پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

صنف قالیشویی و مشکلات

صنف قالیشوئی و مشکلات

با آمدن این بیماری و فراگیر شدن در سطح شهر و روستا همه چیز به هم خورده است مخصوصا” کاسبی ها – حمل و نقل و داد و ستد و هیچ چاره ای هم نیست جز رعایت پرونکل های بهداشتی و امیدوار بودن به آمدن دارو و یا واکسن که این بیماری خطرناک و منحوس را ریشه کن کند.
وجود این بیماری و تحریم های آمریکا و جهانی باعث تورم شد و مشکلات به وجود آمده باعث شده که نرخ ثابتی که در طول سال یکسان بوده و قابل اجرا باشد نتواند در اصناف حاکم بوده و هر روز حقوق کارگر زیاد می شود مواد شوینده روزانه قیمت جدید می گیرد و برق و گاز و غیره گران می شود.
وسیله حمل و نقل چون نیسان وانت و غیره قیمت آن روزانه تغییر می کند و سرسام آور است امیدوارم که ایم مشکلات به زودی حل شود و کار و کسب روال عادی خود را به دست آورد و مردم آسوده خاطر شوند.
قالیشویی مادر با تمام فراز و نشیب ها کماکان با جذبیت نسبت به مسولیتی که در قبال مردم و مشتریان عزیز را دارد ادامه می دهد و سرویس های این َشرکت در خیابان شیان –خیابان لویزان – خیابان پاسدارن – خیابان شمس آباد – خیابان بنی هاشم – خیابان استخر- قنات کوثر و شهرک حکیمیه و خیابان سراج و دلاوران و شمیران نو – خاک سفید و میدان اخوت – دار آباد و خیابان شاهد مشغول کارند.
تماس با ما