پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهرک محلاتی

تمام وسایل مصرفی بعد از گذشت مدتی استفاده دچار آلودگی می شوند، فرش ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده ، و پس از مدتی نیاز به شستشو پیدا می کنند.
در زندگی کنونی و با توجه به اپارتمان نشینی قالیشویی ها در راس کار قرار گرفته اند، اما چیزی که در این جا اهمیت زیادی دارد، این است که برای شستن فرش به کدام قالیشویی باید مراجعه کرد و کدام یک از قالیشویی ها می توانند به ارائه خدمات با کیفیت عالی و بدون عیب بپردازند.
برای پیدا کردن یک قالیشویی معتبر در شهرک محلاتی می توانید از گوشی درون دست خود  کمک گرفته و با یک تحقیق و بررسی ساده سایت های مربوط به قالشویی در شهرک محلاتی را پیدا کنید.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به عرصه های مختلف، قالیشویی ها نیز از آن استفاده کرده و برای معرفی خدمات خود از اینترنت بهره می گیرند.قالیشویی در شهرک محلاتیبرای انتخاب یک قالیشویی خوب می توان به هدف از ایجاد آن ها، خدمات ارائه شده توسط آن ها، نظرات مشتریان و کاربران قالیشویی که در سایت قرار داده می شود، نگاهی انداخته شود و بعد از تحقیق و پرس جوی میدانی بهترین مرکز قالیشویی در شهرک محلاتی را پیدا کرد.
از ویژگی یک قالیشویی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- قالیشویی که در برابر فرش های مشتری احساس مسئولیت بیشتری داشته باشد.
۲- تعهد بالایی به خرج دهد و زمان ارسال کمتری داشته باشد.
۳- در صورت نیاز اقدام به شستشو و یا رفوگری آن کرده.
۴- در مدت زمان کمی با مشتری تماس گرفته و به او اطلاع دهد که فرش آن آماده شده است.
۵- دارای مجوز رسمی باشد.
البته باید به این نکته توجه کرد که علاوه بر زمان کم به دقت در کار نیز توجه کند و کار را با کیفیت عالی به مشتری تحویل دهد این شرایط رضایت مشتری را در پی داشته و باعث معروفیت آن می شود.

روش کار قالیشویی محله محلاتی

روش کار قالیشویی محله محلاتی از روش های مدرن بوده و از شیوه های شستشوی سنتی استفاده نمی کند.
این قالی شویی مجهز به وسایل مکانیزه است و بعد از تحویل فرش در اولین قدم اقدام به غبارزدایی می کند، غبار زدایی فرش اهمیت زیادی دارد چون ماندن غبار درون فرش پیامد های جبران ناپذیری را به ارمغان خواهد آورد به طوری که با هیچ مواد شوینده ای و هیچ دستگاهی نمی توان خاک های موجود درون فرش که موجب کدری فرش شده را از درون تار و پودهای آن جدا کرد.
قالی شویی محله محلاتی بعد از پایان دادن غبارگیری اقدام به خیس کردن فرش می کند برخلاف گذشته که با استفاده از شلنگ های معمولی درون منزل چندین دقیقه صرف خیس کردن قالی می شد، امروزه با مدد گرفتن از دستگاه های مدرن و شلنگ های تخصصی در کمتر از یک دقیقه تمام فرش به صورت عمیق خیس می شود به طوری که هیچ قسمتی از آن خشک  باقی نمی ماند.
قالیشویی محلاتی قبل از خیس کردن فرش آن را در یک سطح شیب دار مخصوص شستشو قرار می دهد تا در مرحله خروج آب با مشکل مواجه نشود و آب به راحتی از دورن فرش به بیرون سرازیر شده و کار خشک کردن را با مشکل روبرو نکند.روش کار قالیشویی محله محلاتیدر قالیشویی محله محلاتی برخی از پرسنل به کار تحقیق و بررسی بر روی فرش ها و مواد شوینده مخصوص برای شستشو می پردازند تا به این دانش برسند که برای شستن فرش از چه ماده شوینده استفاده کنند که علاوه بر فراهم کردن تمیزی فرش، سلامت آن را نیز به خطر نیاندازد.
بنابراین انتخاب یک‌شوینده کاربردی و مجاز از وظایف مهم پرسنل این بخش است.
فرایند انتخاب مواد شوینده بسیار حساس بوده زیرا حتی اگر مقدار کمی از مواد شوینده مضر بر روی فرش ریخته شود، یک فرش نو را تبدیل به یک فرش کهنه می کند آن هم به دلیل ادغام کردن رنگ های درون فرش با رنگ زمینه است.
زمینه فرش جلوه خاصی دارد و اگر بنا به هر دلیلی هر چیزی باعث رنگ پریدگی آن شد تمام طرح فرش ظاهر زیبای خود را از دست خواهد داد و گاهی هیچ راهی برای آن وجود نخواهد داشت.
بعد از انتخاب مواد شوینده نوبت به شستشوی فرش با آن مواد می رسد دستگاه مخصوص وجود دارد که بر روی فرش مواد شوینده را کشیده و ابتدا اقدام به لکه زدایی و سپس شروع به شستن همه قسمت های فرش می کند.

