پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی مبل در منزل شرق تهران

شستشوی مبل از خدماتی می باشد که به تمیز کردن نشیمن گاه ها، کوسن‌ها، مبل ها،کاناپه ها و لوازمی که در ساختن مبلمان از آنها استفاده شده اند، می‌پردازد. با توجه به  نقش این وسایل در دکوراسیون داخلی، پاکیزگی و نظافت مبلمان دارای اهمیت است. با مرور زمان ممکن است انواع آلودگی ها بر روی سطح مبل ایجاد شود و با توجه به استفاده از مبلمان، آلودگی به دو روش بر روی سطح مبلمان می نشیند؛ آلودگی بر اثر نشست و برخاست و گذاشتن اشیا آلوده که باعث می‌شود مبلمان کثیف شوند.


یکی دیگر از نوع های دیگر آلودگی، آلودگی است که  بر اثر ریختن چای، قهوه یا نوشیدنی های رنگی ایجاد و باعث به وجود آمدن لکه می شود و تا زمان شستشوی  روی مبل باقی می ماند. شستشوی مبل باعث افزایش طول عمر مبل شده و با گرد گیری منظم، می توان مبل ها را برای همیشه مرتب نگه داشت و با استفاده از جارو و برس کشیدن درز تشکچه ها مبل ها تمیز می شوند و به فضای خانه جلوه ی بهتری می دهند.

همچنین می توان با استفاده از شوینده ها، مبلمان را  در منزل شستشو داد و مبلمان را تمیز کرد و برای نظافت بهتر مبلمان، بهتر است که از دستگاه های متفاوتی در نظافت و شستشوی مبلمان کمک گرفت.

مبل شویی در منزل در شرق تهران

شستشوی مبل در منزل در شرق تهران،  توسط دستگاه مکانیزه انجام می‌شود. این دستگاه دارای مخزن آب مکنده برای مکش آلودگی و یک کمپرسور جهت تولید کف می باشد؛ که کف تولید شده غلظت بالایی داشته و از نفوذ آب به داخل صندلی و مبل  جلوگیری می‌کند.
شاید افراد نگران آسیب دیدن مبل ها باشند؛ ولی بهتر است که بدانند، دستگاه های مبل شویی زبر نیست و از موهای نرم ساخته شده و شرکت های خدماتی افراد حرفه‌ای و با مهارتی را برای انجام کار مبل شویی  استخدام می کنند و به ظاهر مبلمان آسیبی نمی‌زنند.


دستگاه مبل شویی به راحتی قابل حمل بوده و نیازی به جابجایی مبل نیست. شستشوی مبل با دستگاه بهتر از شستشوی مبل با شامپو فرش و برس است ولی به هر حال انتخاب با مشتریان می باشد و 
شستشوی مبل در منزل توسط متخصصین حرفه ای انجام می‌ گردد که بیشتر از دو ساعت زمان نیاز ندارد.

مراحل شستشوی مبل خوب در شرق تهران

 ۱-تشخیص جنس مبل و تبادل نظر با مشتری:

ابتدا متخصصین شست و شوی مبل، مبلمان را به دقت بررسی می‌کنند و ساختار و الیاف استفاده شده در بدنه مبل را شناسایی کرده و سپس بهترین روش را به مشتریان ارائه می دهند و از نظرات مشتریان در کار خود استفاده می کنند.

۲-از بین بردن گرد و خاک اولیه:

ابتدا متخصصین با استفاده از جاروبرقی مخصوص گرد و خاک اولیه مبل را پاکسازی می کنند و در صورت وجود ذرات ریز مانند تکه های غذا و موهای زائد آنها را از روی سطح مبلمان جمع می‌کنند.

۴-توجه ویژه به لکه‌های خاص:

ممکن است در روی مبل ها لکه های خاصی باشد که برای از بین بردن این لکه ها باید از مواد مخصوصی استفاده شود.

۵-استفاده از فوم و کف مخصوص:

بعد از طی کردن این مراحل، متخصصین  مواد شوینده غلیظی  را روی سطح مبل اسپری می کنند.

۶-استخراج :

متخصصین مبل شویی با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای مکنده قوی می باشد، مایعات و آلودگی‌های مبلمان و مواد شوینده  را از روی سطح مبل جمع آوری می کنند. بهتر است که افراد اگر مبل هایشان بسیار کثیف است و به نظافت احتیاج دارد، وقت را تلف نکنند و از بهترین مبل شویی های خوب شرق تهران استفاده کنند.

اعزام سریع نیروی مبل شویی در شرق تهران

مبل شویی از جمله اقدامات کاربردی و ضروری می باشد که امروزه با توجه به وجود انواع مختلفی از سبک مبل ها بسیار رونق پیدا کرده است.
انواع مختلفی از مبل ها در منازل مورد استفاده هستند که شست و شوی آن ها مشکل است و اگر به روش های خانگی شسته شوند هم احتمال ایجاد خطا و هم ایجاد آسیب برای مبل ها زیاد است به همین دلیل لازم است توسط مراکز مخصوص شسته شوند تا کار بدون ذره ای آسیب به اتمام رسد.
مبل شویی های معتبر و مطرح که در سطح شهر فعالیت دارند نیروهای خود را در سریع ترین زمان به نقاط مختلف تهران اعزام می کند و هم چنین مبل شویی شرق تهران انجام کار مبل شویی را هم داخل منزل توسط دستگاه های مخصوصی که در اختیار دارند انجام می دهند و یا با سرویس های حمل و نقلی به مرکز می فرستند.

اعزام سریع نیروی مبل شویی در شرق تهران
در این مجموعه امکان انجام کار به صورت فوری نیز وجود دارد چرا که دستگاه های مخصوص شست و شویی را به صورت سیار و قابل حمل در اختیار دارند تا در کوتاه ترین زمان به انجام کار مبل شویی بپردازند. این مبل شویی در شرق تهران جز مبل شویی های با کیفیت و مطرح محسوب می شود که کلیه خدمات را در خصوص مبل ها در بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

بهترین شستشوی مبل

مبل ها همانند سایر لوازم منزل دیگر دچار آلودگی می شوند و هر قدر میزان استفاده از آن ها بیش تر باشد آلودگی و کثیف شدنشان هم بیش تر خواهد بود به همین دلیل امروزه استفاده از خدمات مبل شویی بسیار پردرخواست شده است به خصوص این که امروزه سبک های مختلفی از مبل در منازل مورد استفاده هستند و شست و شوی آن ها در منزل دشوار است و هم چنین اگر هم در منزل انجام شود این شست و شو کاملا سطحی می باشد و به طور کامل مبل ها تمیز نخواهند شد. برای این که مبل ها دیرتر به شست و شوی کامل احتیاج داشته باشند می توان از برخی راهکار ها استفاده کرد که شامل موارد زیر می باشد:

۱- راهکار اول گردگیری روزانه است که اگر توسط دستمالی تمیز که هم می تواند خشک باشد و هم مرطوب به طور روزانه بر روی مبل ها کشیده شود تا گرد و خاک از روی آن ها پاک شود چرا که گرد و خاک یکی از موارد طبیعی در آلوده شدن لوازم از جمله مبل ها است چرا که به طور طبیعی در محیط و هوا موجود است و بر روی لوازم مختلف و مبل ها می نشیند و اگر تجمع یابد می تواند در مدت زمان کوتاه مبل ها را کثیف کند و هم چنین آسیب برساند. توصیه بر این است که روزانه و یا یک روز در میان به گردگیری مبل ها پرداخته شود.

بهترین شستشوی مبل

۲- مورد بعدی استفاده از بخارشوی است که هر دو هفته و ماهی یکبار اگر مورد استفاده قرار بگیرد آلودگی های سطحی مبل ها را کامل تمیز و از بین می برد. این روش بسیار آسان است و توسط بخار آب مبل ها را کامل تمیز می کند و با درجه ی حرارت مناسبی که دارد مبل ها ضد عفونی خواهند شد.

۳- روش سوم استفاده از شامپو فرش است که برخی از مبل ها جنس پارچه ای دارند که با شامپو فرش همخوانی داشته و تمیز می شوند که در این روش کف حاصل از مواد شوینده را بر روی مبل قرار داده و سپس توسط دستمال کاملا تمیز و پاک می شود.

این موارد تعدادی از راهکار های آسان و خانگی  است که برای تمیز کردن مبل هایی است که در حد کم و معمول آلوده هستند و اگر مبل ها کثیف تر از حالت معمول باشند بهتر است از خدمات قالیشویی های معتبر استفاده شود که یکی از این مراکز معتبر، مبل شویی در شرق تهران است که در کوتاه ترین زمان مبل ها را در بالاترین کیفیت شسته و تحویل مشتری می دهند و به تمام نقاط تهران هم آماده ی خدمات رسانی می باشند.
این مرکز از تکنیک های امروزی و به روز ترین روش ها و البته دستگاه های مخصوص کار شست و شو را انجام می دهند تا کوچک ترین آسیبی به مبل ها حتی به صورت اتفاقی وارد نشود.

انواع خدمات شستشوی مبل در قالیشویی

  1. شستشویی مبلمان استیل
  2. شستشویی مبلمان راحتی
  3. شستشویی مبلمان کلاسیک
  4. شستشویی انواع کاناپه؛
  5. شستشوی انواع شزلون و تخت خواب شو

توجه کنید برای شستن هر جنس مبلی خدمات لازمه ی آن باید انجام شود تا به مبل آسیب نرسد؛ زیرا هر جنسی ظرفیتی دارد و باید با دستگاه مخصوصی انجام شود . استانداردهای خدمات شستشوی مبل به بهترین شکل، توسط متخصصین مبل شویی رعایت می‌شود. کلیه این خدمات در مبل شویی و قالیشویی تهران پارس به صورت تخصصی خدمت مشتریان ارائه می شود.


هنگام  ارائه خدمات شستشوی مبل، متخصصین مبل شویی نظافت محل را رعایت کرده و از ریختن  مواد شوینده و آب  بر روی سطح  زمین خودداری می‌کنند. شستشوی مبلمان با مواد شوینده استاندارد و درجه یک، طبق توافق با مشتری انجام می شود. وظیفه جابجایی مبلمان، در منزل به هنگام شستشو برعهده متخصصین مبل شویی است. لذا خدمات شستشوی مبل ،شامل جابجایی هم میباشد و هزینه اضافی ندارد. متخصصین مبل شویی مبلمان را به صورت کامل و اساسی مورد شستشو قرار می دهند.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما