پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی مبل در منزل جنوب تهران

مبل شویی در جنوب تهران،  یکی از پرطرفدارترین خدمات برای شستشوی مبلمان می باشد. شستشوی مبل باید توسط مبل شویی با سابقه انجام شود.
مبل شویی مادر، دارای کادری مجرب، منظم و متخصص بوده و انواع خدمات  شستشوی مبلمان، موکت، خوشخواب، صندلی ناهارخوری و انواع صندلی ماشین را در محل با استفاده از دستگاه ها و مواد شوینده نانو انجام می دهند.
شست و شو و خشکشویی مبلمان توسط نیروی کار متخصص انجام شده و با ارائه ضمانت سلامت مبلمان، کارهای خدماتی خود را انجام داده و همچنین سرویس رفت و آمد خدمات مبل شویی در منزل، به صورت رایگان می باشد و افراد در صورت تمایل می توانند با یکی از شماره تلفن های مبل شویی ارتباط برقرار کرده  و از خدمات آنها بهره مند شوند.


مبل شویی
از آن دسته خدماتی می باشد که در طول سال افراد به آن نیاز دارند؛ این خدمات با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز بیشتر می شود و کار افراد آسان تر می گردد. افراد باید مبل شویی هایی را در نظر بگیرند که دارای تخصص کافی و معتبر و مجاز باشند.
یکی از مهمترین مراحل شست و شو که مبل شویی ها باید آن را با دقت انجام دهند، تشخیص پارچه های مبل می باشد. اگر مبل شویی از نوع پارچه مبل اطلاعی نداشته باشد نمی تواند تشخیص دهد که برای  شستشوی مبل از چه نوع مواد  شوینده استفاده کند؛ پس باعث خراب شدن مبل می گردد. 


اگر اصول شستشوی مبل به درستی  رعایت نشود، مبلمان شکل و ظاهر خود را از دست می‌دهند. مبلمان، ممکن است جنس پارچه خوبی نداشته باشند و هنگام شستشوی مبل، زیبایی ظاهری پارچه از بین برود. پس نتیجه میگیریم که شستشوی مبلمان باید با دقت بسیار بالا انجام شده تا به مبلمان اسیب نرسد  و ظاهر مبل ها حفظ شود.

مبل شویی خوب در جنوب تهران

مبل شویی خوب، تمام نکاتی که مربوط به شستن مبل می باشد را به درستی رعایت می‌کند؛ تا شستشوی مبل ها به بهترین شکل انجام شود.
قبل از اینکه شستشو مبل توسط مبل شویی انجام شود، نکاتی بر روی مبلمان درج شده اند که متخصصین قبل از شستشو به آن دقت می‌کنند. این علائم اختصاری  در مقاله ای برای شما شرح داده شده اند.  در این مورد میتوانید به علائم اختصاری مبلمان مراجعه کنید.

مبل شویی در جنوب
بهترین مبل شویی مانند قالیشویی آذری با استفاده از دستگاه ها و مواد شیمیایی نانو با قیمتی مناسب، مبلمان را شستشو می دهد. بهترین مبل شویی تهران به میزان رضایت مشتریان بستگی دارد و افراد برای انتخاب مبل شویی باید دقت کافی را داشته باشند؛ چرا که متخصصین مبل شویی باید در شستشوی خود نهایت دقت را انجام دهند و از بهترین متخصصین استفاده کنند. بهترین مبل شویی ها زیر نظر اتحادیه و با نرخ اتحادیه کار می کنند، همچنین از دستگاه ی مدرن و به روز و مواد شوینده ی با کیفیت بهره می برند. و استاندارد های لازم را در کار رعایت کرده و سرعت عمل کافی دارند.

طریقه عملکرد دستگاه مبل شویی

بخش های مختلف دستگاه مبل شویی

دستگاه مبل شویی مکانیزه، در سرویس بهترین مبل شویی تهران استفاده می شود؛ که این ابزار صنعتی مخزن های جداگانه ای برای آب کثیف و آب تمیز دارد. از دیگر اجزای دستگاه مبل شویی موتور مکنده نازل و کف ساز می باشد.

مراحل مبل شویی با دستگاه

ابتدا مبلمان توسط متخصص مبل شویی با جارو برقی تمیز می شود. و سپس گردو غبار را از روی مبلمان پاک میکنند و بعد توسط دستگاه ،شستشو صورت می گیرد. آب و مواد شوینده مخصوص را با هم ترکیب شده و به صورت فوم بر روی مبلمان اسپری می کنند و بعد آلودگی ها از مبلمان خارج می شود و با فوم حل می شود. اگر مواد شوینده کیفیت خوبی را داشته باشد فوم غلظتش زیاد  است و اب کمتری دارد. و در انتها به کمک مکش دستگاه آب و کف از روی مبلمان و سطح زمین در مخزنی جدا جمع می شود.

