پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

پاک کردن اسلایم از روی مبل

کثیف شدن مبل با استفاده از اسلایم، مورد بدیهی است. مخصوصا در منازلی که بچه های کوچک هستند و به این خمیر علاقه مند می باشند، هر لحظه خطر لکه گرفتن مبل در اثر برخورد با اسلایم ممکن است.

زمانی که اسلایم به مبل برخورد کرد، برای تمیز کردن آن ابتدا کل خمیر را از روی مبل جدا می کنیم. بعد از پایان مرحله جداسازی خمیر از روی پارچه مبل، یک اثری از رنگ اسلایم بر روی مبل می ماند، که ضرورت دارد خیلی زود درصدد رفع آن برآییم؛ زیرا علاوه بر زشت نشان دادن ظاهر مبل، ممکن است این لکه کهنه شود و پاک کردن آن غیر ممکن شود. پس باید راهکاری اندیشید، که خیلی زود لکه به وجود آمده از روی مبل پاک شود.

۱- برای حذف لکه می توان از پودرهای رختشویی کمک گرفت. پودر هایی که قدرت کف کنند گی بالایی دارند، به این صورت که مقداری از پودر را درون آب داغ ریخته و هم بزنید که کف کند. سپس با استفاده از یک تکه پارچه و یا یک برس نرم بر روی مبل بکشید. کار را تا جایی ادامه دهید که لکه کامل حذف گردد البته قبل از شستشو باید رنگ پارچه مبلی را در نظر گرفت. اگر پارچه مبل رنگ های تیره باشد، باید حتما کف های موجود را از روی مبل جدا کرد. به همین دلیل بعد از اتمام کار لکه زدایی با استفاده از کف، مقداری آب درون ظرف ریخته و یک پارچه سفید را درون آن بزنید. سپس بر روی قسمت لکه دار که با کف تمیز کردید، با یک حالت فشار به سمت داخل بکشید، تا کف ها کاملا جذب پارچه شوند. سپس در یک ظرف دیگر با فشردن پارچه، آب و کف موجود را تخلیه کنید و سپس به همین ترتیب ادامه دهید، تا زمانی که تمامی کف ها از روی مبل خارج شود.

۲- روش دیگری که برای از بین بردن لکه ناشی از اسلایم می توان استفاده کرد، ریختن مقداری الکل بر روی قسمت لکه دار است. الکل یک لکه بر قوی است، که در این زمینه می توانید از آن کمک بگیرید. بهتر ان است که در کنار الکل یک برس نرم داشته باشید. که الکل را به درون پارچه مبلی هدایت کنید، تا کار تمیز کردن مبل، بهتر و راحت تر انجام گیرد.

استفاده از قالب های مختلف صابون، برای از بین بردن لکه اسلایم بر روی مبل بسیار کارآمد است. حتی صابون های بچه می توانند لکه های عمیق ناشی از اسلایم را از روی مبل پاک کنند.

اسلایم چیست؟

اسلایم نوعی خمیر بازی است که برای بازی کودکان توسط والدین تهیه می گردد‌.  خمیر اسلایم فوق العاده نرم بوده و وقتی درون دست قرار می دهیم یک حالت خوشایندی در دست می دهد. کودکان با استفاده از این خمیر ژلاتینی تا ساعت ها مشغول هستند. خمیر های اسلایم با رنگ های مختلف در بازار وجود دارد، که می توان بر اساس رنگ های مورد علاقه فرزنداتان یکی از آن ها را خریداری کرد. لازم است یادآور شویم که می توان چند اسلایم با رنگ های مختلف را خریداری کرد و از طریق تنیده کردن هر اسلایم با رنگ مخصوص به خود یک خمیر رنگارنگ داشته باشیم.

کودکان با اسلایم، قادر به ساختن وسایل مختلف هستند. آن ها این امکان را دارند که بعد از ساختن وسایل، و بازی با آن ها، اسلایم را به حالت اولیه تبدیل کرده و مجدد برای مراتب بعدی از آن استفاده کنند. ترکیبات به کار رفته در اسلایم مطابق با قواعد و چهارچوب های مرکز استاندارد است و در تمامی مراحل تولید این محصول کلیه موازین بهداشتی رعایت شده است.

اسلایم چیست؟

روانشناسان معتقد هستند که بازی با خمیر اسلایم، سبب ایجاد آرامش و کاهش استرس می شود. به طوری که در هر بار فشرده کردن خمیر اسلایم، درون دست می توان باعث خروج مقدار زیادی استرس از بدن شد. خمیر اسلایم علاوه بر این که برای کوکان مفرح است، بزرگسالان نیز از بازی کردن و فشردن آن  لذت می برند. رنگ های به کار رفته در این خمیر، علاوه بر این که یک زیبایی منحصربه فردی را به چشم کودکان هدیه می دهد، باعث ایجاد هیجان در آن ها شده و دربرخی مواقع تسکین دهنده رفتارهای تنش زای آن ها است. با توجه به این که اسلایم برای کودکان است، سعی شده که راهکارهای جدیدی برای متنوع کردن آن ایجاد شود. بنابراین برای هیجان انگیز کردن این خمیر از رایحه های خوشبو در آن استفاده می کنند. به این طریق که برای هر نوع اسلایم با رنگ خاص، یک رایحه خاص در نظر گرفته می شود.

