پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قوی ترین لکه بر فرش

فرش ها در انواع جنس ها و طرح های مختلفی وجود دارند و هر چقدر کیفیت فرش بهتر و بالا تر باشد، کمتر دچار آسیب می شوند و اگر لکه هایی بر روی آن ها به وجود بیاید به راحتی قابل از بین بردن است.قوی ترین لکه بر فرشبرخی از فرش ها در برابر لکه ها مقاوم نیستند و لکه ها به راحتی بر روی فرش ماندگار می شوند و دغدغه افراد پاک کردن آن ها می شود.
پاک کردن لکه ها به روش های مختلفی قابل انجام می باشد:
۱- استفاده از محلول های خانگی
یکی از روش هایی که می توانید انواع لکه ها را از سطح فرش پاک کنید استفاده از محلول های خانگی می باشد.
محلول های مختلفی را می توانید در منزل درست کنید به طور مثال محلول آب گرم و جوش شیرین یکی از محلول هایی است که به راحتی انواع لکه های چربی را کاملا از سطح فرش از بین می برد ،همچنین محلول مایع ظرف شویی و آب سرد نیز می تواند لکه های مایعات را از سطح فرش پاک کند.
۲- استفاده از مواد شوینده
مواد شوینده در فروشگاه های بزرگ انواع و اقسام مختلفی دارند و برخی از آن ها مخصوص از بین بردن لکه های فرش می باشد.
با تهیه این نوع از مواد شوینده می توانید به راحتی انواع لکه های چربی، مایعات و… را از سطح فرش پاک کنید.
۳- استفاده از مواد شوینده ی قوی
برخی از مواد شوینده آنزیم ها و فرمولاسیون آن ها با بقیه مواد شوینده متفاوت تر است و به راحتی انواع لکه های سخت و قدیمی را پاک می کند‌.
این نوع از شوینده ها به خاطر وجود آنزیم ها می توانند لکه های چسبنده را در خود حل کنند و از بین ببرد. برای مصرف این نوع از شوینده ها باید توجه داشته باشید که زیاده روی نکنید چرا که با مصرف زیاد می توانید حتی باعث به وجود آوردن لکه های بزرگ تر شوید.

بهترین کیفیت شستشو در قالیشویی مدرن

شستشو فرش ها به دو صورت قابل انجام می باشد:
۱- شستن فرش ها در منزل
شستن فرش ها در منزل مانند روش های قدیمی فرش شسته و آبکشی می شود و به روش های سنتی فرش خشک می شود.
شستن فرش ها در منزل زمانی خوب است، که فرد تجربه و آگاهی های مورد نیاز برای شستن فرش ها و همچنین فضا و امکانات مناسب را داشته باشد و فرش را به صورت اصولی شستشو دهد.
۲- شستن فرش ها در قالیشویی های مدرن
شستن انواع فرش ها در قالیشویی بهترین روش شستشو می باشد.
فرش ها جزء پر کاربرد ترین لوازم منزل هستند و اگر آسیبی ببینند بر نما و جلوه ی دکوراسیون منزل تاثیر می گذارند.
بنابرین شستن فرش ها به صورت اصولی باعث می شود که فرش ها هیچ گونه آسیبی نبینند و سفید تر و براق تر شوند.بهترین کیفیت شستشو در قالیشویی مدرنشستشوی فرش ها در قالیشویی با دستگاه های مدرن و مواد شوینده ی مرغوب انجام می شود و فرش ها زیر نظر متخصصین شسته می شوند.
قالیشویی ها فرش ها را با بهترین روش شستشو می دهند و شسته شدن فرش ها به طور اصولی بر کیفیت و دوام فرش می افزاید.
تار و پود فرش ها حساس هستند و به راحتی ممکن است دچار شکستگی و آسیب شوند و زمانی که تار و پود فرش آسیب ببینند بر نمای فرش تاثیر زیادی می گذارند.

لکه بر مخصوص برای فرش دستباف

فرش دستباف جزء با ارزش ترین فرش ها در کل جهان است و نگهداری و حفظ کیفیت فرش های دستبافت بسیار مهم است.
فرش های دستبافت اگر دچار لکه شدند بهتر است، در سریع ترین زمان اقدام به تمیز کردن فرش کنید و از نفوذ پیدا کردن لکه به عمق فرش خودداری کنید.
برای تمیز کردن لکه های فرش های دستبافت چند روش وجود دارد:
۱- مراجعه به مراکز قالیشویی
اگر تصمیم به از بین بردن لکه های فرش دستباف خود گرفته اید، می توانید به قالیشویی ها مراجعه کنید. متخصصین ابتدا فرش را بررسی می کنند و طبق شرایط فرش اقدام به از بین بردن لکه ها می کنند.لکه بر مخصوص برای فرش دستباف۲- استفاده از لکه بر های مخصوص
برخی از لکه بر ها مخصوص فرش های دستبافت هستند‌. فرش های دستبافت حساس هستند و ممکن است به برخی از مواد شوینده واکنش نشان دهند ولی استفاده از لکه بر های مخصوص فرش دستباف از به وجود آمدن هر نوع آسیبی برای فرش جلوگیری می کند.
برای از بین بردن لکه های فرش دستباف سعی کنید  لکه بر قوی را فقط در ناحیه لکه اسپری کنید و از پخش کردن لکه بر، بر روی سطح فرش خودداری کنید. به دلیل این که ممکن است باعث رنگ پریدگی فرش یا ایجاد تداخل رنگی فرش شوید.
۳- از استفاده محلول های خانگی برای از بین بردن لکه های خودداری کنید.
به دلیل این که فرش های دستبافت حساس هستند و استفاده از محلول های خانگی باعث رنگ پریدگی فرش دستباف می شود.
۴- در قالیشویی ها انواع لکه های فرش دستباف را با لکه بر های مخصوص پاک می کنند و هیچ آسیبی به سطح فرش شما وارد نمی شود.

