پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در محله ازگل

یکی از مهم ترین مسائلی که هر یک از ما به طور طبیعی در زندگی روزمره خود با آن مواجه خواهیم شد، مسئله کثیفی فرش ها می‌باشد، چراکه فرش ها اصلی ترین اجزای دکوراسیون داخلی منازل به شمار می روند و بدون شک در هر خانه ای وجود آن ضروری می‌باشد. به طور کلی هر وسیله و کالایی که در منزل داریم، دچار کثیفی خواهند شد و نیاز به نظافت و شستشو را پیدا می نمایند، از آنجایی که برای هر یک از ما مسئله پاکیزگی و تمیز بودن اجسام مهم می باشد، معمولا می کوشیم و در تلاش هستیم که به محض اینکه هر یک از اجسام و وسایل مورد استفاده در زندگی روزمره ما، زمانی که دچار کثیفی شد، فکری برای تمیزی آنها بیابیم. با این کار علاوه بر اینکه می توانیم در یک محیط تمیز و پاکیزه، از اجسامی تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی زندگی کنیم، همچنین جلوی تاثیر بدی که بر روی سلامتی ما خواهند داشت را گرفته ایم. حال چنانچه مسئله در مورد تمیزی و پاکیزگی فرش ها باشد، باید حساسیت بیشتری داشته باشیم و برای این موضوع اهمیت زیادی قائل شویم.

قالیشویی در محله ازگل

 ما با فرش ها نسبت به هر اجسام دیگری تماس پوستی بیشتری خواهیم داشت، هر یک از ما و اعضای خانواده خود ساعاتی که در منزل حضور داریم، هریک از فعالیت های خود را معمولا بر روی فرش ها و قالیچه ها و موکت ها انجام می دهیم، ما بر روی فرش ها راه می رویم، هنگام خوردن غذا و انواع نوشیدنی ها و خوراکی های دیگر با آنها تماس داریم، در برخی مواقع بر روی آنها استراحت می کنیم و… همچنین هر آلودگی و کثیفی که بر روی لباس ها و یا وسایل ما قرار می گیرند را با وارد شدن به منزل، به فرش ها انتقال می دهیم. پس آنها بیشتر از هر وسیله دیگری در معرض کثیفی و جذب آلودگی قرار خواهد گرفت، حتی آلاینده های موجود در هوا نیز بر تار و پود فرش ها نفوذ پیدا خواهد کرد، و همچنین بیشترین تماس پوستی با آنها را نیز داریم، با توجه به این مواردی که لحاظ شد، نشان می دهند که چنانچه فرش ها دچار کثیفی و یا آلودگی باشند، آلودگی و کثیفی به راحتی به پوست و بدن ما منتقل خواهد شد و سبب به وجود آمدن بسیاری از مریضی های پوستی و به وجود آمدن بیماری آلرژی در بسیاری از افراد مخصوصا کودکان، خواهد شد. از این رو شستشوی فرش ها از مسائل مهم زندگی هر یک از ما خواهد بود.

بهترین مبل شویی و قالیشویی برای ساکنین محله ازگل

از آنجایی که مسئله شستشو‌ی فرش ها، برای هریک از ما مطرح خواهد بود، سوالی که به وجود می‌آید این است که شستشو‌ی فرش ها را به چه روشی انجام دهیم، که آنها به خوبی تمیز و پاکیزه شوند، برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که، شستشوی فرش ها نیازمند دو اصل بسیار مهم و ضروری می‌باشند،

۱- وجود تجهیزات لازم و مخصوص برای انجام فرایند های مربوط به شستشو،

۲- وجود افرادی با مهارت، آموزش دیده و متخصص در زمینه شستشو‌ی فرش ها.

به این ترتیب شستشوی فرش ها به بهترین نحو انجام خواهد شد و نیازی نیست که نگرانی در بابت باقی ماندن کثیفی در فرش خود داشته باشید، همانطور که مشخص است هیچ کدام از ما در منزل خود دارای تجهیزات و ماشین آلات مربوط به شستشوی فرش ها نیستیم، و به طور معمول در خصوص فرش ها نیز شناختی نخواهیم داشت، و از قوانین موجود برای شستشوی فرش ها نیز آگاه نیستیم، از این رو نمی‌توانیم خود اقدام به شستشو‌ی فرش های منزل خود نماییم، بهترین راهکاری که برای ما موجود است، یافتن نزدیک ترین مجموعه قالیشویی معتبر در محله زندگی مان می‌باشد، مجموعه های قالیشویی معتبر،  مجهز به ماشین آلات پیشرفته و تمام مکانیزه مخصوص شستشوی انواع فرش ها می‌باشند، همچنین آنها کادری از افرادی دارند که در خصوص همه نوع فرش آگاهی و شناخت کامل دارند و می دانند که با توجه به هر فرش با هر جنس و نوعی چه روشی مناسب شستشو‌ی آنها می‌باشد. محله ازگل که یکی از محله های شمال تهران محسوب می شود، در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است، از لحاظ جغرافیایی این محله از شمال به شهرک شهید محلاتی، از جنوب به لویزان، از شرق به بلوار نیروی زمینی و از غرب به اقدسیه و محله اراج ختم می‌شود. افرادی که در حال حاضر در این محله در حال زندگی می‌باشند، می‌توانند از خدمات مجموعه قالیشویی های معتبر مانند قالییشویی در محلله ازگل و قالیشویی مینی سیتی موجود در این محله استفاده نمایند.

شستشوی انواع فرش

شستشوی تخصصی انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه های قالیشویی موجود در کشور و مواد شوینده درجه یک برای جلوگیری از ایرادات احتمالی ناشی از استفاده از مواد شوینده نا مرغوب و ارائه بهترین و بالاترین کیفیت شستشو.

 

بهترین مبل شویی و قالیشویی برای ساکنین محله ازگل
علاوه بر اینکه فرش می‌توانند در معرض کثیفی و آلودگی ها قرار بگیرند، مبلمان نیز پس از فرش ها می‌توانند در معرض آلودگی و کثیفی های مختلف قرار بگیرند. اکثر افراد برای داشتن فضایی دنج و چشمگیر از مبلمان برای فضای داخلی منازل خود استفاده می نمایند، و ما به همان میزانی که با فرش ها تماس خواهیم داشت، با مبلمان نیز تماس پوستی خواهیم داشت، و آنها هم مانند فرش ها و سایر اجسام موجود در خانه نیاز به شستشو را پیدا می کنند. شستشو‌ی مبل ها برای هیچکدام از ما مقدور نخواهد بود، چراکه کوچک ترین اشتباه و بی آگاهی می‌تواند منجر به پوسیدگی و آسیب دیدگی به مبل ها شود، پس شستشو‌ی آنها نیز همانند فرش ها باید به صورت اصولی انجام شود، تا هم پاکیزی و تمیزی را به دست می آورند و هم آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. خدمات مربوط به شستشوی انواع مبلمان نیز توسط مجموعه معتبر قالیشویی تجریش و محله ازگل انجام پذیر می‌باشد.

رفوگری شبانه روزی

مسئله دیگری که علاوه بر کثیفی در خصوص فرش ها اتفاق خواهد افتاد، آسیب دیدگی آنها خواهد بود، فرش ها ممکن است در اثر وقوع حوادث مختلف دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت ممکن است صدمه ای که به فرش وارد شده است سبب شود تا فرش نما و جلوه اصلی خود را از دست بدهد و از ارزش فرش بکاهد. اما چنانچه به موقع در خصوص آسیب دیدگی فرش ها اقدام نماییم و اجازه ندهیم که قسمت آسیب دیده بیشتر شود، می توان آن را جبران نمود. در کارخانه های قالیشویی معتبر مانند قالیشویی در محله ازگل، علاوه بر انجام فرایند شستشوی فرش ها، یکی از اصلی ترین لاین های تنها مربوط به رفوگری و بازسازی فرش ها می‌باشد. مسئله ترمیم و بازسازی فرش ها امری بسیار مهم به شمار می رود و از اصلی ترین ویژگی های یک کارخانه قالیشویی معتبر و پیشرفته این است که دارای یک کادر مخصوص انجام فرایند های ترمیم و رفوگری فرش ها باشد. همانطور که در پیش تر به آن پرداختیم، شستشو‌ی فرش ها فرایندی است که چنانچه به روش اصولی و توسط افراد متخصص انجام نشود، سبب وارد شدن  آسیب دیدگی های جدی به فرش خواهد شد، مسئله ترمیم و رفوگری فرش ها نیز به همین میزان مهم و امری حساس می‌باشد. افرادی که قصد دارند تا عملیات رفوگری فرش ها را انجام دهند، می بایست مهارت بسیار بالایی در این زمینه کسب کرده باشند تا این فرایند را طوری انجام دهند که قسمت ترمیم شده قابل تشخیص نباشد؛

رفوگری شبانه روزی

پس به این ترتیب چنانچه فرش شما در اثر حوادث مختلفی دچار مشکلاتی همچون: پوسیدگی، سوختگی، پارگی، پارگی ریشه ها و… شد، توسط مجموعه متخصصان فعال در زمینه رفوگری قابل ترمیم خواهد بود.  انجام رفوگری فرش ها به صورت شبانه روزی در کارخانه قالیشویی در محله ازگل، قابل انجام خواهد بود، چنانچه بر اثر وقوع اتفاقات ناگهانی، فرش شما نیاز به ترمیم ویا رفوگری پیدا کرد و برای شما امری بسیار ضروری به شمار می‌رفت و برای ترمیم و رفوگری آنها عجله داشتید، می توانید از خدمات رفوگری این مجموعه که در هر ساعات شبانه روز قابل انجام است، بهره گیری نمایید.

خدمات قالیشویی

مجموعه های قالیشویی معتبر باید قادر به انجام همه خدماتی باشد که هرگونه فرشی با هر جنسی به آن احتیاج دارد. شستشوی فرش های ماشینی معمولاً با ماشین آلات مخصوص شستشو انجام می شود و کمترین دخالت دست انسان در شستشوی آنها دیده می‌شود. اما در خصوص فرش های دستباف، که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند، معمولا روش شستشوی مکانیزه در خصوص آنها انجام نخواهد شد، چرا که ممکن است آسیبی به بافت حساس تنها وارد شود، به این ترتیب شستشوی فرش های دستباف به صورت دستی انجام خواهد شد، و خدماتی که فرش های دستباف به آن نیاز خواهند داشت، توسط مجموعه‌ های قالیشویی انجام خواهد شد. به طور کلی خدماتی که علاوه بر شستشوی فرش ها، مجموعه های قالیشویی ارائه می دهند، به دو دسته تقسیم می شود و شامل فرش های ماشینی ، دستباف و گل ابریشم می‌باشند.

خدمات قالیشویی

خدماتی که مربوط به فرش های ماشینی می شود، شامل انجام رفوگری، لکه بری، اتوکشی، چرم دوزی، شیرازه بافی، ریشه دوزی، اعلاشویی، دارکشی و … می‌باشد. خدماتی که مربوط به فرش های دستباف می‌باشد شامل : رنگرزی، رفوگری، ریشه بافی، کوتاه کردن پرز های فرش دستباف، بید زدگی و … می‌باشد، که همه مواردی که بیان شد در مجموعه معتبر قالیشویی در محله ازگل انجام خواهد شد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما