پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در ۱۳ ابان

 قالی شویی در ۱۳ آبان، جزء قالی شویی های مطرح کشور می باشد که در تمام زمینه های مرتبط با فرش و شست و شوی آن، دارای تجربه و تبحر بوده و دارای سابقه درخشان در کارنامه ی کاری خود می باشد و هم چنین جز قالی شویی های مطرح منطقه ی شرق تهران می باشد.

قالیشویی در ۱۳ ابان
این قالی شویی با دارا بودن دستگاه های کاملا مجهز و کادری مجرب در این زمینه، به بهترین شکل فعالیت می‌کند و تا به امروز توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. قالی شویی در ۱۳ آبان، در کار شست و شوی خود از تکنیک های کاملا مدرن استفاده کرده و قادر به شست و شوی انواع فرش ها حتی فرش های عتیقه ای و کهنه می باشد که این مورد از جمله امتیازات این قالی شویی محسوب می شود. هم چنین این قالی شویی علاوه بر شست و شوی انواع فرش ها به شست و شوی انواع گلیم ها در هر ابعاد و گبه ها و انواع موکت ها پرداخته و در نهایت بدون ذره ای آسیب، خشک و تحویل مشتریان نیز می دهد. از جمله قالی شویی های معتبر در سطح شهر بوده و دارای سابقه ی کاری چند ساله ی درخشان می باشد.

شست و شوی انواع فرش دستبافت در معتبرترین قالیشویی

فرش های دستبافت، از جمله فرش هایی هستند که نسبت به فرش های ماشینی به مراقبت و نگهداری بیش تری نیاز دارند و علاوه بر آن، نحوه ی شست و شوی فرش های دستبافت هم کاملا متفاوت و تخصصی تر از فرش های ماشینی می باشد.
این فرش ها به علت این که توسط دست بافته می شوند، از نظر قیمتی بالا تر هستند و هم از نظر ارزشی درجه ی بالایی دارند به همین دلیل حساسیت ها به تبع بیش تر می شود. یکی از قالی شویی های معتبر در محدوده ی شرق تهران که در شست و شوی باکیفیت فرش های دستبافت معروف هستند. قالی شویی در ۱۳ آبان می باشد. که این قالی شویی با به کارگیری روش های کاملا جدید به شست و شوی انواع فرش ها از جمله دستبافت می پردازد و از کادری مجرب نیز برخوردار می باشد.

شست و شوی انواع فرش دستبافت در قالی شویی ۱۳ آبان
هم چنین در زمینه ی شست و شوی فرش های دستبافتی که به عنوان تابلو استفاده می شوند، هم دارای تجربه و تبحر است. چرا که شستن تابلو فرش نسبت به فرش کمی متفاوت بوده و هر کدام روش های جداگانه ای جهت شست و شو دارند. به طور کلی این قالیشوئی در شست و شوی انواع فرش ها از جمله دستبافت در هر ابعاد و متراژی دارای مهارت کامل است و در کوتاه ترین زمان فرش ها را شسته و خشک شده و کاملا مرتب به دست مشتریان خود می رساند.

خدمات قالی شویی در ۱۳ آبان

انجام خدمات شست و شوی قالی و فرش ها امروزه با پیشرفت هایی در این صنف در قالی شویی ها انجام می شود، نسبت به گذشته بیش تر و البته بسیار بهتر می باشد. چرا که در این زمینه دستگاه های مخصوصی با مواد شوینده های جدید تری روی کار آمده است. که فرش ها را در کیفیتی عالی شست و شو می دهند و در صورت اسیب دیدگی فرش در ابتدا به رفو گری آن می پردازند.

خدمات قالی شویی در ۱۳ آبان
در ارتباط با خدمات قالی شویی در ۱۳ آبان، باید گفت که در شست و شوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی و ابریشمی و… چه قدیمی و کهنه و چه جدید و مدرن بهترین هستند و هم چنین خدمات دیگر در ارتباط با تعمیرات انواع فرش ها می باشد. که در زمینه های رفو گری و شیرازه دوزی، مرمت، چرم دوزی و … فعالیت می کنند. هم چنین این قالی شویی در شست و شوی انواع مبلمان و کار های تعمیراتی که به مبل مربوط می شود. هم به صورت کاملا حرفه ای فعالیت می کنند. این موارد به صورت کاملا تخصصی در قالی شویی ۱۳ آبان توسط کادری مجرب و حرفه ای انجام می شود.

مواد شوینده ی مورد استفاده در قالیشویی ۱۳ آبان

مواد شوینده از سری ابزار کار بسیار مهم در صنعت قالی شویی می باشد و بدون مواد شوینده اصلا کار انجام نمی شود. مواد شوینده ها از لوازم مهمی هستند که در قالی شویی ها استفاده می شوند. که با توجه به وجود انواع فرش ها با جنس هایی مختلف مواد شوینده های مختلفی هم وجود دارد. که این مواد شوینده ها کاملا متناسب با جنس و نوع فرش ها می باشند.

مواد شوینده ی مورد استفاده در قالیشویی ۱۳ آبان
قالی شویی ۱۳ آبان  همانند قالیشویی تجریش با دارا بودن سابقه ی کاری درخشان، از جمله قالی شویی های مطرح می باشد که از دستگاه های مجهز و مواد شوینده های جدیدی با انواع مختلف و متناسب با فرش ها کار شست و شو را انجام می دهد و از کادری مجرب جهت تشخیص جنس فرش ها و مواد شوینده ی متناسب آن هم وجود دارد تا کار بدون آسیب به بهترین شکل انجام شود.

معرفی یک قالی شویی خاص و با کیفیت

قالی شویی معتبر همان طور که از اسمش مشخص است، قالی شویی است که تمام ویژگی یک قالی شویی خوب و با کیفیت را دارا باشد تا مشتریان با اطمینان خاطر فرش ها و موکت و مبل هایشان را به این مراکز بسپارند.

معرفی یک قالی شویی معتبر
قالیشویی معتبر است که از دستگاه ها و ماشین آلات به روزی استفاده کند. چرا که فرش ها امروزه نسبت به گذشته حساس تر می باشند و باید دقت بیش تری در شست و شوی آن ها صورت بگیرد. به همین دلیل وجود دستگاه های مجهز و همین طور مواد شوینده های معتبر و با کیفیت بسیار مهم و تاثیر گذار است و هم چنین از همه مهم تر این که قالی شویی معتبر باید ار پرسنل حرفه ای و با تجربه در این زمینه استفاده کند. تا فرش ها و حتی مبلمان بدون ذره ای آسیب شسته و خشک شوند و حتی در زمینه تعمیراتی هم چه در زمینه ی فرش و چه در زمینه ی مبلمان باید در بهترین کیفیت فعالیت کنند، تا بتوانند جز قالی شویی های معتبر محسوب شوند.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما