پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

نانو شویی فرش چیست؟

فرش ها را می توان به روش های مختلفی مورد شستشو قرار داد و یکی از روش هایی که در قالیشویی مادر انواع فرش ها را مورد شستشو قرار می دهند، نانو شویی می باشد. نانو شویی یکی از روش های جدید و بروزی می باشد که به تازگی برای شستشو فرش ها انتخاب می شود.
نانو شویی در قالیشویی ها توسط متخصصین انجام می شود به دلیل این که:

۱- موادی که در نانو شویی استفاده می شود، خاص هستند و برای استفاده افراد باید در این زمینه تخصص و مهارت کافی داشته باشند تا به فرش آسیبی وارد نشود بلکه سبب افزایش کیفیت نیز شود.

۲- نانو شویی به دلیل این که با مواد مخصوص انجام می شود اگر در شستشو فرش به صورت اصولی عمل نشود ممکن است سبب آسیب دیدن فرش شود به همین دلیل تمامی مراحل نانو شویی فرش باید در قالیشویی ها انجام شود تا فرش در حین نانو شویی هیچ آسیبی نبیند.

نانو شویی فرش چیست؟

۳- شستشو فرش با نانو شویی اگر به صورت اصولی انجام نشود الیاف فرش دچار شکستگی می شود به همین دلیل برای این که از شکستگی الیاف فرش خود جلوگیری کنید نانو شویی فرش خود را به متخصصین بسپارید تا دچار پشیمانی نشوید.

نانو شویی به دلیل این که تمامی مراحل شستشوی آن نسبت به شستشو معمولی متفاوت است باید زیر نظر متخصصین یا توسط متخصصین انجام شود و نانو شویی فرش ها در قالیشویی به هر کسی سپرده نمی شود. در قالیشویی های معتبر برای نانو شویی، مسولیت شستشو را به افراد با تجربه و ماهر می سپارند تا خیال مشتری و مجموعه بابت سالم باقی ماندن فرش راحت باشد و مشتری بتواند به راحتی اعتماد کند.
اگر احساس می کنید فرشتان نسبت به روز های اول خود تغییرات زیادی کرده است و مانند روز اول دیده نمی شود می توانید نانو شویی را امتحان کنید تا با تغییرات فرش رو به رو شوید. نانو شویی فرش های کهنه اگر به صورت اصولی انجام شود سبب رفوی فرش نیز می شود.

فواید شستشوی فرش با مواد نانو

شستشوی فرش ها با مواد نانو فواید مختلفی دارند و فواید نانو شویی نسبت به جنس و نوع فرش متفاوت است‌. فواید شستشو فرش با مواد نانو شامل موارد زیر می باشد.

۱- یکی از فواید شستشوی فرش با مواد نانو، برگشت براقیت فرش است. اگر فرش شما براقیت اولیه خود را از دست داده است و با روش های خانگی نتوانسته اید براقیت فرش را برگردانید می توانید از قالیشویی برای نانو شویی فرش خود کمک بگیرید.
مواد نانو به دلیل فرمولاسیون خاص خود براقیت فرش ها را باز می گرداند و سبب رضایت افراد منزل می شود.

۲- اگر فرش های شما رنگ و روی اولیه خود را از دست داده است می توانید برای بازگشت رنگ و پر رنگ تر شدن تار و پود فرش، نانو شویی را امتحان کنید. نانو شویی به راحتی رنگ الیاف فرش را پر رنگ تر و واضح تر می کند و پس از شستشو نمای دیگری دارد.

۳- اگر فرش هایتان بیش از حد چروک می شود و صاف و هموار دیده نمی شود می توانید برای این که فرشتان صاف شود نانو شویی را انجام دهید. نانو شویی سبب می شود فرش پس‌ از شستشو کاملا صاف شود و زمانی که فرش را پهن می کنید با چروک و برآمدگی ها رو به رو نشوید. برای از بین بردن چروکیدگی ها پس از نانو شویی فرش را بخار می دهند تا فرش به طور کامل صاف شود.

فواید شستشوی فرش با مواد نانو

۴- در گذر زمان فرش مقاومت اولیه خود را از دست می دهد و برای بازگشت مقاومت اولیه فرش می توانید فرشتان را نانو شویی کنید به دلیل این که نانو شویی سبب می شود مقاومت و استحکام فرش بازگردد و در برابر کشش و… مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. حفظ مقاومت فرش ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل اگر احساس می کنید فرش هایتان نسبت به روز اول مقاومت خوبی ندارند می توانید اقدام به نانو شویی کنید.

۵- اگر بر روی فرشتان لکه های بسیار زیادی وجود دارد می توانید برای از بین بردن تمامی آن ها نانو شویی را انجام دهید. موادی که برای نانو شویی فرش ها استفاده می شود به راحتی انواع لکه های مواد غذایی، نوشیدنی، گرد و خاک و.‌‌.. را از بین می برد و فرش مانند روز اول خود دیده می شود.

۶- اگر فرش خود را مدت زمان طولانی مورد شستشو قرار نداده اید بهتر است که فرش های خود را نانو شویی کنید تا فرشتان کاملا تمیز و براق شود و نیازی به شستشوی دوباره نداشته باشد. برای شستشو فرش های خیلی آلوده شستشوی معمولی دو الی سه بار انجام می شود ولی با نانو شویی یک بار شستشو کافی است.

چگونگی شستن فرش با روش نانو

نانو شویی یکی از روش های شستشو فرش ها می باشد و این روش در قالیشویی ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود. برای نانو شویی فرش ها از بهترین مواد ها استفاده می شود تا کیفیت و زیبایی و مقاومت اولیه فرش ها به طور کامل حفظ شود. نانو شویی فرش به این صورت انجام می شود که در حین شستشو از مواد خاص و دستگاه های مخصوص استفاده می کنند تا تمامی مراحل شستشو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

چگونگی شستن فرش با روش نانو
در قالیشویی ها نانو شویی فرش به صورت مرحله به مرحله انجام می شود و در حین نانو شویی هیچ گونه عجله ای نمی شود تا از کیفیت و زیبایی کار کاسته نشود به همین دلیل افرادی که مسولیت نانو شویی فرش ها را بر عهده می گیرند در این زمینه کاملا ماهر و متخصص هستند و تمامی مراحل کار را به آرامی و با حوصله انجام می دهند. نانو شویی انواع فرش ها در قالیشویی های معتبر و مجاز با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود و قالیشویی ها برای حفظ کیفیت فرش ها تلاش بسیار زیادی می کنند و حفظ رنگ و کیفیت فرش ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نانو شویی برای چه فرش هایی مناسب است؟

نانو شویی یکی از روش های تخصصی و اصولی می باشد که اگر مشتری تصمیم بگیرد فرش به صورت نانو شستشو داده شود باید به صورت کاملا تخصصی و توسط متخصص انجام شود. در قالیشویی مادر نانو شویی برای انواع فرش ها انجام می شود به عنوان مثال:

۱- یکی از فرش هایی که به راحتی می توان اقدام به نانو شویی آن ها کنیم، فرش های ماشینی می باشد. فرش های ماشینی نسبت به فرش های دیگر دارای مقاومت و استحکام نسبتا بالایی می باشد و می توان آن ها را به راحتی نانو شویی کرد به دلیل این که در حین شستشو هیچ گونه آسیبی نمی بیند و ظاهر و کیفیت خود را به راحتی حفظ می کند. اگر فرش ماشینی خود را به مدت طولانی در برابر نور خورشید یا در فضای باز قرار داده اید می توانید آن را نانو شویی کنید تا کیفیت و براقیت خود را به دست آورد.

۲- یکی دیگر از فرش هایی که می توان نانو شویی کرد فرش های لاکی می باشد. فرش های لاکی جزو فرش های زیبایی می باشد که افراد زیادی طرفدار آن هستند و برای منزل خود آن را انتخاب می کنند. فرش های لاکی را می توان به روش های مختلفی مورد شستشو قرار داد و یکی از روش های شستشو آن نانو شویی می باشد. نانو شویی هیچ صدمه ای به فرش لاکی وارد نمی کند و سبب حفظ کیفیت و زیبایی آن می شود به همین دلیل می توانید نانو شویی را برای فرش خود انتخاب کنید.

نانو شویی برای چه فرش هایی مناسب است؟

۳- فرش های اکریلیک یکی دیگر از فرش هایی می باشد که می توان نانو شویی کرد‌. نانو شویی این گونه فرش ها سبب می شود فرش رنگ و روی بهتری بگیرد و مقاومت بیشتری نسبت به روز اول خود داشته باشد به همین دلیل می توانید برای نانو شویی فرش خود به قالیشویی ها مراجعه کنید.

۴- یکی از فرش هایی که در قالیشویی ها به صورت نانو مورد شستشو قرار گرفته می شود فرش ها کنفی می باشد. فرش های کنفی طرح و رنگ های بسیار زیبایی دارند و افرادی که از این گونه فرش ها نگهداری می کنند تلاش می کنند رنگ و کیفیت فرش خود را حفظ کنند. برای حفظ کیفیت فرش های کنفی می توان آن ها را به صورت نانو مورد شستشو قرار داد تا زیبایی و کیفیت فرش کاملا حفظ شود و طول عمر فرش نسبت به فرش های دیگر بالا تر برود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما