پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

مبل شویی ارزان

همه سعی بر این دارند که مبل‌ها به شیوه‌ای تمیز و مرتب باشند، که باعث شود منزل آن‌ ها شیک‌ تر و تمیز تر به‌ نظر برسد. همچنین مبل از جمله وسایلی می باشد که افراد برای استراحت از آن استفاده میکنند و وجود باکتری‌ها و قارچ‌ها، در مبلمان باعث می‌شود که سلامت افراد با خطر مواجه شود. بنابراین برای این‌ که همیشه مبلمان تمیزی داشته‌ باشیم باید در مراقبت از آن‌ ها بکوشیم و در صورت لزوم آن‌ها را برای شستشو به مبلشویی بسپاریم. کوچک‌ ترین سهل‌ انگاری در شست‌ و شوی مبلمان باعث آسیب به بافت مبلمان می‌شود و شما مجبور به صرف هزینه بیشتری برای مبلمان خود می‌شوید.
مبل شویی ارزان
مبل شویی ها به دلیل این‌ که با انواع مبلمان آشنایی دارند و روش‌ های شست‌ و شوی هر جنسی از مبل را، به شیوه خود انجام می‌دهند، بنابراین باعث آسیب به مبلمان شما نمی‌شوند و وقت زیادی را برای شستن مبلمان از شما نمی‌گیرند. اکثر این مبل شویی ها هم چون مبل شویی سعادت آباد خدمات را در منزل انجام می‌دهند و حداکثر حدود دو ساعت برای شستن مبلمان وقت صرف می‌کنند.

طرح مبل و تاثیر آن در مبل شویی ارزان‌ قیمت

عوامل زیادی بر قیمت مبل شویی تاثیرگذار می‌باشد؛ که یکی از این عوامل طرح و جنس مبلمان می‌باشد. که شستشوی مبلمان‌ های راحتی نسبت‌ به سایر مبل ها آسان‌تر می‌باشد و اغلب مبل شویی ها از روش‌های مختلفی برای شست‌ و شوی مبلمان استفاده می‌کنند؛ که با توجه به جنس پارچه و طرح آن، متفاوت می‌باشد.

  • مبلمان چرم

 این نوع از مبل نباید با آب شسته شود. زیرا باعث ترک خوردن چرم میشود وبرای تمیز کردن آن باید از مواد مخصوص استفاده کرد؛ چون مواد پاک‌ کننده‌ای که برای تمیز کردن این‌گونه مبل‌ها استفاده می‌شود، دارای کیفیت‌های متنوعی هستند و با توجه به نوع چرم بکار برده در مبل باید از مواد مخصوص به آن استفاده کرد. بنابراین ممکن است هزینه تمیز کردن این‌گونه مبل‌ها متفاوت باشد.

مبلمان چرم

  • مبلمان پارچه ای

این‌گونه مبلمان‌ها به‌ صورت راحتی و سلطنتی می‌باشند و پارچه‌ ای که در هر کدام ازین مبلمان‌ها به کار برده می‌شود، متفاوت است و چه‌ بسا بعضی از این پارچه‌ها دارای جنس ضعیف می‌باشند و بعضی از آن‌ها دارای پارچه‌هایی با استحکام و مقاومت بالا هستند.

مبلمان پارچه ای

اما برای شست‌وشوی این مبلمان‌ها به طریق‌ مختلف می‌توان اقدام کرد.

۱.استفاده از شامپو فرش

در این نوع شستشوی مبل ،برای تمیز کردن مبل از شامپو فرش کمک گرفته می‌شود. با توجه به دستورالعملی که بر روی شامپو فرش قرار گرفته‌ است محلول آن را تهیه کرده و کف آن را بر روی مبل می‌کشند، سپس با یک دستمال مرطوب سطح مبل را از شامپو پاک می‌کنند و با استفاده از دستگاه‌های خشک‌کننده اقدام به خشک کردن مبل می‌کنند این روش شستشو هزینه زیادی را متوجه مشتری نمی‌کند.

۲.استفاده از بخار شور

یکی دیگر از روش‌های شست‌ و شوی مبلمان استفاده از بخار شور می‌باشد.گاهی اوقات با توجه به این‌که پارچه مبلمان نسبت‌به مواد شوینده حساس می‌باشد و تنها به بخارشوی اکتفا می‌کنند و یا این‌که مواد شوینده را به مخزن بخار شور اضافه کرده و اقدام به شستشو می  کنند که در هر کدام از این روش‌ها هزینه شستشو متفاوت است.

۳.استفاده از دستگاه‌های شوینده

گاهی با توجه به این‌که میزان کثیفی و آلودگی در مبلمان زیاد است و با توجه به تقاضای مشتری اقدام به شستشوی مبل با دستگاه‌های شوینده می‌کنند که در این روش از مواد شوینده‌ی مخصوص مبل استفاده می‌شود و فرایند پیچیده‌تری را برای شستشوی مبل به کار می‌برند که تمامی این خدمات باعث می‌شود که هزینه شستشوی مبل به نسبت بالاتر شود‌.
اما باید دقت کرد که برای استفاده از مواد شوینده ابتدا در قسمتی از مبل که در دید نمی‌باشد، آن ماده شوینده تست شود ودرصورتی‌که پارچه مبل نسبت‌به آن شوینده حساس نبود برای شست‌وشوی مبلمان، استفاده شود.

مراقبت از مبل در منزل

با اینکه شستشوی مبل، باعث تمیزی آن می‌شود اما باید این‌موضوع را به‌خاطر داشته باشید که شستشوی مداوم مبل باعث از بین رفتن رنگ پارچه و همچنین کیفیت مبل‌ها می‌شود. بنابراین باید از روش‌های مراقبتی مبل آگاه باشید. برای این کار باید نکات زیر را رعایت کنید.

۱.استفاده از کاور

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود که مبلمان شما دیرتر کثیف شود و در برابر عوامل بیرونی محافظت شود، کاور می‌باشد. کاور باعث می‌شود که گرد و خاک کمتری بر سطح مبل بنشیند، همچنین اگر ماده خوراکی به‌صورت اتفاقی ریخته شد کاور مانع از رسیدن آن به مبل می‌شود.  

۲.تمیز کردن مداوم

برای این‌که همیشه مبلمان تمیزی داشته باشید، باید روزانه مبلمان خود را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید، تا کمتر آلودگی‌ها به بافت مبل نفوذ کند. می‌توانید از اسپری مایع ظرف‌شویی به‌همراه سرکه و جوش‌شیرین نیز برای تمیز کردن مبلمان استفاده کنید که هم خاصیت ضد باکتریایی دارد و هم باعث تمیزی مبلمان شما می‌شود.فراموش نشود که استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن مبلمان باعث می‌شود که گرد و خاک از مبلمان تمیز شود و باعث جذب لکه‌های چربی نشود.

۳.استفاده مناسب از مبل

گاهی افراد از مبل به‌عنوان تختخواب استفاده می‌کنند و بر روی مبل می‌خوابند که این کار باعث می‌شود که فشار زیادی به مبل وارد شود و حالت اولیه خود را در گذر زمان از دست بدهد. همچنین از پریدن کودکان بر روی مبل جلوگیری کنید چون باعث شکسته شدن مبل می‌شود و مبلمان حالت افتادگی به خود می‌گیرد.

مراقبت از مبل در منزل

۴.تمیز کردن پایه‌های مبل با مواد پاک‌کننده مخصوص

پایه‌های مبلمان اصولا از چوب ساخته شده‌است و باید در تمیز کردن آن‌ها دقت کنیم، مواد شوینده‌ای که برای پارچه‌ها به کار برده می‌شود به پایه‌های مبل نرسد و باعث پوسیده شدن پایه‌های مبل نشود و برای این‌که این پایه‌ها حالت براق داشته باشند می‌توانیم از پاک‌کننده‌های مخصوص به آن استفاده کنیم.

خدمات درخواستی و هزینه ها

مبل شویی ها خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند که با توجه به تقاضای مشتری می‌باشد.

شستشوی مبل در منزل

امروزه اکثر  مبل شویی ها خدمات شستشوی مبل در منزل انجام می‌دهند که از مزایای شستشوی مبل در منزل این است که دیگر نیاز به جابجایی مبلمان نمی‌باشد. گاهی مبلمان دراثر جابجایی دچار آسیب می‌شود اما با شستشوی آن در منزل دیگر نگران صدمه دیدن مبل نیستید.

شستشوی مبل در منزل

رفو کردن مبل

بسیاری از مبل شویی ها که خدمات مربوط به شستن مبل را انجام می‌دهند، در زمینه رفو کردن مبل نیز مهارت دارند و درصورتی‌که مبل شما دارای خراش و یا آسیب‌دیدگی باشد،می‌توانند به‌راحتی آن را ترمیم کنند؛ تا در اثر گذر زمان آسیب‌دیدگی آن بیشتر نشود.

شستشویی مبلمان بدون آشفتگی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل به‌گونه‌ای می‌باشد که کوچک‌ترین به‌هم‌ریختگی را در منزل شما به وجود نمی‌آورد. آن‌ها این خدمات را به‌گونه‌ای انجام می‌دهند که این مواد شوینده و آبی که برای شستشو استفاده می‌شود بر روی پارچه‌ای که بر زیر مبل پهن کرده‌اند می‌ریزد و این مواد شوینده بر کف منزل شما نمی‌رسد.

همچنین سعی بر این دارند که کار خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند و شست‌وشوی مبلمان را با پاک کردن تمامی لکه‌ها باکیفیت بالا انجام دهند .تمامی خدمات مربوط به شستشوی مبل دارای هزینه جداگانه‌ای می‌باشند که اکثر مبل شویی ها با توجه به نرخ اعلامی از طرف اتحادیه این خدمات را انجام می دهند تا هزینه اضافی بر مشتری تحمیل نشود.

تماس با ما