پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

فرش استوک کاشان

استوک به چه معناست؟ کالای ذخیره شده یا موجودی انبار را استوک می‌نامند اما در ایران اینگونه نیست و به کالای دست دوم و یا کم استفاده شده استوک می گویند و در این مقاله قصد داریم در ارتباط با فرش استوک کاشان صحبت کنیم.
در واقع منظور از فرش استوک، فرش دست دوم و کارکرده نیست و هر فرشی می تواند یک استوک شناخته شود. برای مثال در کشور های اروپایی و آمریکایی روش خاصی را برای جذب مشتری به کار می برند، خریدار می تواند پس از مدتی به هر دلیلی کالای خریداری شده را پس بیاورد و جنس دیگری تحویل بگیرد و این کالا اگر ایرادی داشته باشد بر طرف می شود و دوباره تحت نام کالای استوک به فروش می رسد این کالا بسیار سالم و همانند همان نو است و با فرش های ماشینی دیگر تفاوت چندانی ندارند.

فرش استوک کاشان
فرش های استوک قیمت پایین تری نسبت به دیگر فرش ها دارند.
فرش های ماشینی استوک در شانه و تراکم مختلف وجود دارند فرش کاشان در صنعت فرش بسیار پیشرفت کرده است و انواع فرش ها با قیمت های مناسب را به بازار عرضه کرده اند. فرش های استوک یا همان فرش های تخفیفی شانه های مختلفی از ۱۵۰۰ گرفته تا ۱۲۰۰ شانه بافته می شوند.

درجه بندی فرش استوک

فرش استوک در انواع درجه ها در انبار موجود می‌باشد اما می خواهیم بدانیم اصلا درجه به چه کاری می آید؟

۱- فرش استوک درجه A

این فرش بدون خط و خش بوده و تفاوت آنچنانی با فرش نو ندارد و کمتر از ۶ ماه استفاده شده است و قیمتش به نسبت کمتر از فرش نو اما بیشتر از درجه ها دیگر می‌باشد.

۲- فرش استوک درجه B

فرش های که در این گروه موجود می باشند خش یا ترک جزئی دارند که اصلا در چشم نمی باشد و نمایان نمی شود بلکه با دقت و افراد فرش شناس می توان به مشکل موجود در آن پی برد این فرش ها سالم و همانند دیگر فرش ها بدون ایراد می باشد همچنین قیمت پایین تری را نسبت به گروه A ایفا می کند .

درجه بندی فرش استوک

۳- فرش های گروه C

این فرش ها کمی کهنه و دارای ایراد می‌باشند اما با همان اسم فرش دست دوم به فروش می رسند اما توجه کنید تا جایی که ممکن باشد ایرادات آن نیز گرفته می شود.

قیمت فرش ارزان استوک

در واقع نکته اصلی و خوبی فرش ماشینی استوک همان قیمت آن است چرا که معمولا قیمت یک کالای استوک با تمام سالم بودنش تا یک دهم قیمت کالای اولیه و نو می باشد.
توجه کنید واژه استوک در ایران و خارج از ایران معانی مختلفی دارد، فرش ماشینی که توسط مشتری خرده یا عمده به کارخانه وارد می شود و قیمت آن یک پنجم کمتر از فرش های دیگر است، استوک گفته می شود. حتی ممکن است این فرش اصلا در جایی پهن نشده باشد و به هیچ وجه از آن استفاده نشده باشد باز هم قیمت کمی را دارا می‌باشد همچنین اگر در جایی پهن شده باشد و باز هم بدون ایراد باشد قیمت خیلی کمی دارند.
البته توجه داشته باشید قیمت این فرش ها نیز  متغیر می باشد و وابسته به موجودی انبار می‌باشد که چند فرش با چندشانه و تراکم های فرش در انبار باقی مانده است هر چه تعداد آن کمتر باشد قیمت بالاتری دارد البته این کلمه قیمت بیشتر نسبت به همان فرش های استوک است وگرنه در حالت کلی این فرش ها قیمت بسیار کمتری نسبت به فرش داخل بازار دارند.

قیمت فرش ارزان استوک
همچنین شما می توانید برای اطلاع دقیق از فرش ته انباری تعداد شانه و تراکم و قیمت آن به صورت اینترنتی یا حضوری از فرش ماشینی کاشان دیدن نمایید و در ارتباط با آن تحقیق گسترده ای انجام دهید.
توجه داشته باشید نکته ی دیگری که سبب افزایش قیمت در فرش استوک می شود علاوه بر ابعاد و تعداد شانه و تراکم فرش ۱۲ متری است این فرش قیمت بیشتری نسبته به فرش ۶ و یا ۹ متری دارد که اگر شما بتواند ۱۲۰۰ شانه یا ۱۵۰۰ شانه ای بیابید فرشی استوک گران اما زیبا را یافته اید.شما می توانید فرش استوک را از کارخانه نیز خریداری نمایید.
خرید فرش استوک از کارخانه برای تمامی افراد مهیا می‌باشد تا بتوانند فرش ته انباری را به قیمت کمتری خریداری نمایند همچنین افراد فرش شناس ترکیه، فرشی با همان ویژگی های فرش عادی را خریداری می نمایند اما چه بسا با بافتی بهتر و هزینه ای کمتر پرداخت کنند. فروشگاه فرش کاشان که شعبه های بسیاری در شهر کاشان و دیگر شهر ها دارد فروشندگان نمونه و معتبر در زمینه فروش انواع فرش ماشینی همچنین شناسایی سبک و طرح و شانه و تراکم های فراوان و نمونه ای را به شما ارائه می کنند که همچنین شما می توانید به راحتی فرش خود را از طریق اینترنت یا مراجعه به نزدیک ترین فروشگاه خریداری نمایید.
بهترین فرش استوک فرشی با ۷۰۰ شانه یا ۱۰۰۰ شانه می‌باشد که علاوه بر بافت منحصر به فرد قیمت کمتری را دارا می‌باشد و همانند فرش قیمتی ارزش و بها دارد.
اگر شما هم به دنبال خرید فرشی کم قیمت و زیبا هستید می توانید به فروشگاه فرش استوک کاشان بروید و فرش مورد نظر خود را برگزینید.

تماس با ما