پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

استفاده ملت ایران از قالی و قالیچه در زندگی و زندگانی شخصی خود

قالی و قالیچه در زندگی 

ایرانیان از دیر باز برای زینت و زیبایی منزل خود را از یک طرف برای راحت زیستن و آسایش بیشتر به فکرخلق زیر انداز هایی بودند که شاخص ترین آن فرش در ابعاد مختلف بوده است
معمولا” گلیم و زیلو هم می بافند و استفاده می کردند ولی در تولید موفیقتی بی نظیرو مثل زدنی در سطح دنیا داشته و دارند خلق کالایی که هم قابل استفاده ولازمه زندگی است و آمیخته به هنر و زیبایی است و یا انتخاب رنگ های زیبا و طرح یای جالب با سر انگشتان دختران و زنان ایرانی تولید می شود و شهره عالم و جهان است .
همانطور که می دانید در دنیا حرف اول و آخر را می زند این صنعت منحصر به فرد کشور عزیزمان ا حتیاج به برق یا لوازم الکتریکی و یا مکانیکی ندارد و فقط باغ نخ و پشم و ابریشم تولید می شود و بصورت قالی و قلیچه – پشتی و دایره و بیضی و تابلو به بازار عرضه می شود.
در زمان های نه چندان دور که ه مبل وجود نداشت در ایران زمینی اتاق ها و پذیرایی ها و با فرش و قالیچه زینت می شد و با پشتی های زیبا و رنگارنگ در اطراف اتاق چیدمان می شد و از مهمانان خود پذیرایی می کردند با آمدن مبل و ….. تلویزیون و لوازم صوتی وتصویری غیر مشکل و تمایل خانه ها تغییر پیدا کرد و اکثرا” به تعداد کمی قالیچه در کنار مبل و میز ناهار خوری بسنده می کنند متاسفانه اکثرا” از نوع ماشینی قالیشوئی مادر منتظر تماس شما جهت ارائه خدمات می باشد .
تماس با ما