانونی، وجود یک کادر کامل و مجرب و متخصص می‌باشد، که از مرحله اول که شما اقدام به ثبت سفارش خود می کنید تا مرحله آخر که آنها فرش های شسته شده  را برای شما می آورند  و به شما تحویل می‌دهند، شما را همراهی می کنند.
بعد از اینکه ثبت سفارش خود را انجام دادید، تیم مخصوص در جهت تحویل گرفتن فرش ها به محل شما در کوتاه ترین زمان ممکن مراجعه می کنند و فرش ها را از شما تحویل می‌گیرند سپس به شما یک ضمانت نامه می‌دهند.
آنها با احتیاط به وسیله ماشین های مخصوص حمل و نقل سرپوشیده فرش ها را به کارخانه قالیشویی انتقال می‌دهند.

سپس مراحل شستشو فرش های شما یه ترتیب زیر انجام می شود :

۱- تحویل فرش: در مرحله اول فرش ها به متخصص مربوطه تحویل داده می‌شود، تا فرش ها را بررسی کرده و جنس آنها را بسنجند.

۲- غبارگیری: پس از اینکه توسط متخصص مربوطه این کار انجام شد، در مرحله بعد باید گرد و غبار گیری فرش ها انجام شود.

این کار به وسیله دستگاه های قدرتمند که مانند جارو برقی عمل می‌کنند انجام می شود، و تمام گرد و غبار موجود در لابه لای فرش ها از آن خارج می شود، ( انجام این کار سبب می شود تا پس از اینکه فرش با آب خیس شد گرد و غبار موجود در الیاف آن تبدیل به گل نشود و باعث زردی فرش نشود.)

۳- آبکشی اولیه فرش: در مرحله بعدی پس از آنکه گرد و غبار موجود در فرش ها از بین رفت آنها را آبکشی اسلامی انجام می دهند که تا چنانچه به نجاسات الوده شده باشند پاک شود و از بین برود.

۴- شستشوی فرش: بعد از اینکه فرش ها خیس شد، با توجه به نوع جنس فرش شستشو با  مواد شوینده انجام می شود.

۵- آبکشی نهایی: بعد از اینکه شستشوی با مواد شوینده انجام شد، نوبت به مرحله آبکشی می‌رسد و با تمام کف موجود در فرش از آن خارج می شود. (که اگر در این مرحله کف موجود در فرش کامل از آن خارج نشود، باعث پوسیدگی فرش خواهد شد.)

۶- خشک کردن فرش: بعد از به اتمام رسیدن مرحله ابکشی باید فرش ها به گرم خانه های سرپوشیده انتقال داده شوند تا خشک شوند.

۷- ارسال فرش: پس از خشک شدن در مرحله آخر بعد از تایید تکنسین مربوطه کاور شده و برای شما ارسال می‌شوند.

۸- تضمین کیفیت: و در آخر کارشناسان ما پاکیزگی و سلامت فرش شما را تضمین می کنند.

قالیشویی اتوماتیک در پرند

قالیشویی اتوماتیک پرند جزء قالیشویی های اتوماتیک می باشد که تمامی مراحل شستشوی به توسط دستگاه ها انجام می شود. شستشو اتومات در قالیشویی به این صورت است که:

۱- برای از بین بردن گرد و خاک ها در قالیشویی اتوماتیک پرند از دستگاه خاک گیر استفاده می کنند. دستگاه های خاک گیر به طور خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی تمامی گرد و خاک هایی که در سطح و عمق فرش قرار دارد را خارج می کند و فرش برای شستشو آماده می شود. دستگاه های خاک گیر می توانند همزمان اقدام به از بین بردن گرد و خاک های چند فرش کنند.

۲- قالیشویی های اتوماتیک برای شستشو سطح فرش ها از دستگاه استفاده می کنند و دستگاه سطح فرش را به صورت مداوم و در یک جهت و با فشار مناسب مورد شستشو قرار می دهد. دستگاه هیچ فشاری را به سطح فرش وارد نمی کند و تمامی دستگاه هایی که برای شستشو فرش ها استفاده می شوند مقدار فشار به طور خودکار تعیین می شود.

قالیشویی اتوماتیک در پرند

۳- فرش ها زمان شستشو وزنشان دو برابر حالت عادی می شود و نمی توان آن ها را به راحتی جا به جا کرد به همین دلیل در قالیشویی ها برای جا به جایی فرش ها از دستگاه ها استفاده می کنند. اگر فرش ها با دستگاه های پیشرفته و خودکار مورد شستشو قرار بگیرند در پایان شستشو فرش به صورت لول شده از دستگاه خارج می شود.

۴- برای خشک کردن فرش ها در قالیشویی اتوماتیک پرند از دستگاه های خشک کن استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه سبب می شود برای خشک کردن فرش به هوای آزاد و…. نیازی نباشد و فرش در دستگاه در سریع ترین زمان به طور کامل خشک شود‌. خشک شدن فرش در دستگاه ها باعث می شود فرش پس‌ از خشک شدن کاملا خشک شود و هیچ اثری از بوی بد و نم نباشد.

۵- در قالیشویی اتومات پرند از دستگاه هایی استفاده می کنند که در سریع ترین زمان مواد شوینده را از عمق فرش خارج کند. باقی ماندن مواد شوینده سبب آسیب دیدن عمق فرش می شود و در گذر زمان مغز فرش پوسیده و پوک می شود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما