پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی غرب تهران

یکی از بزرگ ترین مزیت های شرکت قالیشویی مادر  نسبت به همتایان خود ارائه خدمات کامل در استان تهران از جمله  تهران و حتی حومه می باشد.بحث ترمیم فرش ها نیز یکی از چالش هایی است که عده ی زیادی با آن روبرو هستند.اگر بخشی از قالی شما لکه ای دارد که تاکنون موفق به پاک کردن آن نشده اید، این کار را به شرکت قالیشویی غرب تهران و یا  قالیشویی در شمال و قالیشویی در جنوب  بسپارید.

قالیشویی غرب تهران

 قالیشویی غرب تهران و قالیشویی المپیک که به عنوان بهترین قالیشویی تهران شناخته می‌شوند؛ سابقه‌ای دیرینه در ارائه کلیه خدمات قالیشویی دارد. در این مرکز با بهره‌گیری از آخرین فناوری روز جهان، عملیات شستشوی تخصصی انواع فرش دستباف، ماشینی، تابلو فرش، مبل، موکت و پرده انجام می‌شود. شوینده‌های مرغوب و تخصصی بانو در عین پاکیزگی اجناس شما، به سلامت و طول عمر آن‌ها نیز کمک می‌کنند.اگر برای یافتن بهترین خدمات قالیشویی، تهران را زیر پا گذاشتید و هنوز به مرکزی اعتماد کامل ندارید تا گنجینه‌های ارزشمند خود را به آن‌ها بسپارید با خدمات قالیشویی غرب تهران  آشنا شوید تا بتوانید دست به انتخابی شایسته بزنید و مشتری وفادار آن شوید. با این انتخاب، خیال شما برای انجام کلیه فعالیت‌های قالیشویی راحت شده و با خاطری آسوده، نظافت اجناس خود را به ما خواهید سپرد. با ما همراه باشید تا خدمات قالیشویی ما را بیشتر بشناسید.

تعرفه قالیشویی غرب تهران

قیمت قالیشویی درغرب تهران نیز همچون سایر مناطق تهران براساس لیست ارائه شده توسط اتحادیه انجام می‌شود. ما مفتخریم که به عنوان عضو رسمی اتحادیه قالیشویان، تمامی خدمات خود را با کیفیت بالا
براساس نرخ های مصوب اتحادیه ارائه می‌نماییم. بنابراین شما می توانید بابت پرداخت هزینه های مقرون به صرفه و در عین حال دریافت خدمات باکیفیت
بالای ما آسوده خاطر باشید.

 

خدمات قالیشویی غرب تهران 

شروع کاراین قالیشویی با شستشوی فرش‌ها بود؛ اما گسترش اعتماد مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها از خدمات قالیشویی ، گسترش بیشتر و بیشتر این مجموعه را به همراه داشت.   شما در هر منطقه از تهران که باشید، کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می‌رسانند تا نیاز شما را برطرف کنند.قالیشویی غرب تنها به شستن فرش و قالی اکتفا نمی‌کند؛ بلکه رفوگران مجرب ما با بهره‌گیری از دانش روز و تجربه دیروز کلیه خدمات تعمیر فرش را نیز عهده‌ دارند.  طیف گسترده خدمات ما، حکایت از قدمت و تخصص این مجموعه دارد که توانسته است رضایت مشتریان وفادار آن را کسب کند.خدمات شستشوی فرش است. کارشناسان ما پس از ثبت درخواست شما در محل حضور خواهند داشت و فرش را با دقت لول کرده و به محل شستشو منتقل می‌کنند.
خدمات قالیشویی غرب تهران
 
کارشناسان ما با مجهزترین تجهیزات در محل مورد نظر، حضور پیدا کرده و کلیه عملیات خشکشویی مبلمان شما را در مقابل چشمانتان بر عهده خواهند گرفت.عملیات تمیز کردن موکت‌ها با استفاده از مواد شوینده مخصوص و دستگاه‌های وکیوم قدرتمند انجام می‌شود. کارشناسان ما دوره‌های آموزشی تخصصی برای انجام این کار را دیده و با آگاهی از جنس موکت و وضعیت آن عملیات خشکشویی را انجام می‌دهند.شستشوی پرده به شیوه تخصصی است. شستشوی پرده در این مرکز با بهترین مواد شوینده مناسب با جنس پرده شما انجام می‌شود. دستگاه‌های قدرتمند و تخصصی بانو شستشویی مدرن را برای شما به ارمغان می‌آورند.ارائه خدمات آنلاین است. همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان و ایران، کسب و کارهایی را که به شیوه سنتی اداره می‌شدند با چالش‌های بسیاری مواجه کرد. این همه‌گیری و ضرورت ماندن در خانه به همگان ثابت کرد که خدمات آنلاین تا چه میزان در دنیای امروز اهمیت دارد.

 

چطور به خدمات قالیشویی غرب تهران اعتماد کنیم؟

قالیشویی از ترکیبی از محلول‌های تمیزکننده با فرمول خاص و سر برس‌های قدرتمند استفاده می‌کنند تا به عمق توده‌های فرش شما برسند و کثیفی‌ها و کثیفی‌های روی زمین را از بین ببرند.
در بسیاری از موارد، ماشین‌ها فرش را نیز بازسازی می‌کنند و ظاهری تازه و تقریباً جدید به آن می‌دهند.
کیفیت خدمات  این قالیشویی  اعتماد مشتری را ساخته است. شعار ما به عنوان ارزان‌ترین و بهترین قالیشویی تهران، همواره چراغ راه ما بوده است. 

