پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی مبل

شستشوی مبل

شستشوی مبلمان

 

شستشوی مبل همیشه باعث نو شدن مبلمان میشود و باعث حس بهتر زندگی و تمیزی خانه می شود شاید باورتان نشود ولیکن مبل های منزل ما از اخرید باری که مهمان امده و چای روی ان ریخته کمی تیره شده اند و حس کثیفی بسیار بدی به مبلمان ما می دهد .
هر باری که مهمان میخواهد بیایید از مبل خود که بسیار کثیف است خجالت بسیاری می کشیم .
در عصر فعلی اصولا قالی شویی های زیادی مبادرت به شستن مبل ها می کنند حتی برخی در منزل مسکونی این کار را می کنند.
مبل شویی در ایران در چند سال گذشته شدت بسیاری گرفته است و با توجه به گرانی پارچه ی مبل ها و عدم توان تعویض ان ها توسط افراد به همین دلیل بهترین کار ممکن این است که مبلمان خود را بشوییم.

زمان خوب برای شستشوی مبلمان

بهترین زمان دقیقا زمانی هست که رفت امد کمتری در منزل دارید و تابستان باشد.
چون که در زمستان برای خشک شدن مبل ها افتاب کافی نداریم یا باران میبارد و نمی توان بعد از شستن مبل ان را مقابل افتاب قرار داد تا به خوبی شسته شوند .

مبل های چرمی مشل خاصی ندارند ولی مبلمان پارچه ای چرا بهتر است که حتما در فصل تابستان شسته شوند و بعد کمی حدودا یک ساعت تا دو ساعت جلوی افتاب باشند بسیار بهتر است.
البته می توان که این مبل ها را بعد از شستشو جلوی افتاد قرار نداد، ولی بهترین فرایند این است که حتما مقابل یا مجاورت افتاب باشند تا به خوبی خشک شوند .
کف هایی که مبل شویی ها استفاده می کنند به داخل مبل سرایت نمی کند، اما همین پارچه های خیس شد می تواند باعث یا عامل ایجاد قارچ در مبل شوند پس سعی کنید حتما در تابستان مبل های خود را بشویید.

مراحل شستشویی مبلمان

البته همیشه توصیه می کنیم که مبل ها را به مبل شویی ها بدهید چون کوچکترین کثیفی و مانداگاری یا پخش کردن کثیفی می تواند پارچه ی مبل شما را نابود کند و این یعنی یک دست دیگر مبل بخرید و هزینه ی چند ۱۰ میلیونی را پرداخت کنید ، در حالی که قالیشویی و مبلشویی ها با هزینه های بسیار ناچیز گاهی در حد ۵۰۰ هزار تومان مبلمان شما را می شویند.
حال به سراق مراحل میرویم
۱-ابتدا جارو برقی بکشید ویا با دستمال خشک گرد و غبار مبل را بتکانید تا غبار ازروی ان برداشته بشود.
۲-باید شامپو فرش یا مبلمان را درون یک سطل بریزید، و سپس کمی به ان اب مخلوط کنیم و سپس شروع کنیم به هم زدن تا کف کند .پس از ان کافی است که با یک ابر کف داخل سطل را به صورت خشک روی مبلمان بکشید، تا مبل را با ان بشویید سپس با یک ابر خشک دیگر این کف را پاک کنید کار تمام شد.
۳-تا ۵ ساعت کسی به مبلمان دست نزند و روی ان نشیند اگر هم میتوانید به حیاط ببرید تا در مقابل افتاب به خوبی خشک شود .
مبلشویی در خانه
مبلشویی در خانه
این ها مراحل شستشوی مبلمان در خانه تا ۱۰ سالپیش بود اما ایا به نظر شما توان این کار را دارید تا بخوبی و بدون هیچ مشکلی این کار را بکنید.
سوالی که هست ایا می توانید کاری کنید که پارچه ی مبلمان بعد از این نوع شستشو پوسیده نشود؟
و سوال اینکه ایا واقعا همه ی لکه ها از بین رفته است؟
بله به همین دلیل است که دیگر شامپو های فرش یا مبلمان را دیگر در تلویزیون تبلیغ نمی کنند چون جواب کار شما را نخواهد داد.

مبل شویی و قالیشویی مادر

بله مبل شویی و قالیشویی مادر تاکیید می کند که بدون داشتن کوچکترین اسیبی به مبلمان منزل شما ان را شسته و کثیفی ها و لکه ها را از بین خواهد برد.
ما تجربه ی عالی داریم میدانیم چه موادی مصرفی کنیم چه مقدار کف کند و همچنین چگالی کف ما بسیار مهم است.
کف های ما به هیچ وجه در داخل مبلمان شما فرو نمیرود تا اسفنج داخل مبلمان قارچ نزند.
قالیشویی مادر متخصص در امور قالیشویی و مبلشویی در تهران با پیشرفته ترین دستگاه های موجود در داخل کشور و نیروی های ورزیده در ضمینه ی قالیشویی و مبل شویی می باشد.
مطالب زیر را بهتر است مطالعه کنید
تماس با ما