پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

شستشوی مبل در منزل

بهترین روش تمیزکردن و شستشو مبل در منزل

مبل ها تأثیر زیادی در آراستگی منزل دارند اما در صورتی که مبل ها کثیف و پر از لکه باشند ، زیبایی منزلتان را از بین می برند . بسیاری از افراد روش تمیزکردن مبل در منزل و طریقه استفاده از بخارشوی را نمی دانند و نظافت مبل را یکی از مشکل ترین بخش های نظافت منزل می دانند.

شستشوی مبل در منزل

شستشوی مبل اصولی دارد که اگر این اصول را رعایت نکنید و تمیز کردن مبل را به طور صحیح انجام دهید، به پارچه ی مبل آسیب می رسد .

بهترین مایع برای از بین بردن لکه مبل چرمی

با توجه به حساسیت بافت مبل چرمی نمی‌توان از هر مواد شوینده‌ای استفاده کرد؛ بهترین مواد شوینده برای این مدل مبل‌ها، استفاده از صابون رنده شده است. تنها کافی است قسمت لکه شدن مبل را با صابون بشویید؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که برای از بین بردن صابون از آب زیادی استفاده نکنید.

مرحله به مرحله تا شستشوی مبل در خانه

گرد و خاک مبل را تمیز کنید :

برای شستشوی مبل ابتدا باید به وسیله یک جاروبرقی اشغال و گردوخاک روی مبل را جارو بکشید و کوسن های مبل را بردارید و بتکانید و در جای خود قرار دهید .

برس نرم بکشید:

با یک برس نرم به آهستگی قسمت هایی که گردوغبار به سطح مبل چسبیده است را پاک کنید .

پرزگیر استفاده نمایید:

همه موهای حیوان خانگی با جاروبرقی جمع نمی شود پس اگر حیوان خانگی دارید با استفاده از یک پرزگیر موهای آن را جمع کنید.

تمیز کردن سطوح غیر پارچه ای

یک دستمال نرم و یک محصول تمیزکننده مناسب سطوح غیر پارچه ای مبلمان خود مانند سطوح چوبی و یا فلزی مبلمانتان را به ارامی تمیز کنید و مراقب باشید که مواد شوینده روی پارچه ی مبلمانتان نریزد.

برچسب های روی مبل را بخوانید

روی تمامی مبل ها برچسبی وجود دارد که دستور العمل مراقبت و شستشوی مبل با شوینده های مجاز و نحوه ی شستشوروی آن نوشته شده است . به دقت آن را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید. این دستورالعمل ها به صورت حروف اختصاری نوشته شده ، تعدادی از این علایم را بررسی می کنیم تا هنگام شستشو و نظافت دچار خطا نشوید :

W : حرف اختصاری آب به زبان انگلیسی است که معنی آن استفاده از آب خالی یا بخار آب برای نظافت می باشد.

WS : نشان دهنده این است که نظافت مبل باید با محلول پایه آب و مواد شیمیایی انجام گیرد.

S : وجود این علامت به معنی تمیز کردن مبل به صورت خشک کردن باید صورت بگیرد.

O : یعنی مواد به کار رفته در محصول از مواد ارگانیک تشکیل شده و فقط با آب سرد باید شستشو شود.

X : این حرف نشان می دهد مبل باید با برس یا جارو برقی نظافت شود و بعد از آن با شامپوی مخصوص تمیز گردد.

بهترین مواد پاک کننده برای شستن مبل در خانه

برای پاک کردن انواع لکه مبل در خانه تنها کافی است نوع لکه را بشناسید و با بهترین مایع برای شستن مبل آشنا شوید.

لکه گیری کنید

قبل از شستشوی مبلتان باید لکه های روی مبل را تمیز کنید . پاک کردن هر لکه روش خود را دارد اما شما به طور کلی می توانید محلول آب و سرکه رقیق شده را روی لکه ها اسپری کنید و با دستمال خیلی ملایم پاک کنید .

تهیه محلول پایه آب برای شستشوی مبل

درون یک ظرف نسبتا بزرگ ۳ لیتر آب و ۳ پیمانه از شامپوی غیر شیمیایی یا پایه آب را ریخته و حل کنید. سپس این محلول را به پارچه ای آغشته نموده و برای تست به گوشه ای از مبل بکشید و اجازه دهید ده دقیقه باقی بماند.

حالا حوله کاغذی را برداشته و در محل مورد نظر قرار دهید. اگر حوله رنگ پارچه را به خودش جذب نکرد محلول آماده شده مناسب بوده اما در غیر این صورت باید محلول را رقیق تر کرده و دوباره امتحان کنید

مجرب ترین قالیشویی شستشوی مبلمان

با ما همراه باشید تا اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست آورید.امروزه بسیاری از افراد در سراسر شهرهای کشورمان به دنبال بهترین و مجرب ترین قالیشویی برای شستشوی مبل در منزل هستند .تا بتوانند بدون آسیب رساندن به مبل های خود در هنگام جابه جایی، به تمیز و پاکیزگی مورد نظر خود دست پیدا کنند.

شستشوی مبل در منزل.

همکاران ما در قالیشویی پیش روی شما با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و لوازم شستشوی سعی بر آن دارند.تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به شستشوی مبلمان در منزل داشته باشند.شما نیز می توانید در اولین فرصت به دست آمده با همکاران ما در تماس بوده ،و با ثبت سفارش خود از خدمات بی نظیر و باکیفیت ما نهایت بهره مندی را داشته باشید.
لازم به ذکر است که در خصوص قیمت ها و هزینه های شستشویی مورد نظر خود نیز اطلاعت لازم را به دست آورده  و سپس از قالیشویی ما درخواست شستشوی مبلمان در منزل را داشته باشید.

بهترین زمان شستشوی مبل

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد در هنگام شستشوی مبلمان در منزل به وجود می آید.بهترین زمان برای این امر می باشد که در خصوص بهترین و مناسب ترین زمان می توان گفت، هم اکنون از بهترین شرایط برای شستشوی مبلمان در منزل می باشد.

بهترین زمان شستشوی مبل در منزل.jpg

چرا که با نزدیک شدن فصل سرما امکان خشک شدن رویه های مبلمان نیز سخت تر می شود به همین جهت توصیه می شود که برای دریافت خدمات لازم از قالیشویی ما، این فرصت طلایی به دست آمده را از دست نداده و برای رسیدن به تمیزی بسیار بی نظیر و مطمئن با ما در تماس باشید.قالیشویی ما خدمات خود را ضمانت کرده و این امر می تواند، رضایت بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کند.

تماس با ما