پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در تقی آباد

یکی از مواردی که در زیبایی منزل و جلوه دکوراسیون آن تاثیر دارد، فرش می باشد و به دلیل اینکه فرش منزل بیشتر از سایر وسایل در معرض جذب آلودگی ها می باشد، تمیزی آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، به همین علت افراد سعی دارند، فرش را به قالیشویی هایی بسپارند که شستشوی فرش را به صورت ویژه انجام داده به گونه‌ای که هیچگونه آلودگی بر سطح فرش باقی نماند. تقی آباد یکی از محلات شهر تهران می باشد و در ناحیه جنوب شرقی تهران واقع شده است و از طرف شمال به بلوار رستگار و از طرف غرب به بزرگراه تهران ورامین ختم می شود، چنانچه ساکن این محدوده هستید می توانید از خدمات قالیشویی در این منطقه بهره مند شوید. زیرا بیشتر بافت منازل تقی آباد به صورت آپارتمانی می باشد و امکان شستشوی فرش در منزل امکان پذیر نمی باشد، بنابراین بیشتر افراد فرش خود را به قالیشویی می سپارند. اما برای اینکه فرش خود را به قالیشویی بسپارید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا از شستشوی فرش رضایت داشته باشید. قالیشویی های زیادی در منطقه تقی آباد واقع شده است که هر کدام از آنها دارای شرایطی هستند، بعضی از آنها فرش را به صورت سنتی شستشو داده و بعضی دیگر از دستگاه های مدرن و پیشرفته برای شستشوی فرش استفاده می کنند، اما نحوه خشک کردن فرش ها در این قالیشویی ها به صورت سنتی و توسط نور خورشید انجام می گیرد.

از مزایای قالیشویی تقی آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- حمل و نقل مناسب

زمانی که با قالیشویی های معتبر تماس می گیرید زمان دریافت فرش با شما هماهنگ شده و در زمان مقرر برای تحویل فرش به منزل مراجعه می گردد و فرش ها را به صورت لول تحویل گرفته تا هیچگونه آسیبی به الیاف فرش وارد نشود، همچنین زمانی که فرش شستشو داده می شود، آنها را در کاور های پلاستیکی قرار می دهند تا در زمان حمل و نقل آلودگی جذب فرش نشود.

قالیشویی در تقی آباد

۲- استفاده از مواد شوینده مناسب

یکی از موارد مهم در شستشوی فرش، مواد شوینده است که برای شستشو استفاده می شود. ترکیبات به کار برده در مواد شوینده باید به گونه‌ای باشد که باعث آسیب به الیاف فرش نشود، همچنین تغییر رنگی در ظاهر فرش ایجاد نکند. مواد شوینده استفاده شده در قالیشویی تقی آباد دارای کیفیت بالایی می باشد و هیچ گونه تغییری در رنگ فرش ایجاد نمی‌کند و تاثیر لکه بری آن بالا می باشد. در این قالیشویی ها برای شستشوی فرش های دستباف و ماشینی از مواد شوینده متفاوتی استفاده می شود، زیرا  فرش های دستباف از حساسیت بالاتری برخوردار هستند و امکان دارد با استفاده از مواد شوینده نامناسب، فرش تغییر رنگ دهد. همچنین گاهی شستشوی فرش ها باید بدون آب انجام گیرد که برای شستشوی آنها از مواد شوینده مخصوص استفاده می شود و اکثر قالیشویی های محدوده تقی آباد این خدمات را انجام می دهند.

۳- قیمت مناسب

یکی از مهمترین فاکتورها برای اکثر افراد قیمت شستشوی فرش می باشد. در قالیشویی تقی آباد هزینه دریافتی برای شستشوی فرش های مختلف متفاوت می باشد به گونه ای که برای شستشوی فرش های دستباف و ابریشم، هزینه افزایش پیدا می کند، زیرا مواد شوینده ای که برای شستشوی این فرش ها استفاده می شود به صورت مایع بوده و ترکیبات آن ملایم می باشد، همچنین برای شستشوی فرش های دستباف نیاز به دقت و حساسیت بیشتری می باشد، به همین دلیل هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند. قابل ذکر است که تمامی قالیشویی های واقع در منطقه تقی آباد از مواد شوینده مناسب استفاده نمی کنند و گاهی بعضی از قالیشویی ها برای جلب مشتریان بیشتر قیمت‌های پایین‌تری پیشنهاد می‌دهند که این قیمت های پایین به دلیل کیفیت پایین مواد شوینده و شستشوی نامناسب فرش می باشد به گونه‌ای که فرش شما تمیز نشده و انواع لکه بر روی آن باقی می ماند. پس همیشه قیمت پایین را در اولویت قرار ندهید و اولین چیزی که برای شما در اولویت قرار می‌گیرد، کیفیت شستشوی فرش باشد. قبل از اینکه فرش خود را به قالیشویی بسپارید از مجوز داشتن قالیشویی مطمئن شوید، زیرا در صورتی که قالیشویی مجوز نداشته باشد، امکان آسیب دیدن فرش شما زیاد می باشد و در صورت اینکه شکایت کنید به شکایت شما رسیدگی نمی شود و اتحادیه برای صدور مجوز تمامی موارد را بررسی کرده و سپس مجوز صادر می کند.

