پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

زیر ساخت های قالیشوئی مادر

زیر ساخت های قالیشوئی مادر

در این مقاله درباره زیر ساخت قالیشوئی برای شما توضیح خواهم داد کارگاه قالشویی تشکیل شده است از یک دستگاه خاک گیر و یک دستگاه شستشو که تمام اتوماتیک است و یک فرش ۱۲ متری را می تواند به مدت ۳ دقیقه شسته و آبگیری نماید .
دستگاه خاک گیری دو نوع است که یک نوع ضربه ای است که فرش بر روی دستگاه قرار داده می شود و از پشت فرش به آن ضربه می خورد و خاک آن از فرش خارج می شود و مانند جاروبرقی توسط مکنده دستگاه به داخل ماشینی خاک گیر کشیده می شود و پس از پر شدن از آن خارج می کنند.
نوع دیگر خاک گیر دورانی است که تعداد حدودا”ده تخته فرش و قالیچه در اتاقک خاک گیری قرار دارد و دستگاه را روشن می کنند و این فرش ها در دستگاه می چرخ و خاک از آنها خارج می شود معمولا”فرش های ماشینی زیاد احتیاج به خاک گیری ندارد چون خاک آن در حین شستشو ار آن خارج می شود و مشکلی ندارد .
قالیشویی مادر برای جمع آوری فرش به تمام نقاط تهران و حومه سرویس دارد به طور مثال :خیابان های ایتالیا –اسکندری – خیابان آزادی- میدان آزادی- خیابان باقرخان – میدان توحید – خیابان لارستان- خیابان سهرودی – خیابان شریعتی – خیابان بهار – میدان هفت تیر مشتریان زیادی دارد.
تماس با ما