پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

نکات مهم برای نظافت و نگهداری فرش

نکات مهم برای نظافت و نگهداری فرش

نظافت و نگهداری فرش

نظافت و نگهداری فرش یکی از فاکتورهای مهم در افزایش طول عمر آن است. اگر بتوانید به خوبی از فرش خود محافظت کنید و آن را نگهدارید. می‌توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. از این رو باید چند نکته مهم را در نظافت فرش رعایت کنید. که در این مقاله در قالیشویی مادر به آن‌ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید. قالیشویی مادر دپارتمان خدمات شستشوی فرش با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه.

میزان نظافت فرش

یکی از نکات مهمی که باید در قالیشویی و نگهداری از فرش در نظر داشته باشید، این است که فرش تا چه حدی تمیز یا کثیف است. میزان کثیف بودن فرش به شما نشان می‌دهد .که باید فرش خودتان را به قالیشویی بدهید یا این که به تنهایی آن را تمیز کنید. از طرفی برای این که بدانید تا چه حدی در نظافت و تمیزی فرش حساس بودید. و درست عمل کردید به نظافت آن توجه کنید، یادتان باشد که نگذارید زیاد فرش کثیف شود. و گرد و خاک به تار و پود آن نفوذ کند؛ چرا که بافت آن آسیب می‌بیند.
نظافت فرش
نظافت فرش

نور خورشید آفتاب

اگر دارای محلی هستید که آفتابگیر خیلی خوبی است یادتان باشد برای قالیشویی می‌تواند مضراتی همی داشته باشد. چون که اگر فرش دائما در معرض نور آفتاب قرار بگیرد، رنگ آن ضعیف شده و از بین می‌رود. فرش باید به اندازه متناسب زیر نور آفتاب قرار بگیرد. زمانی که فرش خود را به قالیشویی می‌دهید، آن‌ها برای خشکشویی فرش شما، معمولا از دستگاه استفاده می‌کنند .تا نور خورشید، به همین دلیل در صورت استفاده از خدمات قالیشویی در محدوده تجریش نیازی ندارد که نگران آسیب دیدن بافت فرش خود باشید.

جوهر روی فرش یا خیر

اگر در خانه فرزند کوچک داشته باشید؛ مسلما فرشتان چند باری با جوهر کثیف شده‌ است. زمانی که جوهر روی فرش ریخته می‌شود به درون آن نفوذ می‌کند، تمیز کردن آن کار سخت و زمان بری است. از این رو در این زمان به افراد پیشنهاد می‌شود .که اگر فرشی دارید و روی آن جوهر ریخته بهتر است. قید نظافت و نگهداری فرش آن به تنهایی را بزنید و آن را به قالیشویی بسپارید. قالیشویی‌ها خدماتی دارند تحت عنوان لکه برداری و اعلاشویی، در فرآیند این دو خدمات، تمام لکه‌ها و رنگ‌هایی که روی فرش ریخته اند تمیز شده و رنگ فرش باز می‎شود.

شستشوی فرش در خارج از خانه

از هر جنبه‌ای بخواهید نگاه کنید، نظافت و شستشوی فرش در خارج از خانه مزایای بیشتری نسبت به شستشوی آن در منزل دارد. چرا که امروزه به دلیل مشغله و دغدغه‌های زندگی، بیشتر افراد جامعه شاغل هستند. و شرایط مناسبی را ندارند تا بتوانند شستشوی فرش را در خانه انجام دهند. از این نظافت فرش خود را به قالیشویی می‌سپارند؛ با توجه به اهمیت نظافت و نگهداری فرش، قالیشویی‌ها خدمات گسترده‌ای انجام می‌دهند. به عنوان مثال قالیشویی مادر یکی از مجموعه‌هایی است .که خدمات زیادی در تمامی محدوده‌های تهران و اطراف انجام می‌دهد.

آشنایی با قالیشویی مادر

قالیشویی مادر با این که دارای مجوز از اتحادیه قالیشویان است، همیشه سعی بر این دارد. تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. از این رو پیش از آن که بخواهد خدمات قالیشویی را انجام دهد، کارشناسان با تجربه خود را به محل ارسال کرده. تا فرش را از تمام جنبه‌ها بررسی کرده و قیمت نهایی خود را به مشتری بدهند، لازم به ذکر است تمامی هزینه‌هایی که قالیشویی دریافت می‌کند زیر نظر اتحادیه است. از طرفی قالیشویی مادر امکان سفارش آنلاین را برای مشتریانی که تمایل به رزور سفارش اینترنتی دارند .فراهم کرده است که این کار توسط قالیشویی معتبر انجام می‌گیرد.
تماس با ما