از بین بردن لکه های مبل

قبل از اقدام برای از بین بردن لکه های مبل، باید متخصصین تشخیص دهند نوع لکه چیست. یکی از لکه هایی که به سختی از بین میرود لکه چربی است. متخصصین مبل شویی نوع لکه راشناسایی می کنند و با استفاده از شوینده مخصوص لکه را از بین می برند.

مزایای مبل شویی در محل

شستشو مبل ها بهتر است که هر چند وقت یک بار به صورت اصولی انجام شود تا تمامی آلودگی‌ هایی که بر روی پارچه ی مبل تجمع کرده اند از بین برده شوند. شستشوی مبل ها توسط قالیشویی به دو صورت شستشو در کارخانه و شستشو در محل انجام می شود. شستشوی مبل ها در محل مزایای مختلفی دارد و به عنوان نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- یکی از مزایای شسشتو مبل ها در محل این است که مشتری، بر روند شستشو نظارت کامل دارد و می تواند تمامی مراحل را مشاهده کند.

۲- شستشو مبل ها در محل برای راحتی مشتریان انجام می شود و دیگر نیازی به حمل مبل ها به قالیشویی نیست به همین دلیل در وقت و انرژی افراد صرفه جویی می شود. برای شستشوی مبل ها در کارخانه مبل ها باید از چند روز جلو تر به کارخانه منتقل شوند تا مبل ها برای شستشو آماده شوند ولی شستشو مبل ها در محل نیازی به حمل نیست و کارکنان قالیشویی در روز مشخص شده به محل شما اعزام می شوند.

مزایای مبل شویی در محل

۳- یکی از مزایای شستشو مبل ها در محل این است که برای شستشو از دستگاه هایی استفاده می کنند که نیازی به آبگیری یا آبکشی ندارند به همین دلیل می توان پس از گذشت چند ساعت از شستشو از مبل ها استفاده کرد. استفاده از این گونه دستگاه ها کیفیت کار را بالا تر می برد و وقت زیادی گرفته نمی شود.

۴- شستشو مبل ها در محل با دقت و حوصله ی کافی انجام می شود و در حین شستشو مبل ها هیچ گونه بی دقتی انجام نمی شود. شستشوی مبل ها با دقت کافی سبب جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه خطا و آسیب های احتمالی برای مبل می شود و تمامی کارکنانی که مشغول شستشوی مبل ها هستند حرفه ای و با تجربه هستند.

۵- شستشوی انواع مبل های تخت خواب شو و… در منزل به راحتی انجام می شود و شستشوی مبل ها با تعداد سرنشینان بالا تاثیری در روند شستشو ندارد و به راحتی می توان تمامی مبل ها را به طور حرفه ای مورد شستشو قرار داد.

قیمت مبل شویی در جنوب تهران

قیمت شستن مبل ها در جنوب تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌ عنوان‌ نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد‌:

۱- یکی از عوامل موثر در قیمت مبل شویی، ظاهر مبل است. اگر پارچه و سطح مبل آسیب دیده باشد و زیبایی اولیه خود را از دست داده باشد نمی توان مبل را به راحتی مورد شستشو قرار داد و باید در حین شستشو نکات بسیار زیادی را رعایت کرد تا آسیب دیدگی های ظاهری مبل بیشتر نشود.

۲- برخی از مبل ها، جنس پارچه آن ها حساس و ظریف می باشد و در حین شستشو باید نکات مخصوص رعایت شود تا مبل پس از شستشو زیبا و با کیفیت دیده شود. برای شستشوی این گونه مبل ها از شوینده های مخصوص و درجه یک استفاده می کنند تا مبل پس از شستشو کاملا براق، تمیز و سفید دیده شود و ذره ای از کیفیت آن کاسته نشود.

قیمت مبل شویی در جنوب تهران

۳- بعضی از مبل ها به دلیل محل قرار گیری یا وجود کودکان و… لکه های بسیار زیادی بر روی آن ها ایجاد می شود و پروسه شستشو آن ها طولانی تر از مبل های معمولی می شود. به همین دلیل اگر مبل لکه های بسیار زیادی بر روی آن وجود داشته باشد قیمت شستن آن بالا تر می رود به دلیل این که باید از شوینده هایی استفاده شود که توانایی از بین بردن لکه ها را داشته باشد.

۴- مبل های قدیمی و کار کرده در گذر زمان، بر روی سطح آن ها فرو رفتگی هایی ایجاد می شود و اگر شسته شوند مقدار فرو رفتگی بیشتر می شود. اگر مقدار فرو رفتگی زیاد باشد ابتدا مبل باید تعمیر شود. تعمیر مبل ها توسط افراد حرفه ای انجام می شود و پس از تعمیر تمامی فرو رفتگی ها و آسیب دیدگی ها بر طرف می شود. تعمیر مبل ها هزینه ی جداگانه ای دارد و سبب افزایش قیمت می شود.

۵- یکی از عوامل موثر در قیمت شستن مبل در جنوب تهران نوع شستشو و مواد شوینده ای می باشد که برای شستشو استفاده می شود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما