پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

مزایای نانوشویی فرش

نانو یک فن آوری جدید با دامنه خدمات گسترده است، که  به صنعت‌فرش نیز راه پیدا کرده و در موارد مختلفی نظیر شستشو از آن استفاده می کنند. به کارگیری نانو برای تمیز کردن فرش ها، کار بسیاری از قالی شویی ها را راحت کرده است. زیرا باعث ازبین رفتن سریع لکه ها شده و نیازی نیست که قالی شو مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف از بین بردن یک لکه کند.

استفاده از نانو، منجر به ویژگی‌های جالب در شست و شوی فرش‌ در شرکت های خدمات فرش مانند قالیشویی تهران نو، شده‌است، محصولات نانو خاصیت ضد باکتری دارند و در حالی که فرش ها با آن ها شسته شوند، حتی اگر در محیط های مرطوب نگهداری شوند، بوی بد نمی دهند. با توجه به این که اگر حتی یک قسمت کوچکی از فرش اندکی رطوبت داشته باشد، باعث بد بو شدن کل فرش شده و حتی از بوی بد آن افراد ساکن در خانه نیز  اذیت می شوند، نانوشویی فرش دستباف این مشکل را برطرف می کند.

مزایای نانوشویی فرش

میکروب ها،باکتری‌ها، علل اصلی بیماری‌ها، عفونت و بو هستند و امکان انتقال آن ها به فرش  دستبافت وجود دارد و هنگامی که درون فرش باشد، خیلی راحت از طریق تماس به بدن انسان وارد شده و دلیل چند بیماری خواهند شد. به همین دلیل نمی توان شست شوی فرش ها را دست کم گرفت و مواد نانو در کمترین زمان ممکن، تمام میکروب ها و عوامل بیماری زا را از درون فرش تمیز می کند. اما شرکت های خدماتی که در زمینه شست و شوی فرش فعالیت می کنند، این کار را به صورت دقیق انجام می دهند و فرش را با استفاده از نانو، به طور عمقی شستشو می دهند. محصولات نانوی ضد باکتری این شرکت ها با کیفیت عالی بوده و بعد از استفاده، بوی آن ها شما را اذیت نخواهد کرد. برخی از شوینده ها بسیار بوهای تندی دارند، که تا مدت ها در مکانی که فرش پهن می شود، به سختی می توان تردد کرد و یا اینکه آن چنان قوی هستند، که دماغ را می سوزانند.

در فرش‌های دست‌بافت، به خاطر استفاده از نخ طبیعی، پروتئین‌هایی وجود دارند که باعث تشکیل باکتری ها در فرش می‌شوند. به دلیل خواص ضد باکتری نانو، باکتری در این فرش‌های دستبافت ایجاد نمی شود. این فرش‌ها نیز عاری از بوهای عمومی در فرش‌ هستند. استفاده از نانو به یکی از مزایای شستشوی فرش تبدیل شده است. نوع تکنولوژی مورد استفاده در ساخت محصولات شستشوی نانو، به گونه‌ای است که خواص نانو به فرش منتقل می شود،  بنابراین با شستن فرش ، تکان دادن فرش و جارو کردن آن، خواص نانو از آن جدا نمی شود و ویژگی‌های فرش تغییر نمی‌کنند.

مزایای نانوشویی فرش

مطابق با قانون استاندارد، زمانی می توان از یک محصول استفاده کرد، که مجوز های لازم را گرفته باشد. مواد شوینده نانو، علاوه بر دریافت گواهی‌نامه در مقیاس نانو از مرکز توسعه فن‌آوری نانو، این محصول همچنین قادر به دریافت تاییدیه بهداشتی از سوی وزارت بهداشت بوده‌است.

مزایای شستشوی فرش با مواد نانو

آلاینده های محیطی، گرد و غبار ها و دیگر عوامل کثیفی، همیشه وجود دارند و می توانند ظاهر یک فرش را کثیف کرده و آن را از براقی و زیبایی به دور کند، به طوری که در مواقعی پیش می آید هیچ نقطه‌ای نیست که ظاهری تمیز داشته باشد، در صورتی که فضای داخلی  یک خانه به شدت به تمیزی اجزای درون آن اختصاصا فرش بستگی دارد و  کثیفی و حتی بوی ناخوشایند، می تواند باعث برهم زدن آرامش افراد خانه شود. با این حال ممکن است به دلیل مشغله های کاری قادر به تمیزی روزانه فرش خود نباشید و یا ممکن است برای مدتی به مسافرت رفته و اکنون برگشته اید و با کثیفی فرش خود روبرو شده اید.

مزایای شستشوی فرش با مواد نانو

در این جا می توانید از مزایای شستشوی فرش با مواد نانو استفاده کنید، اما به شما پیشنهاد می شود، که این کار را به قالی شویی بسپارید. زیرا کیفیت کار در آن شرایط بسیار بالا خواهد رفت. گاهی در اثر ریختن غذا و یا نوشیدنی بر روی فرش، به طور مکرر، فرش به شدت کثیف شده، در چنین مواقعی شستشوی عادی جوابگوی این حجم از کثیفی فرش نخواهد بود و لازم است از مواد نانو استفاده کرد؛ تا این فرش فوق العاده کثیف را در سریع ترین زمان تمیز کند، سرعت عمل بالای مواد نانو در از بین بردن لکه ها، یک مزیت خاص است. که هر قالی شویی که دارای این خدمت باشد، به نوعی یک مزیت رقابتی را داراست و می تواند مشتریان بیشتری نسبت به قالی شویی های عادی داشته باشد.

شناسایی قالی شویی معتبر مواد نانو

برای این که یک خدمات خوب تحویل بگیرید، باید یک مرکز خوب و معتبر پیدا کنید. برای این کار نیاز به تحقیق و سرچ آدرس های مختلف، همچنین کمک گرفتن از افرادی است، که در این زمینه تجربه دارند. زیرا نمی توان همینطوری فرش خود را به هر کس که ادعای قالی شویی آن هم با مواد نانو داشت سپرد،ممکن است برخی از مراکز، به دلیل گران بودن محصولات نانو به کیفیت توجه نکرده و از محصولات درجه دو نانو استفاده کنند. در این حالت به جای این که فرش شما تمیز شود، صدمات بیشتری خواهد دید. گاهی با یک بررسی ساده از طریق اینترنت و فضای مجازی می توان به شناسایی قالی شویی معتبر مواد نانو پرداخت. باید اندکی وقت گذاشت و به بررسی سایت ها و خواندن نظرات مردم درباره خدمات آن ها  پرداخت، همچنین باید به پل ارتباطی آن نگاهی انداخت. سایتی که معتبر باشد، از پل ارتباطی قوی برخوردار است، که به طور مثال در قسمت ارتباطات علاوه بر آدرس تمام و کمال قالی شویی، شماره های تماس، ساعات پاسخگویی و پست الکترونیک قرار داده می شود، تا متقاضی بدون دغدغه از رفت و آمد حضوری، بتواند با آن ها تماس برقرار کند.

شناسایی قالی شویی معتبر مواد نانو

یک قالی شویی معتبر باید رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهد و همواره سعی کند مواد نانویی که برای شست و شو استفاده می کند، دارای مرغوبیت زیادی باشد. در کل نانو یک مواد اولیه گرانقیمت است. پس هزینه ای که برای نانوشویی باید پرداخت گردد، نیز بیشتر از سایر روش های شست و شو می باشد. قالی شویی های معتبر به مشتری می گویند که به فرش نگاه کند و اگر از شست و شوی آن رضایت ندارد، مجدد کار شستشوی را انجام می دهتد تا جایی که مشتری از کار آن ها راضی باشد. این اهمیت دادن به مشتری، توسط قالی شویی های معتبر باعث افزایش وفاداری و علاقه مشتری به این مرکز شده و به اهمیت آن می افزاید. پس بهتر آن است که همواره در پی مراکز معتبر شستشوی با مواد نانو باشیم.

شستشوی فرش با مواد نانو چگونه است؟

این می تواند سوال خیلی از ما باشد که شستشوی فرش با مواد نانو چگونه است؟ قبل از شستشو با مواد نانو، باید نوع فرش شناسایی شود. یعنی این که مشخص شود، فرش ماشینی و یا دستبافت است. هر کدام از انواع فرش ها، روش های مختلف شستشو را دارند. اما در کل برای شستشوی فرش، ابتدا باید از غبار و گرد و خاک زدایی آن شروع کرد. بعد از اتمام این مرحله باید کل فرش را با آب خیس کرد، به طوری که آب به تمام‌ریشه های فرش برسد. سپس با مواد شوینده اقدام به شست و شوی فرش کرد. بعد از این مرحله باید به فرش نگاه کرد و در قسمت هایی از آن‌که لکه وجود دارد و با مواد شوینده برطرف نشده از مواد نانو استفاده نمود. مواد نانو را بر روی آن ریخت و کار لکه برداری را شروع کرد. بعد از اتمام این‌مرحله باید به خشک کردن فرش پرداخت.

شستشوی فرش با مواد نانو چگونه است؟

امروزه به مدد وجود دستگاه های پیشرفته خشک کردن فرش، این کار خیلی زود انجام‌ می شود و نیاز به تلف شون وقت برای خشک کردن نیست. در گذشته به دلیل عدم‌وجود این دستگاه ها، مجبور بودند که از آفتاب کمک بگیرند. همین مورد باعث کند شدن فرآیند خشک شدن می شد. بعد از این که فرش، کاملا خشک شد، مرحله آخر قرار دادن فرش درون پلاستیک و یا بسته بندی های مخصوص است، تا مجدد در اثر بردن فرش به محل مورد نظر، دوباره آلودگی به آن منتقل نشود. البته می توان اضافه کرد که در برخی از شرایط از مواد نانو به جای مواد شوینده استفاده می شود. به این شکل که کل فرش و نه فقط لکه با نانو شسته می شود. که این کار به نوبه خود گران تر بوده و نیاز است که دستمزد بیشتری برای آن در نظر گرفته شود، اما ارزش دارد؛ زیرا آن وقت یک فرش تمیز خواهید داشت.

تماس با ما