بهترین مبل شویی

یک مبل شویی برای اینکه در رده بهترین مبل شویی ها قرار گیرد، باید دارای ویژگی هایی باشد که از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- قبل از شستشوی مبلمان باید پارچه ضد آب در زیر مبلمان استفاده کند تا از نفوذ آب و آلودگی به سایر قسمت های منزل جلوگیری شود.

۲- مواد شوینده ای که برای شستشوی مبلمان استفاده می‌شود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و زیر نظر مشتری از این مواد شوینده استفاده کند.

۳- برای شستشوی مبلمان از دستگاه های مدرن استفاده کند، زیرا شستشوی مبلمان با این دستگاه ها سریعتر انجام گرفته و هیچ گونه آلودگی در منزل ایجاد نمی کند. دستگاه های شوینده مبلمان به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک مخزن جمع آوری آب تمیز، یک مخزن جمع آوری آب کثیف و آلوده و کمپرسور می‌باشد. بنابراین شستشوی مبلمان به گونه ای صورت می گیرد که هرگونه آلودگی و کثیفی از سطح مبلمان پاک شده، بدون اینکه به سایر قسمت های منزل نفوذ کند.

۴- افرادی که از طرف مبل شویی به منزل افراد می روند، باید دارای کارت شناسایی باشند.

بهترین مبل شویی

۵- شستشوی مبلمان باید در اسرع وقت انجام گیرد تا وقت زیادی را از مشتریان نگیرد و مزاحمتی برای آنها ایجاد نکند. حداکثر زمانی که برای شستشوی یک مبلمان ۹ نفره لازم می باشد دو ساعت است.

۶- قبل استفاده از مواد شوینده، ابتدا آن ماده شوینده تست شود و این تست در قسمتی از مبلمان صورت گیرد که در دید نمی باشد و در صورتی که استفاده از آن ماده شوینده باعث تغییر رنگ در مبلمان نشود، از آن برای شستشوی مبلمان استفاده شود.

۷- چنانچه نیاز به جابجایی مبلمان می باشد، این کار توسط پرسنل انجام گیرد.

قالیشویی های معتبر واقع در ناحیه تقی آباد رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و سعی بر این دارند، تمامی خدمات را به نحو احسن انجام دهند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند و اکثر این قالیشویی ها خدمات مبل شویی را با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می دهند.

اعلا شویی فرش در تقی آباد

از خدمات دیگری که در قالیشویی تقی آباد صورت می‌گیرد، می توان اعلاشویی و رفوگری فرش را نام برد که با توجه به درخواست مشتری این خدمات صورت می گیرد. شاید برای شما سوال باشد که اعلا شوی چه تفاوتی با شستشوی معمولی فرش دارد که این تفاوت در موارد زیر می باشد

۱- تعداد دفعات شستشو

در روش اعلا شویی تعداد دفعات شستشوی فرش بیشتر می باشد و بیشتر فرش هایی از روش اعلا شویی برای شستشوی آن ها استفاده می شود که بیشتر از سایر فرش ها در معرض رفت و آمد باشند و همچنین افرادی که در منزل حیوانات خانگی نگهداری می کنند و یا افرادی که در منزل زندگی می کنند دارای ریه حساسی هستند، این افراد ترجیح می‌دهند از روش اعلاشویی برای شستشوی فرش استفاده کنند.

۲- نوع مواد شوینده

مواد شوینده ای که در روش اعلا شویی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای کیفیت بالایی می باشند و قدرت لکه بری آن زیاد می باشد، همچنین این مواد هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نمی کند.

۳- لکه بری فرش

در صورتی که بعد از شستشوی فرش باز هم اثرات لکه بر روی فرش باقی مانده باشد، با استفاده از لکه برهای مخصوص، لکه های مختلف را از سطح فرش پاک می کنند.

اعلا شویی فرش در تقی آباد

۴- نحوه خشک کردن فرش

در روش اعلا شویی برای خشک کردن فرش ها از اتو پرس استفاده می کنند، به گونه‌ای که هیچگونه رطوبتی در بافت فرش باقی نمی ماند، زیرا وجود رطوبت در فرش باعث پوسیدگی الیاف و ایجاد بوی نامطبوع در فرش می شود. استفاده از این دستگاه به گونه ای می باشد که هیچ گونه آسیبی به الیاف فرش وارد نکرده و باعث افزایش درخشندگی فرش می شود. بعد از اتو کشی فرش، فرش ها را لول کرده، در کاور های مخصوص قرارداده و درب منزل به شما تحویل می دهند. استفاده از روش اعلاشویی برای فرش های قدیمی و ارزشمند نیز مناسب می باشد و در صورتی که فرش هایتان برای شما ارزشمند می باشد، بهتر است از روش اعلا شویی برای شستشوی فرش استفاده کنید.

تماس با ما