پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

رتبه بندی برند فرش ماشینی

فرش های ماشینی امروزه جز فرش های پر کاربرد  محسوب می شود چرا که با توجه به جنسی که دارد دیرتر دچار آسیب می شود و طول عمر بالاتر و بهتری نسبت به سایر فرش های دیگر دارند.
به همین دلیل برندهای مختلفی از این فرش عرضه می شود که هر کدام به نوبه ی خود از لحاظ کیفیت و طرح و رنگ بهترین هستند. با توجه به وجود برندهای مختلف از فرش ماشینی، انواع مختلفی از این فرش هم وجود دارد که به طور کلی بهترین نوع از فرش های ماشینی جنسی نخ اکریلیک دارد و این نخ در شانه و تراکم های مختلف وجود دارد و معمولا برای فرش هایی با سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این که جز بهترین هستند کیفیت و طول عمر بالا و مفیدشان است و هم چنین هر چه میزان شانه و تراکم فرش بیش تر باشد فرش از کیفیت بالاتری برخوردار است.

رتبه بندی برند فرش ماشینی
در گذشته که نخ اکریلیک نبود فرش های ماشینی از کیفیت خوبی برخوردار نبودند اما با گذر زمان و پیشرفت های حال حاضر و روی کار امدن نخ اکریلیک جنس فرش ها بهتر و از کیفیت عالی برخوردار شدند و برند های مختلفی هم روی کار آمدند که در حال حاظر جز برترین ها محسوب می شوند‌‌. اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم، انواع فرش ها بر اساس شانه، از فرش ۵۰۰ شانه تا فرش ۱۶۰۰ شانه وجود دارد و جنس فرش ها هم انواعی دارد که شامل :

۱- نخ اکریلیک

۲- نخ پلی استر

۳- نخ بی سی اف می باشند.

و اما پس از این موضوع بپردازیم به انواع برندها و این که هر کدام در چه رتبه ای هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-فرش الماس کویر برند اول است که تولید شده ی شهر کرمان است و جز برترین کارخانه های تولید کننده ی فرش هستند.

۲- فرش خاطره رتبه ی دوم است که در شهر کاشان زبان زد همه می باشد و به تمام شهر ها تولید و عرضه می شوند.

۳- رتبه ی سوم را فرش زمرد مشهد دارد که همان طور از اسمش مشخص است در شهر خرسان می باشد.

۴- فرش ستاره کویر رتبه ی چهارم از شهر یزد می باشد.

۵- فرش ساوین هم با رتبه بندی پنجم از برند ها تولید شده ی شهر تهران و پایتخت می باشد.

آموزش شناخت بهترین برند فرش های ماشینی

برای شناخت بهترین برندها لازم است توسط کارشناسان مشاوره هایی بگیرید تا اطلاعات کافی از هر برند را داشته باشید و با ویژگی هر کدام آشنا شوید تا بتوانید در هنگام خرید بهترین گزینه ی خرید را داشته باشید. به طور عادی نمی توان فرش با کیفیت و برند را از غیر برند تشخیص داد پس قبل از خرید با شناخت کامل وارد شوید.

آموزش شناخت بهترین برند فرش های ماشینی
امروزه فرش ماشینی با توجه به این که در طرح ها و مدل های مختلف تهیه می شود بیش تر مورد توجه قرار گرفته است و البته بیش تر هم مورد استفاده قرار می گیرد و البته از نظر هزینه ای هم نسبت به فرش های دیگر مناسب تر می باشند اما با توجه به این که در جنس های مختلفی وجود دارند از نظر قیمتی هم متفاوت می باشند و با این حساب بهتر است تفاوت هر کدام را بدانید و با دیده ی باز به خرید فرش بپردازید.

ویژگی های بهترین برند فرش ماشینی

بهترین برند فرش ماشینی به وضوح مشخص است که چه ویژگی هایی و چه کیفیتی دارد به همین دلیل هنگام خرید به راحتی می توانید تشخیص دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید که برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

۱- نکته اول این که حتما برچسب تولید کننده را بر روی فرش مشاهده کنید و ببینید که برند فرش از کجاست چرا که تمام فرش های ماشینی برند و مطرح دارای لیبل و چسب هستند. به طور کلی برچسب تولید کننده که بر روی فرش نصب می شود نشان از هویت دار بودن فرش است و به گونه ای شناسنامه ی فرش در نظر گرفته می شود تا اصلیت فرش مشخص باشد و معلوم باشد فرش از کجاست و کدام کارخانه است.
اگر فرش فاقد آن باشد به قطع این فرش اصل نبوده و اصلا نباید خریداری شود چرا که فیک بودن فرش از جنسی مرغوب نخواهد بود و طول عمر بسیار کمی خواهد داشت.
در شناسنامه ی فرش تمام ویژگی های آن ثبت شده که شامل تراکم و شانه و تعداد رنگ به کار رفته و همین طور دستگاهی که توسط آن بافته شده است که شما می توانید با در نظر گرفتن تمام این موارد فرش اصل را برگزینید و خریداری کنید. برند بودن فرش و این که از کدام برند است نکته ای مهم محسوب می شود و لازم لست در نظر گرفته شود.

ویژگی های بهترین برند فرش ماشینی

۲- ویژگی بعدی این است که باید در حین خرید دقت به کیفیت فرش داشته باشید چرا که برخی از برند های فرش کیفیتی متوسط دارند و جز محصولات ارزان هم هستند که در بازار امروزه فرش های ماشینی بسیار با کیفیتی تولید و عرضه می شود اما جز گران ترین ها نیستند به همین دلیل برای تشخیص این مورد به نخ خاب دقت کنید چرا که نخ خاب به کار رفته در گرانترین فرش ماشینی و فرش های ماشینی برند آکریلیک است و با بررسی این مورد می توانید کیفیت و نخ را تشخیص دهید چرا که این مدل از نخ به صورت دانه دانه هستند که به راحتی با مشاهده قابل تشخیص هستند و علاوه بر تمام این موارد بی عیب بودن در بافت طرح و نقش را در نظر بگیرید چرا که در این فرش ها هیچ گونه خطایی وجود ندارد و توسط دستگاه های بافندگی کاملا مجهز و مدرن تهیه شده اند که این دستگاه های مرغوب غالبا در کارخانه های برند موجود است تا کیفیتی عالی تولید کنند.

۳– دارای تنوع رنگی بسیار خوب و بالایی هستند که به دلخواه می توانید خریداری کنید و البته نرم بودن فرش هم می توانید تا حدودی جز ویژگی فرش های برند در نظر بگیرید و هم چنین به دلیل معروفیت فرش های ماشینی برند، طرح های بسیار زیاد و شیکی از آن ها در بازار موجود است که حتی با فرش های دستبافت هم مو نمی زند.

مهم ترین فاکتور های بهترین برندهای فرش ماشینی

در برندهای فرش های ماشینی که جز برترین ها هستند فاکتورهای بسیار کاربردی وجود دارد که این فاکتورها را می توان در موارد زیر مشاهده کرد:

۱- این فرش های برند که جز برترین ها هستند  با توجه به جنس مرغوب و با کیفیتی که دارند تا سال ها می توانند سالم باقی بمانند و طول عمر مفیدی داشته باشند و حتی در اثر شست و شوی مکرر آسیبی وارد نمی شود البته لازم است شست و شو با توجه به نکات و رعایت اصول باشد.

۲- این فرش های با کیفیت در زیر فشار لوازم خانه از جمله مبلمان و میز و کمد و سایر لوازم تزئیتی تغییر حالت نمی دهند و به همان حالت اولیه ی خود باقی می مانند که این مورد بسیار کاربردی است چرا که اکثر مواقع فرش ها زیر لوازم سنگین هستند که اگر به سرعت تغییر حالت بدهند قابل استفاده نخواهند بود چرا که از حالت زیبا و نمای خود خارج می شوند. البته بهتر است نکات مراقبتی در این خصوص رعایت شود و فرقی هم نمی کند فرش برند باشد یا غیر برند.

۳- با توجه به جنس و نخ به کار رفته که بسیار با کیفیت است عایق بسیار خوبی هستند و به عنوان کفپوش مناسب که عایق سرما و گرما و صدا است استفاده می شوند که این فاکتور بسیار کاربردی در تمام منازل است.

مهم ترین فاکتور های بهترین برندهای فرش ماشینی

۴- برای انواع قسمت های خانه این فرش ها استفاده می شوند حتی در آشپزخانه و اتاق چرا که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند و جنس های مختلفی هم از آن ها وجود دارد و باعث شده از هم مجزا باشند.

۵- هیچ گونه پرزدهی در این فرش ها دیده نمی شود چرا که پرزدهی می تواند تمام خانه و لوازم را پر از پرز کند و جمع آوری این پرزها مشکل است و از همه مهم تر در فاکتور های این فرش های برند این که اصلا حساسیت و آلرژی زا نمی باشند که می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که حساسیت های شدید دارند باشد.

این موارد تعدادی از فاکتورهای فرش برند است که هم بسیار مهم هستند و هم بسیار کاربردی و لازم است در تمام فرش ها وجود داشته باشد.

تماس با ما