چگونه تابلو فرش دستبافت را تمیز کنیم؟

تابلوفرش دستبافت از دکوری های پرطرفدار در میان ایرانیان است.
افراد زیادی حاضرند قیمت های هنگفتی بپردازند اما یک تابلو فرش دستبافت با رنگ و طرح مورد علاقه خود درون منزل داشته باشند و دیوار خانه را با آن دیزاین کنند. تابلو فرش ها به صورت سالانه نیاز به گردگیری و تمیز کردن و در برخی شرایط نیاز به شستشو دارند. اما برای فردی که اولین بار است، میخواهد اقدام به تمیز کردن تابلوفرش کند این سوال به وجود می آید که چگونه تابلو فرش دستبافت را تمیز کنیم.چگونه تابلوفرش دستبافت را تمیز کنیم؟ابتدا لازم است به این اطمینان برسید که تابلوفرش رنگ پس می دهد یا نه ،برای فهمیدن این‌ موضوع می توانید از یک پارچه سفید کمک گرفته و با خیس کردن آن در مقداری آب و کشیدن آرام بر روی یک قسمت تابلو فرش مطمعن شد، اگر رنگ ها حتی به صورت محو به پارچه جذب شدند می توان گفت که این تابلو فرش رنگ پس خواهد داد و در هنگام تمیز کردن باید کامل احتیاط نمود و شستن آن در منزل و بدون تجربه کاری سخت است ،بنابراین بهتر است به قالیشویی جهت شستشوی دقیق تر ارسال گردد.
قالیشویی چون در این زمینه فعالیت کرده و در روز تعداد زیادی از موارد برخورد می کند،می تواند تابلو را ابتدا تثبیت رنگ کرده و سپس با دقت شسته به طوری که هیچ‌ مشکلی برای آن پیش نیاد.

شستشوی موکت در کارخانه قالیشویی

امروزه به نسبت گذشته بیشتر از موکت ها در منازل استفاده می کنند البته موکت ها به نسبت قدیم تغییرات زیادی کرده اند و بیشتر خام دار و به سبک فرش نزدیک شده اند گاهی آن قدر ظاهر زیبایی دارند که خیلی از مردم به جای خرید فرش تصمیم به خرید موکت می گیرند.
بعد از مدتی که از موکت استفاده شد می بینیم‌ که دیگر جلوه اول را نداشته و کثیف شده است ،همچنین کودکان درون منزل با استفاده از خوراکی های مختلف آن را کثیف کرده اند و بر روی موکت لکه ایجاد شده است.
در مرحله اول ممکن است تصمیم گرفته شود که با استفاده از آب و مواد شوینده درون منزل کار لکه زدایی را انجام دهید، اما بعد از این که شروع به کار کردید متوجه خواهید شد که از بین بردن این لکه ها به راحتی صورت نخواهد گرفت و باید از راه آن وارد شد از همین رو تصمیم به ارسال موکت به قالیشویی می گیریم.
در این لحظه بهترین انتخابی است که پیش روی شما می باشد.
شستشوی موکت در کارخانه قالیشویی به نسبت منزل تفاوت های زیادی دارد همچنین شستن موکت با شستن فرش نیز متفاوت بوده به این شکل که روش هایی که برای شستن فرش استفاده می شود برای موکت به کار برده نخواهد شد.
برخی از این تفاوت ها به شرح زیر خواهد بود:
۱- شستن موکت ها تا حدودی آسان تر از شستن فرش ها هستند زیرا بیشتر موکت ها تک رنگ بوده همچنین نقشی در آن وجود ندارد، برخلاف فرش که دنیای از رنگ را می توانیم بر روی آن ببینم رنگ ها بر روی موکت و قالی کار شستشو را سخت خواهند کرد ،زیرا یک اشتباه کوچک بر روی فرش باعث ریخته شدن و مخلوط شدن رنگ ها می شود.
اما موکت ها ‌چون بیشتر دارای یک رنگ بوده می توان از شوینده های مختلفی برای شستن آن استفاده نمود بدون این که نگران برهم خوردن چیزی باشیم.شستشوی موکت در کارخانه قالیشویی۲- جنس نخ های به کار رفته در موکت نیز حساس بوده پس نمی توان بدون تحقیق از هر سفید کننده ای برای شستن استفاده کنیم‌ ،ممکن است که نابودی یک موکت را به همراه داشته باشد.
۳- مورد بعدی مربوط به خشک کردن موکت ها در قالیشویی ها است، خشک کردن موکت ها به نسبت فرش ها راحت تر است ،زیرا فرش ها حجیم تر بوده و برای خشک کردن به مدت زمان بیشتری نیاز دارند.
اما موکت ها نازک تر بوده و خیلی راحت تر می توان آب درون آن را به وسیله دستگاه جذب کرد و وقت کمتری به نسبت فرش صرف خواهد شد.
۴- مورد بعدی  دستمزد کمتر شستن موکت به نسبت شستن فرش است، در کارخانه قالیشویی دستمزدی که برای انجام خدمات مربوط به موکت گرفته می شود، به نسبت فرش کمتر است، دلیل آن نیز راحتی کار موکت به نسبت فرش می باشد. 
۵- در کارخانه قالیشویی علاوه بر شستن موکت کارهای برای رفع عیوب آن نیز انجام می شود، به طور مثال اگر موکت دچار سوختگی به زدگی و یا هر آسیب دیگری دیده باشد با استفاده از کارکنان با تجربه و با مهارت تمام عیوب موکت برطرف خواهد شد.

تماس با ما