پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی مادر و حل مشکلات

قالیشویی مادر و حل مشکلات

در رابطه با استخدام کارمندان و پرسنل و سرویس کار خیلی توجه شده که لازم است آموزش کافی دیده باشند. زیرا در قالیشویی که در یک شرکت خدمات فنی است باید ورود کنید. و در این صورت بازدهی و استفاده برای شرکت در پی دارد و اینکه استاد کار و یا مدیریت سالن شستشو که خیلی باید حرفه ای باشد و ایشان موظف است که :

یک فرش های که میخواهد شسته شود توجه کند که معیوب نباشد و فرش های دستبافت قبلا”رفو یا رنگرزی یا رنگبرداری شده باشد که بعد از شستشو مشتری راضی باشند .که این دلیل باید خسارت بدهی و اگر در فاکتور ذکر شده باشد. 

 استاد کار سالن باید شستشوی هر نوع فرش و هر نوع شستشو از قبیل رنگبرداری – صادراتی شور – کهنه شور و انواع فرش ماشینی و خانگی را آشنا باشد. و با دقت زیاد کار را مدریت کند تا نظر مشتری جلب شده و کار مرجوع نشود. مسیرهای که یک فرش توسط منشی آدرس گرفته می شود. و توسط سرویس کار و خوش یا راننده به کارخانه ارسال می شود. و توسط پرسنل کارگاه آماده سازی می شود ودر تمام مرحل کار با ظرافت و جدیت و تخصص عزیزان انجام می شود .

هر کدام از این زنجیره و این افراد سهل انگاری کنند مشکلاتی به وجود می آید .که هزینه موجب نارضایتی مشتری و مدیریت شرکت می شد . پس در نتیجه در این قالی شویی از پرسنل های کاملا مهارت دیده استفاده می شود و مشتریان با خیالی آسوده می توانند قالی و فرش های خودر را به آن ها بسپارند. مورد دیگر در برتر بودن قالی شویی ها دخالت دارد همان دستگاه های مجهز و مخصوص قالی شویی است که هر دستگاه متناسب به جنس فرش مورد نظر تنظیم می شود و هیچ گونه آسیبی هم نخواهد داشت چرا که امروزه با وجود جنس های مختلفی از فرش ها رعایت نکات شست و شویی بسیار حائز اهمیت می باشد و نیازمند دقت بالا می باشد.

قالیشویی مادر

امروزه شرکت های زیادی در زمینه ی قالیشویی مشغول به کار هستند که البته هر کدام از این قالیشویی ها به نحوه های متفاوتی انجام می شود.

کار خانه قالیشویی مادر از جمله قالیشویی های معتبر و جز اعضای رسمی اتحادیه قالی شویان تهران هستند که هم چنین دارای کد هم می باشد که می تواند نماد اعتمادی برای مشتریان باشد که هم چنین باعث جلب مشتری های بیشتر هم بشود. قالیشویی مادر متخصص در شست و شوی فرش های با ارزش و نفیس می باشد. دارای بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ی درخشان در زمینه ی فرش شویی و سایر خدمات می باشد و در کارنامه درخشان خود کار های خود را به ثبت رسانیده. هم چنین این قالیشویی در سال ۸۸ جز برترین ها انتخاب شده و جایز را به خود متعلق کرده است که این موضوع هم باز نماد جلب اعتماد محسوب می شود.

چرا قالیشویی مادر را انتخاب کنیم؟

  • فرش ها به صورت شرعی شسته می شوند و از مواد شوینده ی مجاز و معتبر استفاده می شود.
  • رضایت قابل توجه مشتریان این قالیشویی که نیاز به ذکر نیست.
  • حال با توجه به این موارد می توانیم این قالیشویی را جز برترین ها دسته بندی کنیم.
  • در اینجا خدماتی در ضمیمه مبل شویی و خشک کردن مبل ها نیز ارائه می شود.
  • دارای تعهد به کار و درج ضمانت نامه کتبی
  • شبانه روزه و انجام تمامی سرویس های مربوط به فرش از جمله رفو فرش و از بین بردن لکه ها و شفاف سازی فرش.

قالی شویی مادر – قالیشوئی اعلاء- قالیشوئی سالار (پرند) همواره در خدمت شما عزیزان می باشد .

تماس با ما :۰۹۳۰۰۴۰۸۶۴۴

تماس با ما