پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشوئی مادر مجهزبه دستگاه تمام اتوماتیک

قالیشوئی مادر مجهزبه دستگاه تمام اتوماتیک

دستگاه تمام اتوماتیک

و مجهز از نظر مردم و ان هایی که طرز شستشو و کار های قالیشوئی را ندیده اند، این کار بسیار ساده و آسان است و به راحتی می توان انجام داد چرا که اتفاق می افتد، یک خانواده فرش خود را در حیاط و یا پارکینگ خانه آب می ریزد، و با مقداری پودر با جارو و یا بورس به جان آن می افتند.
و فرش را شسته و با گرفتن اندکی آب از فرش آنرا آویزان نموده ،و بعد از خشک شدن آن استفاده می کنند،
ولی باید متوجه بود که:
اولا” فرش باید خاک گیری شود، چرا که در غیر این صورت خاک گرد قالی در انتهای پرزها و در کف قالی آب می خورد و به صورت گل در آمده و بعد از خشک شدن فرش از اول کار می بینند، که نشسته آن حالت بهتری داشت و باز هم مجبورا” به قالیشویی بدهند ،تا آن را بشوید به طوری که قابل استفاده باشد.
دوم اینکه در کارگاه ها بعد از شستشوفرش را در دستگاه آبگیر قرار داده و آب آن را کامل می گیرند .که باعث می شود فرش تداخل رنگ پیدا نکند. و فرش های دارای تراکم بالا با رنگ های روشن بدون امکانات کافی اصلا” به صورت اولیه و یا در منازل قابل شستشو نیست و فرش معیوب می شود و آنقدر سنگین است که به سختی می شود حمل نمود. و وقتی در آب قرار می گیرد جا به جا کردن آن سخت و غیر ممکن است و فقط با دستگاه می توان شستشو نمود و آب را از آن خارج نمود و خشک کرد.
قالیشوئی مادر مجهزبه دستگاه تمام اتوماتیک شده تا بروز ترین سیستم شست و شوی فرش را در جهان داشته باشد.
برای شستن فرش بهترین عاقلانه ترین کار این است که آدرس و شماره تماس یک قالیشوئی را به دست آورده و تماس گرفته و از آنان بخواهند تا انجام ووظیفه نموده و مشکل شما را حل نمایند.
دستگاه اتوماتیک قالیشویی
دستگاه اتوماتیک قالیشویی
تماس با ما