چطور به خدمات قالیشویی غرب تهران اعتماد کنیم؟
رضایت مشتری حرف اول را می‌زند. کارشناسان ما با دقت به خواسته‌های شما گوش می‌دهند و خدماتی مناسب با نیاز شما ارائه می‌کنند.پیش از آنکه هرگونه عملیات خشکشویی و قالیشویی  انجام شود، اجناس شما به خوبی بررسی خواهند شد. در صورتی که فرش شما نیاز به رفوگری و ترمیم داشته باشند، کارشناسان ما حتما به شما اطلاع می‌دهند. دانش امروز و تجربه دیروز به ما ثابت کرده است که جلب اعتماد و رضایت مشتری کار ساده‌ای نیست، ما در خدمات قالیشویی شهرک غرب خود برای کسب این اعتماد تلاش بسیاری کردیم و امروز آن را بدست آوردیم.

قیمت قالیشویی یا مبل شویی چگونه مشخص می شود؟

شست و شوی فرش ها و مبل ها به طور طبیعی هر ساله و یا هر چند سال یکبار صورت می گیرد که این کار در قالیشویی ها توسط افراد متخصص انجام می شود. در خصوص قیمت برای شست و شوی فرش و مبلمان هزینه ها متفاوت است و بستگی به معیارهایی دارد که در این قسمت به این معیارها می پردازیم.

هزینه ی شست و شوی فرش بستگی به موارد زیر دارد:

۱- مورد اول تعداد تخته های فرش است که هر تعداد قیمت دار می باشد.

۲- مورد بعدی در خصوص جنس فرش است که هر جنس فرش قیمت جداگانه دارد چرا که امروزه فرش ها در جنس های مختلفی هستند که شامل ماشینی، دستبافت، ابریشمی، فانتزی، گلیم فرش و… می باشند که هر کدام ویژگی های متفاوت و مخصوص به خود را دارند و روش شست و شوی هر کدام متفاوت است. فرش هایی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند که معمولا فرش های دستبافت و ابریشمی می باشند نحوه ی عملکرد این فرش ها با سایرین متفاوت بوده و از لحاظ قیمتی هم با یکدیگر فرق دارند.

۳- معیار بعدی تعیین کننده ی قیمت در فرش ها قدیمی و کهنه بودن آن ها است به این معنی که فرش هایی که قدمت دار هستند و به اصطلاح عتیقه به آن ها گفته می شود، شست و شوی آن ها کاملا متفاوت است و روش کار، مواد شوینده ی مصرفی، نحوه ی خشک کردنشان کاملا با بقیه متفاوت است و هزینه ی شست و شوی این فرش های آنتیک با بقیه کاملا متفاوت است و حتی در این قسمت شاخه ای ایجاد می شود که فرش کهنه و قدمت دار از چه جنسی است چرا که هر جنس هزینه ی جداگانه ای دارد.

قیمت قالیشویی یا مبل شویی چگونه مشخص می شود؟

۴- میزان مصرف مواد شوینده و نوع آن که این مورد به دلیل این که برای هر جنس از فرش متفاوت است هزینه ی جداگانه ای هم دارد. مواد شوینده باید برای هر فرش مخصوص باشد چرا که مواد شوینده ای که فرش ماشینی را تمیز می کند ممکن است فرش های دستبافت را با آسیبی جدی رو به رو کند که این موضوع در قالیشویی های معتبر به طور دقیق پیگیری می شود.

۵- هزینه ی تعمیرات که برخی از فرش ها ممکن است دارای آسیب هایی باشند که قبل از شست و شو ابتدا فرش ها مورد بررسی قرار می گیرند و اگر بدون آسیب بودند به شست و شوی آن ها پرداخته می شود اما اگر آسیبی در آن ها باشد ابتدا توسط متخصصین آسیب آن برطرف می شود و سپس به شست و شو پرداخته می شود چرا که در صورت وجود آسیب پس از شست و شو ممکن است آسیب بیش تر شود.

۶- مورد بعدی در خصوص اعلا شویی می باشد که در اعلا شویی به دلیل این که کار شست و شو دو بار انجام می شود هزینه اش کاملا متفاوت است و میزان مصرف مواد شوینده نیز نسبت به حالت عادی بیش تر می باشد و هم چنین مواد شوینده هایی که در اعلا شویی استفاده می شود متفاوت است و جدا از این مسئله به فرش ها در اعلا شویی نرم کننده های مخصوصی زده می شود به همین دلیل هزینه بیش تر است.

آیا هر مبلی قابل شست و شو هست؟

و اما در جواب به این سوال باید گفت که بله. انواع مبل های مختلفی موجود است که هر کدام به روش های مخصوص به خود شست و شو می شوند و در این بین روش های خانگی برای برخی مبل ها می تواند مناسب باشد اما برای شست و شوی بهتر از خدمات قالیشویی ها استفاده می شود.

آیا هر مبلی قابل شست و شو هست؟
در قالیشویی ها همه ی انواع مبل ها در بالاترین کیفیت شسته و خشک می شوند و در کوتاه ترین زمان هم به مشتریان تحویل داده می شود. دلیل این که شست و شوی مبل ها در مراکز مخصوص است این است که دستگاه های مخصوص و مواد شوینده های مصرفی برای مبل ها کاملا متفاوت هستند که در منزل این امکانات موجود نیست به همین دلیل برای این که کار در بالاترین کیفیت انجام شود بهتر است توسط افراد متخصص و تجهیزات کامل و مجهز انجام شود تا بدون آسیب، شست و شو به اتمام رسد.

ضمانت خدمات

ما برای تمامی خدمات خود به شما مشتریان گرامی ضمانت می دهیم، زیرا قالیشویی پادری به کیفیت خدمات خود مطمئن است.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما