پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی پیروزی

قالیشوی پیروزی

 آیا شما نیز به دنبال قالیشویی مجهز پیروزی هستید؟ آیا می دانید که خدمات قالیشویی خوب کدام موارد می باشد؟
امروزه بسیاری از افراد در بسیاری از مناطق مختلف شهر تهران به دنبال دریافت خدمات مربوط به قالیشویی هستند که بی شک همین امر نیز سبب شده است تا تعداد بسیار زیادی از قالیشویی مشغول به کار باشند که بی شک یکی از بهترین و بی نظیرترین این شرکتهای قالیشویی، قالیشویی ما می باشد که با داشتن کارکنان بسیار حرفه ای و با تجربه در این زمینه توانسته است بهترین و باکیفیت ترین خدمات را برای مشتریان و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.
قالیشویی پیروزی شعبه ی دوم قالیشویی اندرزگو می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات بسیار باشکوهی را ارائه داده و شما را با جلوه ی دیگری از زیبایی آشنا کند. شما نیز می توانید با توجه به کیفیت خدمات شرکت ما، با خیال راحت اثاث منزل خود را به دست همکاران ما سپرده و بی نظیرترین خدمات را دریافت کنید.
راه های تماس باما
سفارش آنلاین
۱۴۰۴
برای ثبت خدمات قالیشویی پیروزی کلیک کنید

قالیشویی خوب 

شرکت ما یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های قالیشویی خوب در پیروزی می باشد که با داشتن بهترین و بی نظیرترین خدمات خود توانسته است رتبه بسیار خوبی را در این حوزه اخذ کرده و با رقبای خود به خوبی به رقابت بپردازد.
در ارتباط با خدمات قالی شویی پیروزی باید گفت که این خدمات نسبت به گذشته بسیار متفاوت تر و همین طور بهتر می باشد چرا که در گذشته شست و شوی فرش ها و قالی ها به صورت دستی و مواد شوینده های عامیانه استفاده می شد و حتی در ابتدا فرش ها را هم با زدن ضربه های مکرر گرد و خاک را تمیز می کردند که همین موضوع باعث ایجاد آسیب های شدید به فرش می شد. اما امروزه با داشتن دستگاه های کاملا مجهز خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می دهند که از جمله این خدمات در ارتباط با تمامی مواردی که به فرش مربوط می شود می باشد.

آموزش مرحله‌ای شستشوی مبل

  • ابتدا با استفاده از یک مکنده، خاک و گردوغبار را از روی مبل بردارید.
  • سپس مواد شوینده خود را آماده کنید. برای مبل‌های چرمی از شامپوی مخصوص پارچه‌های چرمی و برای مبل‌های پارچه‌ای از مایع شستشوی مبل استفاده کنید.
  • پیش از شروع شستن، نواحی پنهان و مخفی مبل مانند زیر بالش، پشتی مبل و… را بادقت بررسی کنید و ازبین‌بردن هرگونه لکه‌های آلودگی، خط‌وخش و غیره بپرهیزید.
  • مواد شوینده خود را روی سطح مبل پخش کنید و با استفاده از اسفنج یا برس، مبل را به‌دقت بشویید.
  • سپس با دستمالی خشک، روی مبل را پاک کنید و به‌دقت تمام نقاط را خشک کنید
از مهمترین و اساسی ترین خدمات قالیشویی ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– داشتن کارکنان بسیار حرفه ای و با تجربه در زمینه شستشویی قالی و مبل
– استفاده از تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته
– شستشویی قالی در کوتاه ترین زمان ممکن
– ارائه خدمات بسیار بی نظیر در جمع آوری فرش ها و چیدمان آنها
– استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد شوینده
شما نیز می توانید با توجه به سابقه قالیشویی ما، شستن و تمیز کاری مربوط به قالی ها و فرش های خود را به دست همکاران ما سپرده و از این طریق تمیزی را با ما تجربه کنید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما