پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشوئی و حمل و نقل فرش

قالیشوئی و حمل و نقل فرش

یکی از بزرگترین مشکلات بزرگ کارگاه های قالیشوئی حمل فرش از منزل مشتری به کارگاه و ارسال آن از کارگاه به منزل مشتری است که اکثرا” با وانت نیسان انجام می شود .
راننده هایی که در این رابطه استخدام می شوند. باید از راننده های شخصی و معمولی واردتر و حرفه ای تر باشند تا بتوانند .
در کوچه ها و خیابان ها نیسان را با بار جا به جا نموده و گاهی اوقات از وانت پیکان نیز در داخل شهر و راه های نزدیک و کوچه های باریک استفاده می شود.
و معمولا” برای اینکه مشتری اطمینان حاصل نموده و مطمئن باشد
بر روی ماشین های حمل فرش نام قالیشوئ و شماره تماس و آدرس نوشته می شود.
که باعث معروفیت آن شرکت شده و هم مشتری خیالش راحت باشد. کسانی که کارگاه های خیلی دور از تهران مثلا”در ورامین یا چرم شهر یا کرج دادند .
از کامیونت های ایوزو خاور نیز استفاده نموه که در بهمن و اسفند هر سال به علت ازدحام کار بیشتر استفاده می شود .
قالیشویی مادر همواره با سرویس های منظم و مجهز جوابگوی مشتریان محترم می باد .
قالیشویی مادر در خیابان فرشته و خیابان شیراز – میدان عالی قاپو – میدان گلها – خیابان رهی معیری – خیابان گاندی – خیابان الوند میدان راه اهن – خیابان ولیعصر – میدان ونک –و میدان ولیعصر – فعالیت دارد فرش جمع آوری می نماید.
حمل فرش
حمل فرش

قالیشویی در خارج از کشور

در کشور های خارجی مثل امریکا اصولا سیستم شستشوی فرش به شیوه ی فعلی نیست و همیشه با دستگاه های سیار به منزل مشتری میروند و در همان جا فرش ها را می شویند .
قالیشویی های زیادی در خارج از کشور به خاطر اینکه حمل و نقل سخت است با دستگاه سیار به محل می روند و در همان جا فرش را می شویند مثل chemdry.
خود شرکت قالیشویی مادر نیز شروع به فعالیت خود در کشور های دیگر نموده است و با سیستم همین کشور ها در کالیفرنیا اغاز به کار نموده است .
تا بتواند بخشی از خروج دلار به کشور را بازگرداند البته در این کشور ها فعالیت به شدت سخت است اما ما میتوانیم در تمامی مناطق جهان فعال باشیم.
برای ثبت سفارش در این کشور ها فقط کافی است که مشتری کد پستی خود را به ما بدهد ما نیروی لازم را برای قالیشویی به محل ارسال میکنیم.
با توجه به کم ابی هایی زیادی که در کشور ایجاد شده است باید به سمت جمع اوری فرش از محل باشیم اما این موضوع هزینه ی بالا و کاهش کیفیت را به همراه خواهد داشت .
اما امکان فعالیت قالیشویی مادر در امریکا به شیوه ی داشتن کارخانه در حال استارت است.
و شاید در بازه ی زمانی کوتاهی قالیشویی مادر در کالیفرنیا امریکا محلی برای تجهیز قرار دهد و شروع به جمع اوری فرش کند.
تماس با ما