پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی منطقه ۱۰

امروزه اکثر کارخانه ها دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته و اتوماتیک می باشند که این موضوع فرآیند شستشوی فرش را تسریع می کند. ماشین های تمام اتومات شستشوی فرش وگرمخانه ها برای تسریع عملیات خشک شدن فرش ، استفاده از اتو یا چروک گیرهای فرش، که همگی در تسریع عملیات کلی شستشو موثرهستند. البته بعضی از قالیشویی ها هنوز به شکل سنتی فرشها را شستشو می دهند و معتقدند که بعضی از فرش های دستباف ابریشمی و فرش های نفیس باید با دقت فراوان شسته شوند که این عمل با دستگاه های اتومات قالیشویی قابل انجام نیست و بهتر است به صورت سنتی شسته شوند.

قالیشویی منطقه۱۰
قالیشویی منطقه ۱۰سالهاست که دراین منطقه فعالیت می کند و تلاش می کند که رضایت مشتریان خود را با انواع خدمات قالی شویی به دست آورد.

قالیشویی منطقه ۱۰ وشست شوی مدرن

قالی‌شویی مدرن باید تمامی مجوزهای رسمی و قانونی لازم را از اتحادیه قالی‌شویان دریافت کند وازنیروهای متخصص در این حرفه استفاده کند و شعبه‌های زیادی در کل شهر داشته باشد تا مشتریان بتوانند راحت به آن دسترسی پیدا کنند. باید به شما ضمانت دهد که فرش تان را سالم و صحیح و در کمترین زمان  ذکرشده تحویل می‌نماید . خدمات متنوع و متعددی همچون شستشوی مبل و موکت و قالی های مختلف را انجام دهد.
همچنین خدمات آنلاین قالی‌شویی روشی است که امروزه بسیار پرطرف‌دار است؛ سفارش آنلاین ثبت می‌شود و آنلاین پرداخت می‌شود ودر زمان ذکر شده فرش برده و آورده می‌شود. بسته‌بندی مدرن و حمل‌ونقل  نیز یکی از صفات و ویژگی‌های قالی‌شویی مدرن می‌باشند؛ که باید حتما توسط افرادی که سابقه دارند حمل شود. چرا که در غیر این صورت آسیب‌هایی به فرش وارد می‌شود همچنین ممکن است فرش شکسته شود و یا کاور روی آن از بین برده شود.

قالیشویی منطقه ۱۰ وشست شوی مدرن قالیشویی مدرن  باید پیشرفته باشد و علاوه‌ بر تجهیزات و دستگاه‌هایی که دارد دارای سایت اینترنتی و شعبه‌های مختلفی که در سراسر شهر قرار دارد باشد و تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های که می‌تواند رضایت مشتری را جلب نماید را در بر بگیرد.

قالیشویی معتبر

قالیشویی معتبر و مجاز ویژگی های مختلفی دارد تا نظر افراد را جلب کند و بتواند اعتماد مشتریان را برای خود به دست آورد. ویژگی های قالیشویی های معتبر شامل موارد زیر می باشد.

۱- یک قالیشویی معتبر تمامی مجوز هایی که باید از سمت دولت و… را داشته باشد، دارد و تمامی فعالیت های مجموعه ی خود را به صورت قانونی انجام می دهد.

۲- کارخانه معتبر از دستگاه های حرفه ای و تمام اتوماتیک استفاده می کند تا روند شستشو و نحوه شست و شو به بهترین شکل ممکن انجام شود همچنین سعی می کند هر چند وقت یک بار اقدام به بررسی دستگاه های خود کند.

۳- کارخانه معتبر برای شستشو فرش، تابلو فرش، موکت، مبل و… از شوینده های نام دار و مخصوص استفاده می کند. نوع مواد شوینده در شستشو بسیار مهم است و اهمیت زیادی به آن می دهند. در قالیشویی های معتبر برای انتخاب شوینده ابتدا فرش بررسی می شود تا شوینده ی مناسب برای شستشو انتخاب شود. شوینده ها باید نسبت به جنس و نوع فرش انتخاب شوند تا تار و پود فرش آسیبی نمی بیند.

خدمات قالیشویی منطقه۱۰

۴-کارخانه معتبر سعی می کنند خدماتی را که به مشتریان خود ارائه می دهند را به بهترین شیوه انجام دهند تا اعتماد مشتریان خود را از دست ندهند.

۵- یکی از ویژگی های کارخانه های معتبر این است که توانایی شسشتو انواع فرش های ماشینی و دستبافت را داشته باشد و بتواند کیفیت اولیه آن را حفظ کند. حفظ کیفیت فرش های دستبافت بسیار مهم است به همین دلیل در قالیشویی های معتبر شستشو فرش های دستبافت توسط افراد با تجربه انجام می شود.

۶- قالیشویی های معتبر برای شستشو فرش ها به مشتری ها تضمین می دهند که فرش ها به صورت کاملا اصولی شسته شوند و مانند روز اول به شما درب منزل تحویل می دهند. تحویل فرش ها با خودرو های مخصوص حمل و نقل فرش های کارخانه انجام می شود و فرش ها را برای تحویل بسته بندی می کنند تا در حین حمل و نقل آسیب هایی به فرش وارد نشود.

سرویس های ویژه قالیشویی منطقه ۱۰

سرویس‌دهی فوری یعنی تا شماره سفارش خود را ثبت نمودید و یا با قالی‌ شویی موردنظر تماس گرفتید، رأس زمان تعیین‌ شده سرویس کاران متعهد و مجرب با خودروهای ویژه به منزل شما می آیند.  کارخانه اختصاصی دارند و به مجهزترین ماشین‌آلات و گرم‌خانه ها دسترسی دارند. نیروی کار متعهد و همچنین  آموزش‌دیده و با سابقه کار داریم. ضمانت خدمات که تا ده روز پس‌از سفارش اعتبار داشته باشد، نیز تایید می شود. همچنین فرش شما را به قالی‌شویی برده و در کمترین زمان با بهترین مواد شستشو داده و خشک و تمیز و صحیح‌وسالم به شما بازگردانده می شود.

قالی شویی با دستگاه

قالی‌شویی منطقه ده و قالیشویی شادمان علاوه‌ بر فرش شستشوی موکت ،مبلمان را نیز برعهده دارد و آن‌ها را نیز موظف است به‌خوبی و با ضمانت شستشو دهد. در قالی‌شویی ابتدا فرش را لول شده تحویل می‌گیرند و سپس توسط متخصص ایرادهای فرش از جمله این پارگی‌ها و شکستگی‌ها برطرف می‌شود و با کمی مواد شستشو امتحان می‌شود که یک وقت رنگ پس ندهد و همچنین حساسیت هم نشان ندهد و سپس کاملاً آبکشی می‌شود و با فرچه ها و دستگاه‌های مخصوص شستشو رخ می‌دهد و لکه‌ها برطرف می‌شود و در آخر در گرمکن‌ها قرار می‌گیرد و خشک می‌شود.

منطقه ۱۰و کارخانه قالیشویی

منطقه ده تهران یکی از مناطقی است که از زمان دیرین بوده و در حدود یک قرن است که وجود دارد. این منطقه از شمال به خیابان آزادی و از غربش به خیابان شهیدان، همچنین از شرق به بزرگراه نواب و از جنوب به خیابان قزوینی راه دارد. خیابان‌های جیحون و کارون، رودکی، آذربایجان ،کارون امام‌خمینی، مشهورترین خیابان‌های منطقه ده می‌باشد که قالی‌شویی‌های زیاد و معتبری را در خود جای داده و این خدمات مفیدی را به شما ارائه می‌کند.
قالی‌شویی‌های زیادی در این منطقه مستقر شده‌اند که هر کدام به شرق شمال جنوب و غرب به این منطقه راه داشته باشند و در کمترین زمان سرویس کاران خود را به منازل مربوط بفرستند. خانه‌های زیادی در این منطقه وجود دارد که اغلب سالی چند بار نیاز به شستشوی فرش یا مبلمان پیدا می‌کنند   .

مناطق تحت پوشش قالیشویی منطقه۱۰
در سخن آخر قالی‌شویی معتبر و مدرن و خدمات عالی را به شما ارائه می‌نماید که شما بلافاصله پس‌از ثبت سفارش آنلاین و تلفنی سرویس کاران را به سوی شما بفرستد و فرش را به کارخانه منتقل کنند و با دستگاه‌های مختلفی که دارد غبارگیری و تمامی مراحل شستشو را به‌ درستی و به‌ سرعت طی نماید؛ بعد فرشی صحیح‌ و سالم به شما تحویل دهد و درنهایت مبلغی که زیر نرخ اتحادیه باشد را دریافت نماید.

روش شست و شوی فرش در قالی شویی امروزی

در قالی شویی های امروز شست و شوی فرش ها به روش های مختلفی انجام می شود به عنوان مثال:

۱- یکی از روش هایی که از گذشته تا به الان مورد توجه افراد بوده است روش شستشوی فرش ها به صورت سنتی می باشد. به همین دلیل در کارخانه های امروزی در صورت تمایل شستشوی فرش ها را به صورت سنتی نیز بر عهده می گیرند. این گونه روش شستشو معمولا برای فرش های دستبافت و ارزشمند انجام می شود تا از آسیب دیدن فرش جلوگیری شود.

۲- شستشوی فرش ها به صورت اتومات یکی از روش های شست و شوی فرش ها در کارخانه های امروزی می باشد. در قالیشویی های امروزی برای شستشو فرش ها به صورت اتومات از دستگاه های حرفه ای و مکانیزه استفاده می کنند. دستگاه های مکانیزه فرش ها را به صورت کاملا اصولی می شورند و هیچ گونه فشاری به فرش وارد نمی شود. دستگاه ها فرش را با فشار مناسب مورد شستشو قرار می دهند تا ایستادگی و مقاومت فرش دچار مشکل نشود.

۳- یکی از روش های شستشو فرش ها در کارخانه های امروزی شست و شوی فرش ها به صورت نیمه اتومات می باشد. در این روش برای شستشو فرش ها هم از دستگاه کمک می گیرند و هم نیروی انسانی دخالت دارد.

روش شست و شوی فرش در قالی شویی امروزی

۴- اعلا شویی و لکه برداری یکی از روش های شست و شوی فرش ها در قالیشویی های امروزی می باشد. اعلاشویی سبب می شود تمامی لکه هایی که بر سطح فرش وجود دارند از بین برده شوند و هیچ اثری از آن باقی نماند.

قالیشویی های امروزی برای شستشو فرش ها با هر روشی، از شوینده های مناسب و خصوص استفاده می کنند تا کیفیت کار حفظ شود. همچنین برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های بخار یا خشک کن استفاده می کنند. دستگاه هایی که برای شستشو فرش ها استفاده می شود کاملا سالم و پیشرفته هستند و می توان انواع فرش های ماشینی، قالیچه، موکت و… را با هر روشی مورد شستشو قرار داد. به همین دلایل می توان به قالیشویی های امروزی برای شستشو فرش های خود اعتماد کرد.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما