پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در دربند

شست و شوی فرش از جمله اقداماتی است، که هر ساله به آن پرداخته می شود که این عمل از قدیم تا به امروز پا برجاست. اما با تفاوت هایی انجام می شد، که در قدیم شست و شوی تمام فرش ها به صورت دستی توسط اهالی منزل انجام می شد و کیفیت شست و شو کاملا متوسط بود؛ چرا که همه ی فرش ها با یک مواد شوینده و با یک روش شسته می شدند و برخی از افراد هم از نکات شست و شویی و خشک کردن آگاهی کامل نداشتند و حتی فرش ها را مقابل نور خورشید جهت خشک شدن پهن می کردند و با انجام این اقدامات نادرست، فرش را با آسیبی جدی رو به رو می ساختند.

قالیشویی در دربند

و هم چنین فرش ها در گذشته از تنوع زیادی برخوردار نبود و مهم نبود که روش شست و شو چگونه است؛ اما با این حال اصولی که باید رعایت شود، را معمولا در حین شست و شو انجام نمی دادند و همین امر در روند فرسودگی و کهنگی فرش تاثیر گذار بود. با گذشت زمان و افزایش آپارتمان ها، شست و شو در منازل با مشکل مواجه شد و در این زمان صنعت قالیشویی روی کار آمد و روز به روز به دلیل استفاده ی زیاد از خدمات آن ها، پیشرفت هایی ایجاد می شد، که بیش تر در خصوص دستگاه های شست و شو و سایر خدمات دیگر می باشد. که امروزه اکثر قالیشویی های معتبر دارای دستگاه های اتوماتیک جهت شست و شوی بهتر و با کیفیت تر و از همه مهم تر تسریع در روند شست و شو به منظور تحویل فوری و سریع تر فرش ها به مشتریان می باشد.

برای شست و شوی فرش ها لازم است از خدمات قالیشویی های معتبر و مطرح استفاده کنید؛ چرا که امروزه فرش ها در جنس ها و طرح های بسیار متنوعی هستند و نسبت به گذشته در جنس های حساس تری تولید می شوند و لازم است در کیفیتی عالی و بدون آسیب شسته شوند. فرش ها جز لوازم مهم در منازل هستند و تمیز و سالم بودنشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل لازم است در صورت مشاهده ی آلودگی به تمیز کردن آن بپردازید؛ چرا که آلودگی، خود به تنهایی می تواند جز عوامل آسیب رسان به فرش باشد. یکی از قالیشویی های معتبر، قالیشویی تجریش و قالیشویی در دربند می باشد، که از به روز ترین تکنیک های شست و شو و همین طور دستگاه های مجهز و مدرن جهت انجام تمام خدمات خود استفاده می کند. این قالیشویی در تمام زمینه های مرتبط با فرش فعالیت می کند، که در هر قسمت کادری حرفه ای و مجرب مشغول به فعالیت می باشند. از جمله خدمات این قالیشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- شست و شوی انواع فرش ها با هر جنس و کیفیت

۲- اعلا شویی

۳- انجام تمام خدمات تعمیری از جمله رفوگری، شیرازه دوزی، مرمت، چرم دوزی و…

۴- لکه بری از فرش

۵-امکان تحویل فوری

قالیشویی در دربند

و اما نیروی انسانی که در این قالیشویی فعالیت می کنند، که تمام پرسنل حرفه ای می باشند و با تمام تجهیزات شست و شو و ماشین آلات و از همه مهم تر روش های شست و شو و مواد شوینده ها آشنایی کامل را دارند و فرش را در بالاترین کیفیت شسته و خشک می کنند و در کوتاه ترین زمان هم به مشتریان تحویل می دهند. در صورت تماس با قالیشویی در دربند می توانید، در کم ترین زمان از خدمات این قالیشویی در تمام موارد مرتبط با فرش و حتی مبلمان بهره مند شوید. و هم چنین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید و هم چنین نکته ی دیگری که می توان در خصوص این قالیشویی گفت، ارائه ی ضمانت نامه است که برای ایجاد اعتماد بیش تر به مشتریان می باشد و در صورت ایجاد آسیب بر روی فرش، قالیشویی در دربند خسارت را پرداخت می کند، که البته امکان ایجاد این موضوع بسیار ناچیز است، چرا که تمام نکات شست و شو کاملا رعایت می شود و با رعایت اصول فرش ها بدون آسیب و تمیز به مشتریان تحویل داده می شود. در صورت نیاز می توانید با این مرکز در تماس باشد و در هر منطقه که باشید در کوتاه ترین زمان، خدمات خود را به شما ارائه خواهند داد.

همه چیز در مورد ترمیم و رفو فرش

همان طور که گفته شد، فرش ها امروزه به دلیل داشتن طرح ها و تنوع بالا در همه ی سبک های مختلف، مورد استفاده می باشند و در دیزاین ها نیز نقش مهمی را در نما دادن به منزل دارند؛ به همین دلیل این که فرش ها سالم و تمیز باشند، بسیار پر اهمیت است. فرش ها ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شوند، که در اثر آسیب رسیدن به آن ها ممکن است فرش ها دچار سوختگی، پارگی، پوسیدگی و… شوند، که در این شرایط ممکن است در ذهن ها تنها تعویض فرش ایجاد شود، اما امروزه هزینه ی تعویض فرش بسیار بالاست. به همین دلیل لازم است از خدمات تعمیری فرش که با عنوان رفوگری فرش مطرح می شود، استفاده شود که با انجام رفوگری فرش به صورت کاملا سالم و همانند روز اولش می شود، اما دو نکته وجود دارد که :

۱- فرش آسیب دیده باید به گونه ای باشد، که بتوان با رفوگری آسیب را برطرف کرد به این منظور که آسیب ایجاد شده در فرش عمقی نباشد.

همه چیز در مورد ترمیم و رفو فرش

۲– فردی که در این زمینه فعالیت می کند باید از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد، چرا که این کار حساس است و در صورت بروز خطای بسیار کوچک می تواند مشکلات بدتری را ایجاد کند.

و اما انجام این خدمات در قالیشویی ها می باشد، که در بالاترین کیفیت و زیر نظر افراد مجرب است، که در این خصوص می توان به قالیشویی در دربند نیز اشاره کرد. به طور کلی رفو گری فرش، همان سالم سازی فرش می باشد، که در خصوص تمام فرش ها با هر جنسی که دارند انجام می شود و چون ابزار آلات مخصوصی در این زمینه نیاز است، کاری نیست که بتوان در منزل به انجام آن پرداخت، به خصوص فرش های دستبافت که از حساسیت نسبتا بالایی برخوردار هستند و در صورت بروز کوچک ترین آسیب لازم است، به سرعت به رفع آن پرداخته شود. هم چنین لازم به ذکر است ابزار آلاتی که در این خصوص استفاده می شود، لازم است به روز و از همه مهم تر تمیز باشند، تا در حین استفاده سختی کار بیش تر نشود؛ چرا که در برخی قسمت ها حساسیت کار بیش تر می شود و کوچک ترین خطا می تواند خسارت جبران ناپذیر ایجاد کند.

قالیشویی در دربند چه نوع فرش هایی می شوید؟

فرش ها کفپوش های مهمی هستند، که روزانه کار ها و رفت و آمد های زیادی بر روی آن انجام می شود و آلوده و کثیف شدنشان امری کاملا طبیعی است؛ به همین دلیل لازم است برای تمیز شدنشان از خدمات قالیشویی استفاده شود، تا نمای زیبای خود را حفظ کنند. به دلیل این که جنس های مختلفی از فرش در منازل استفاده می شود و تنها فرش ها به جنس های ماشینی و دستبافت محدود نیستند، شست و شوی آن ها نیز با گذشته تفاوت هایی دارد. به همین دلیل است که در این شرایط قالیشویی ها در اولویت قرار می گیرند.

قالیشویی در دربند چه نوع فرش هایی می شوید؟

گفتیم که قالیشویی در دربند از جمله قالیشویی های معتبر است، که در تمام زمینه های مرتبط فعالیت خود را انجام می دهد و همه ی فرش ها با هر جنسی که هستند، از جمله ماشینی، دستبافت، گلیم و گبه، جنس های ابریشمی، پشم و آکریلیک، پلی استر و سایر جنس ها شست و شو داده و خشک می کند. هم چنین از جمله اقدامات مهم دیگری که در این قالیشویی انجام می شود، لکه بری است، که بسیار مهم است؛ چرا که بیش تر آلودگی که در خصوص فرش ها ایجاد می شود، معمولا لکه ها هستند، که لکه هایی که در قالیشویی شسته می شوند، سرسخت هستند و مواد شوینده های مخصوصی هم احتیاج است تا کاملا برطرف شود و البته خشک کردن فرش هم همانند شست و شو بسیار مهم است، که در این قالیشویی مکان مخصوص و گرمخانه هایی وجود دارد، تا به صورت کاملا بهداشتی خشک شوند. بدون این که شکستگی و یا چروکی بر روی فرش ها ایجاد شود. و در نهایت قالیشویی در دربند، در تمام ایام هفته آماده ی خدمات رسانی می باشد، که به صورت سراسری به مناطق تهران می باشد و در صورت نیاز با تماس به این مرکز می توانید، فرش های خود را در کوتاه ترین زمان تحویل داده و به صورت فوری و با در زمان مشخص تحویل بگیرید.

تماس با ما