روش اصولی و پاک کردن اسلایم از روی مبلمان

هر کاری زمانی که از روی اصول و قاعده مخصوص انجام شود، قطعا یک نتیجه عالی در پی خواهد داشت. اگر روش اصولی و پاک کردن اسلایم از روی مبلمان را در دستور کار قرار دهیم‌، قطعا یک مبل تمیز بدون وجود ذره لک بر روی آن حاصل کار ما می شود. بهترین کار برای تمیز کردن مبلمان، ارسال پارچه‌ مبلی لکه  دار شده برای مراکز مخصوص شستشو و قالیشویی های معتبر مانند قالیشویی در شهرک غرب است. از آن جایی که این مراکز در جریان فعالیت خود از بهترین و کارآمد ترین وسایل و همچنین از بهترین مواد شوینده استفاده می کنند، می توانند به بهترین نحو و در یک زمان کم به پاک کردن اسلایم از روی مبلمان بپردازند. افراد شاغل در مراکز خدمات شستشو با مهارت و تجربه بالای خود، تمامی لکه ها را حذف کرده به طوری که انگار از قبل هیچ اتفاقی نیافتاده است.

برای پیدا کردن این مجموعه ها می توانید از اینترنت و موتور جستجو گر گوگل کمک بگیرید. سایت های زیادی بر روی گوشی و یا لب تاپ شما ظاهر می شود، که می توانید تک به تک آن ها را در یک زمان بسیار مناسب بررسی کرده و با برداشتن شماره های آن ها از درون سایت با آن ها تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید.

روش اصولی و پاک کردن اسلایم از روی مبلمان

در این‌میان به افرادی که به صورت روشن پاسخگوی نیاز شما باشند و با سعه صدر و در صبوری کامل به سوالات و دغدغه های ذهنی شما پاسخ دهند، می توانید اعتماد کنید و از آن ها بخواهید که کار پاک کردن اسلایم از روی مبلمان را انجام‌دهند.‌ در برخی از این مراکز خدمات درون‌منزل نیز انجام می شود. اگر مایل باشید می توانید از آن ها بخواهید که یک نفر از افراد متخصص خود را به محل زندگی شما فرستاده  و کار تمیز کردن اصولی مبل را در خانه انجام دهند. لازم است نکته ای یادآوری شود، شستن مبل در مرکز شستشو بسیار بهتر از درون منزل است. زیرا برخی از دستگاه ها را به دلیل سنگینی و اشغال کردن فضای زیاد نمی توان با خود حمل کرد. ولی گاهی پارچه مبلمان به راحتی جدا نمی شود و در این صورت می توانید از نیرو در منزل خدمات بگیرید‌.

پس همواره کار درست و روش اصولی برای پاک کردن اسلایم از روی مبلمان ارسال آن به مبل شویی جهت انجام دقیق تر کار ها است. زیرا کاری که یک متخصص که سال ها در این زمینه فعالیت کرده می تواند انجام دهد، هیچ یک از شما صاحب مبل قادر به انجام آن نیستید.

روش اصولی و پاک کردن اسلایم از روی مبلمان

از آن جایی این روش برای شما مقرون به صرفه تر است، که پولی که بابت خدمات و شستن مبل گرفته می شود، کمتر از پولی است که باید برای خرید مواد شوینده پرداخت کنید. آن هم در شرایطی که مطمعن نیستید مواد شوینده ای که می خرید، آیا کیفیت لازم و قدرت کافی برای حذف لکه های اسلایم از روی مبل را دارد یا خیر.

راهنمای پاک‌کردن اسلایم از روی مبلمان

قبل از این که اقدام به شستن مبل و تمیز کردن آن کنید، باید به راهنمای پاک کردن اسلایم از روی مبلمان نگاهی بیندازید و تمام موارد مطرح شده در آن را رعایت کنید؛ زیرا در غیر این صورت به پارچه مبلی آسیب خواهید رساند. باید قبل از انتخاب مواد شوینده به رنگ مبل توجه کرد. چون مواد شوینده و روش استفاده ای که برای مبل های رنگ تیره به کار گرفته می شود، را نمی توان برای مبل های رنگی استفاده نمود. مورد بعدی توجه به جنس و کیفیت پارچه است. برخی از پارچه ها با یک بار شستن غیر اصولی نابود خواهند شد.

تماس با ما