شستشوی انواع فرش ماشینی با دستگاه های مکانیزه

فرش های ماشینی در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارند و شستشو فرش هایی که دارای ابعاد بزرگ هستند مقداری سخت تر است و بهتر است برای شستن آن ها حتما به قالیشویی ها مراجعه کنید.
در قالیشویی انواع فرش های ماشینی در ابعاد های مختلف با دستگاه های مکانیزه مورد شستشو قرار می گیرند.
شستن فرش های ماشینی با دستگاه های مکانیزه فواید مختلفی دارد به طور مثال:
۱- دستگاه های مکانیزه مراحل شستشوی فرش را به سرعت و با بهترین کیفیت انجام می دهد ،بنابرین در وقت و زمان صرفه جویی می شود.
۲- شستشو و آبکشی فرش های ماشینی در قالیشویی با دستگاه های مکانیزه سبب می شود، که در مصرف آب صرفه جویی شود و در مصرف آب زیاده روی نشود.شستشوی انواع فرش ماشینی با دستگاه های مکانیزه۳- شستن فرش های ماشینی با دستگاه های مکانیزه به صورت اصولی انجام می  شود و از آسیب دیدن سطح فرش جلوگیری می شود.
۴- دستگاه های مکانیزه می توانند انواع لکه های سخت و قدیمی را از سطح فرش پاک کند.
۵- دستگاه های مکانیزه، ریشه های فرش را کاملا شستشو نی دهند و از زرد شدن و تیره شدن ریشه ها جلوگیری می کنند.

بهترین کارگاه شستشوی فرش چه لکه هایی را از بین می برد؟

فرش ها جزء لوازمی هستند که استفاده ی زیادی از آن ها می شود و رفت و آمد و پا خور آن ها زیاد است. فرش محلی است که افراد خانه بیشتر بر روی آن دور هم جمع می شوند، غذا می خورند، استراحت می کنند، بازی می کنند و…. به همین دلایل امکان کثیف شدن و لک شدن فرش ها زیاد است.
از بین بردن انواع لکه ها در کارگاه های قالیشویی با بهترین روش انجام می شود و فرش مانند روز اول خود تمیز و براق می شود.
انواع لکه های چربی، مواد غذایی، انواع مایعات مانند نوشابه، قهوه، دلستر ، شیر کاکائو، آب هویج و آبمیوه های مختلف و…. لکه هایی هستند، که بر روی سطح فرش ممکن است به وجود بیاید.
در قالیشویی ها همه ی لکه ها با شوینده های مخصوص از بین می روند. بهترین کارگاه شستشوی فرش چه لکه هایی را از بین می برد؟به طور مثال برخی از لکه ها مانند قهوه، آب انار و آب هویج و… جزء سخت ترین لکه ها هستند و از بین بردن آن ها به وقت و مواد شوینده ی مخصوص نیاز دارد و در قالیشویی های معتبر برای از بین بردن این گونه لکه ها از شوینده های جداگانه ای استفاده می شود.
از بین بردن لکه ها باید طبق اصول خاصی انجام شود و اگر به برخی از نکات توجه شود ممکن است باعث آسیب دیدن سطح فرش شوند.
برخی نکاتی که در قالیشویی ها برای از بین بردن لکه ها رعایت می شود شامل موارد زیر است:
۱- برای از بین بردن لکه ها همیشه محل لکه را کاملا خیسی و مرطوب می کنند، تا مواد شوینده کاملا به عمق فرش نفوذ کند و لکه را از بین ببرد و از ریختن محلول های لکه بر روی فرش های خشک خودداری می کنند.
۲- برای از بین بردن لکه ها ابتدا فرش را بررسی می کنند و اگر سطح مقاومت فرش پایین باشد از شوینده های ملایم تری استفاده می کنند.
۳- در حین انجام کار متخصصین فرش، نظاره گر هستند و افراد را راهنمایی می کنند و از پیش آمدن مشکلی برای فرش جلوگیری می کنند.

تماس با ما