پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در کرج

برای قالیشویی کرج میتوان عنوان کرد که وقتی درمورد استان البرز صحبت می کنیم. در مقابل شهری بزرگی مثل تهران قرار گرفتیم .

قالیشویی در کرج

البرز با دارا بودن وسعت بسیار زیادی و مردم بسیار زیادی، نیاز به نه تنها یک قالیشویی بلکه نیاز به صدها قالیشویی برای جمع‌آوری فرش و شستشوی فرش در این مناطق دارد. قالیشویی کرج را  نمی‌تواند مختص قالیشویی مادر و یا چند قالیشویی دیگر دانست و تصریح کرد به دلیل وسعت بسیار بزرگی که دارد، نیاز به چندین قالیشویی دارد، که هر کدام باید بسیار باکیفیت برای مردم این منطقه فرش بشویند.

لیست قالیشویی های کرج:

۱-قالیشویی بانو

۲-قالیشویی ادیب

۳-قالیشویی کرج

۴-قالیشویی مادر

اصولاً در مناطقی مثل عظیمیه و مهرشهر، چهارباندی اصولاً شستشوی فرش بالا است و کیفیت بالاتری توسط مردم خواسته می‌شود. مبل شویی نیز در این مناطق مثل عظیمیه، چهارباندی ،مهرشهر و فردیس دارای سابقه دراز مدت و طولانی است. اما در منطقه های دیگری که در چند سال گذشته ایجاد شدند.  به شدت رواج پیدا نکرده است .و قالیشویی تنها فرایند اصلی است.

قالیشویی معتبر

استان کرج دارای قالیشویی های بسیار زیادی مانند قالی شویی گرمدره و قالیشویی مهرشهر کرج که از تهران مجزا می باشند، و فرش های خود را در همان شهرستان کرج شستشوی می دهند اما این قالیشویی  با و دارا بودن سیستم بسیار گسترده و قوی در زمینه قالیشویی درکرج فعال می باشد و فعالیت های بسیاری را روزانه انجام می دهد و فرش‌های زیادی را جمع‌آوری می‌کند و درکارخانه خود شستشو می‌دهد. شاید تنها قالیشویی است که کرج را ساپورت می کند. این  قالیشویی را می‌توان قالیشویی تمام شهرهای ایران به دلیل خدمات و سرویسهای در تمام شهرهای ایران دانست.

موکت‌ها نسبت به فرش‌ها در شستشو دارای حساسیت بالاتری بوده و آسیب‌پذیرترند. ما در قالیشویی  مادر کرج با بهره بردن از کادری حرفه‌ای سلامت موکت‌های شما را تضمین می‌کنیم.

استان البرز

استان البرز با جمعیتی در حدود ۲ تا۳ میلیون نفر است. بسیار بالا و دارا بودن خط مترو و نزدیکی به شهر تهران می تواند جزئی از شهر تهران نیز به شمار آید به همین دلیل این قالیشویی نیز در این منطقه به شدت فعال است.

نقشه ی کرج 

شاید اگر ۲۰ سال پیش به استان کرج می رفتید، وسعت بسیار بزرگ یا شهری بسیار بزرگ مشاهده نمی کردید. با اتو بان های همت، ابشناسان، شهید همدانی  نزدیکی به مناطق سعادت اباد و محلات دیگر از محله های بسیار معروف کرج میتوان فردیس، عظیمیه، مهرشهر، محمدشهر، مهر ویلا، شاهین ویلا، شهر های و شهرک های دیگر را نام برد. اجرای یک خط متروی مجزا از تهران می‌تواند، روزانه جمعیت بسیار زیادی را از کرج به تهران انتقال می دهد. و همچنین دارای چندین اتوبان تا تهران است. این استان دارای ترافیک بسیار بالا است .دارای ترافیک بسیار زیاد به همین دلیل قالیشوئی مادر هر روز صبح با خاور برای جمع‌آوری فرش را به این منطقه ارسال می‌کند. که همین جمع آوری فرش در ساعات خاصی از شب به کارخانه بازمی گردند. به دلیل ترافیک بسیار بالا در این منطقه شهر کرج اصولاً دارای آب و هوای بسیار خوبی است. و می توان گفت بین قزوین تهران با ویلا های زیادی در منطقه کرج به وفور یافت می‌شود. و آب و هوای این منطقه اصولاً بسیار خوب و دلچسب می باشد. زمستان های کرج بسیار سرد و تابستانهای تقریباً گرمی را در این منطقه سپری می‌کند.

نکاتی برای شستشوی بهتر فرش‌ها 

  • استفاده از مواد شوینده‌های استاندارد و فاقد مواد اسیدی و قلیایی
  • استفاده از خشک‌کن‌های مناسب و خشک نکردن فرش‌ها در مقابل آفتاب
  • شستشوی فرش با آب ولرم و از شستن فرش با آب داغ خودداری کنید
  • شستن فرش با فرچه‌های نرم و آسیب نزدن به فرش

سرویس دهی قالیشویی در منطقه یک کرج

سرویس دهی به تمام ساکنین این منطقه کرج کاری بسیار سخت است. به دلیل گسترده بودن کرج و همچنین به دلیل دارا بودن جمعیت بسیار زیادی منطقه به این منطقه بسیار سخت می باشد.

سرویس دهی قالیشویی در منطقه یک کرج

خدمات دیگری که می توان به آن اشاره کرد در زمینه تعمیرات فرش می باشد. که انواع تعمیرات فرش در قالی شویی کرج انجام می شود و این تعمیرات هم در زمینه ی مرمت و رفو گری و رفع انواع پارگی و سوختگی فرش می باشد؛ که البته لازم به ذکر است که تمام این خدمات مربوط به تعمیرات فرش همیشه قبل از شستشوی فرش انجام می شود و پس از اتمام آن به شست و شو پرداخته می شود. پس به طور کلی خدماتی که در قالیشویی کرج انجام می شود در زمینه تعمیرات فرش، رفع انواع لکه های سخت فرش، شستشوی کامل فرش با به کارگیری جدید ترین روش ها و دستگاه های مخصوص شستشو، خشک کردن سریع فرش ها و لول کردن آن و در نهایت هم حمل و نقل فرش ها و رساندن به دست مشتریان می باشد.

تلفن قالیشویی در کرج

برای تماس با این قالیشویی  شماره تلفن ۱۴۰۴ را بدون کد بگیرید ویا از طریق ثبت سفارش آنلاین که لینک ان در بالای صفحه موجود است اقدام کنید تا از ده درصد تخفیف هم بهره مند شوید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما