پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

مبلشویی در اسلامشهر

مبل ها همانند فرش ها نمای بسیار زیبایی را در منزل ایجاد می کنند که این نمای زیبا در صورتی می تواند خود را کامل نشان دهد که در تمیز ترین حالت باشند.
مبلمان همانند سایر لوازم دیگر دچار آلودگی می شوند و لازم است هرزگاهی به شست و شوی آن ها پرداخته شود.
انجام مبل شویی کار ساده ای نیست که به راحتی بتوان در منزل انجام داد چرا که نیازمند امکانات کامل است و همان طور که می دانیم مدل ها و سبک های مختلفی هم‌ از مبل ها وجود دارد که هر کدام جنس مختلفی از پارچه را دارند به همین دلیل شست و شوی آن ها کاملا متفاوت از یکدیگر است.

میلشویی در اسلامشهر
برای این که بهترین شست و شو را مبل ها داشته باشند بهتر است از خدمات مبل شویی های معتبر استفاده شود.
یکی از مبلشویی های معتبر و مطرح، مبلشویی در اسلامشهر می باشد که در این مجموعه افرادی متخصص و متبحر مشغول فعالیت می باشند و هم چنین امکانات و تجهیزات کامل می باشند.
هر سبک از مبل با هر پارچه ای که باشند در این مبل شویی بدون ذره ای آسیب شسته و خشک می شود و شست و شو کامل طبق اصول می باشد.

بهترین شرکت مبل شویی در اسلامشهر

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین مبل شویی هستند تا از این طریق شستشوی مبلمان را به دست افراد و شرکت قابل اعتماد در این زمینه سپرده و خدمات بسیار باشکوهی را در این زمینه دریافت کنید. شرکت خدماتی و قالیشویی ما نیز یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت های قالیشویی و مبل شویی در این زمینه می باشد که امروزه بسیاری از افراد به دنبال دریافت خدمات از شرکت خدماتی ما هستند تا از این طریق بتوانند قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به تمیزی منزل خود بپردازند.

بهترین مبل شویی

البته توجه داشته باشید که قالیشویی در اسلامشهر در هر فصلی از سال آماده خدمات دهی به مشتریان خود بوده و شما می توانید در هر زمان ممکن با بهترین مبل شویی در اسلامشهر تماس لازم را برقرار کنید. البته یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب شده است تا شرکت ما یکی از بهترین شرکت ها در زمینه مبل شویی به شمار بیاید، خدمات بسیار منحصر به فرد و با کیفیت آن است.

خدمات برتر مبل شویی 

از مهمترین و بارزترین خدمات ارائه شده، بهترین مبل شویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– شستشوی مبلمان و با استفاده از بهترین تجهیزات ممکن

– ارائه خدمات تعمیراتی در صورت نیاز

– استفاده از خوشبوترین مواد تمیز کننده

– ارائه راهکارهای بسیار جالب برای حفظ و نگهداری از مبلمان

شما نیز میتوانید مبلمان منزل و اداره خود را به راحتی به دست همکاران ما سپرده و از این طریق شگفت انگیزترین خدمات را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که در خصوص تعرفه های ممکن نیز می توانید با همکاران ما در تماس بوده و در این خصوص مطالب مورد نیاز خود را جویا شوید.

خدمات بهترین مبل شویی

اگر به دنبال شگفت انگیزترین و بهترین پاکیزگی هستید می توانید آن را با شرکت خدماتی قالیشویی و بهترین مبل شویی در اسلامشهر تجربه کرده و تمیزی را در منزل خود به ارمغان بیاورید.

قیمت مبل شویی در اسلامشهر چطور محاسبه می شود ؟

قیمت مبل شویی در اسلامشهربه تعداد مبلمان ونوع نشیمن مبلمان بستگی دارد.نشیمن بعضی از مبلمان یک تکه وبعضی دوبل است.قیمت مبلمان تشک دوبل نسبت به مبلمان معمولی اندکی گرانتر است.چون تمام سطوح تشک جدا شونده نیز باید شست وشو شود که هم زمانبر خواهد بود وهم مقدار مواد شوینده بیشتری لازم دارد.با همه ی این توضیحات ،قیمتهای شستشوی انواع مبل در جدول بصورت شفاف وارد شده است.وبعد از انجام خدمت هیچ گونه هزینه اضافی به هیچ عنوان از مشتری دریافت نمی شود.هزینه ی ایاب وذهاب برای خدمات مبل شویی در اسلامشهر رایگان است.

 

مبل شویی در منزل اسلامشهر چگونه صورت می گیرد؟

شست و شوی مبلمان همانند فرش ها هم داخل منزل می تواند انجام شود و هم در مراکز مبل شویی که البته بین این دو روش تفاوت هایی وجود دارد. برای این که شست و شو عمیق و کامل باشد از خدمات مبلشویی مراکز معتبر استفاده می شود اما برای شست و شوی سطحی در منزل به راحتی قابل اجرا می باشد که می توان از روش های زیر استفاده کرد:

۱- روش اولی که لازم است انجام شود گردگیری روزانه است که به کمک دستمال های مخصوص گردگیری صورت می گیرد و با انجام این کار تمام آلودگی های سطحی از روی مبل ها پاک شده و تمیز می شود و سطح مبل همیشه تمیز باقی می ماند و اجازه نمی دهد آلودگی به پارچه و قسمت داخلی مبل ها نفوذ کند چرا که نفوذ گرد و خاک می تواند در طول زمان مبل را با آسیب هایی رو به رو کند.

۲- مورد بعدی را می توان در خصوص استفاده از محلول های خانگی گفت که یکی از کاربردی ترین آن ها استفاده از جوش شیرین می باشد که در مقداری آب ریخته می شود و حالتی نسبتا خمیری را به خود می گیرد و سپس به کمک پارچه بر روی مبل ها کشیده می شود. جوش شیرین هم می تواند مبل ها را تمیز کند و هم برخی لکه ها را که سرسخت نیستند پاک کند و حتی هر گونه بوی نامطبوع را از مبل ها بگیرد.

مبل شویی در منزل اسلامشهر چگونه صورت می گیرد؟

۳- روش سوم استفاده از دستگاهی بسیار کاربردی و پر مصرف است که بخارشوی می باشد که این دستگاه برای شست و شوی مبل ها و فرش ها به کار می رود. داخل دستگاه را تا حد معینی از آب و مواد شوینده ریخته و هر محلول ضد عفونی کننده ی دیگر می تواند ریخته شود و بعد می توانید کار شست و شو را آغاز کنید. در این روش بخار نقش اصلی را دارد و کار شست و شو توسط بخار است که حتی برخی از لکه ها را هم می تواند تمیز کند.
پس از اتمام کار شست و شو لازم است به خشک کردن آن بپردازید که خشک کردن دارای اصول و قواعدی است چرا که در صورت خشک کردن نامناسب ممکن است دو اتفاق آسیب رسان برای مبل ها ایجاد شود که شامل:

۱- اتفاق اول خشکی بیش از حد است که مبل با آسیب خشکی و شکنندگی داخلی رو به رو می شود و به طور کلی از بین می رود به همین دلیل میزان رطوبت باید کاملا کنترل شود تا با این آسیب رو به رو نشوید.

۲- اتفاق دوم در خصوص خشک نشدن کامل است که رطوبت بیش از حد داخل مبل ها هم بویی بسیار نامطبوع می گیرد و هم قابل استفاده نخواهد بود.

پس حتما این دو نکته را در نظر داشته باشید تا مبلتان دچار آسیب نشود و البته برای بهتر انجام شدن کار و اطمینان از نتیجه ی بهتر است از خدمات مبلشویی در مراکز معتبر استفاده کنید چرا که امکاناتی که در  این مراکز موجود است در منازل وجود ندارد به همین خاطر در منزل شست و شو اصلا عمقی نمی باشد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما