پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در قاسم آباد

قالیشویی قاسم آباد جزء قالیشویی های معتبر و حرفه ای می باشد که در طی سال هایی که به مشتریان خود خدمات عرضه می کند تمامی خدمات خود را به بهترین نحوه ممکن انجام می‌ دهد.
قالیشویی قاسم آباد خدماتی که عرضه داده است را به بهترین شیوه به پایان می رساند و از دستگاه های حرفه ای برای شستشو استفاده می کند.
شستشو با دستگاه ها هیچ آسیبی به فرش و… وارد نمی کند به دلیل این که زمانی که فرش با دستگاه مورد شستشو قرار می گیرد، فشار زیادی به آن وارد نمی شود و با فشار مناسب توسط دستگاه شسته می شود و سطح و عمق فرش کاملا تمیز می شود. در قالیشویی قاسم آباد برای آبگیری و آبکشی فرش ها از دستگاه ها استفاده می کنند. آبگیری فرش با دستگاه سبب می شود که مواد شوینده کاملا از فرش خارج شود و هیچ اثری از آن باقی نماند.
باقی ماندن مواد شوینده در فرش سبب می شود که سطح فرش پس از خشک زبر شود و از خود بوی بدی ایجاد کند. به همین دلیل در قالیشویی برای آبگیری فرش ها آب دستگاه های مخصوص آبگیری و آبکشی فرش استفاده می کنند تا فرش به طور کامل تمیز شود.
در قالیشویی قاسم آباد مانند قالیشویی تهرانپارس برای شستشو فرش ها از شوینده های مخصوص استفاده می کنند.

قالیشویی در قاسم آباد
جنس و کیفیت فرش ها با یک دیگر متفاوت است و نمی توان همه ی فرش ها را مانند یک دیگر مورد شستشو قرار داد به همین دلیل در قالیشویی قاسم آباد ابتدا فرش بررسی می شود و نسبت به شرایط فرش مواد شوینده انتخاب می شود. مواد شوینده به دلیل فرمولاسیون و… خود قوی و اسیدی می باشد و اگر تار و پود فرش اسیب دیده و کهنه باشد هنگام شستشو دچار واکنش می شود.

زمانی که مواد شوینده برای فرش مناسب نباشد سبب می شود که:

۱- فرش هنگام شستشو واکنش نشان دهد و فرش دچار رنگ دادگی شود. رنگ دادگی فقط برای فرش های دستبافت نمی باشد، فرش های ماشینی نیز اگر با شوینده های قوی و با فشار زیاد مورد شستشو قرار بگیرند هنگام شستشو دچار رنگ دادگی می شوند.

۲- همچنین اگر مواد شوینده مناسب نباشد، تار و پود فرش حالت ایستادگی خود را از دست می دهند و نمای فرش دچار تغییر می شود.

۳- مواد شوینده ی نامناسب باعث تغییر حالت خواب فرش نیز می شود. فرش ها زمانی نمای زیبایی دارند که خواب فرش دچار تغییر نشود. به همین دلیل برای شست و شوی فرش های خود قالیشویی را انتخاب کنید که برای شستن فرش ها از شوینده های مناسب فرش استفاده کنند.

در قالیشویی قاسم آباد فرش ها توسط ارزیابان بررسی می شود و از فرش تست می گیرند.
اگر مقاومت و استحکام فرش بالا باشد فرش به راحتی مورد شستشو قرار می گیرد ولی اگر مقاومت و استحکام فرش پایین و الیاف آن کهنه و آسیب دیده باشند شستشوی آن به ضرر فرش است.

معیار های انتخاب بهترین قالیشویی

بهترین قالیشویی ها معیار ها و ویژگی های مختلف و مختص به خود را دارند، به طور مثال معیار ها شامل موارد زیر می شود.

۱- خوش برخورد و خوش قولی

یکی از معیار های انتخاب یک قالیشویی خوب، خوش برخورد بودن کارکنان مجموعه می باشد. خوش برخورد بودن کارکنان باعث می‌ شود تا نظر مشتریان را به خود جذب کنند. همچنین یکی دیگر از معیار های انتخاب قالیشویی، خوش قولی آن ها می باشد. خوش قول بودن مجموعه قالیشویی برای افراد بسیار مهم است.

۲- استفاده از دستگاه های حرفه ای

شستشوی فرش ها در قالیشویی های معتبر و با سابقه با دستگاه های حرفه ای و به روز انجام می شود، هر چقدر وضعیت و کیفیت دستگاه بالا تر باشد شستشو بهتر و اصولی تر انجام می شود. دستگاه ها بر شستشو فرش ها بسیار تاثیر گذار است به دلیل این که یک دستگاه پیشرفته فرش را به طور کامل و عمقی شستشو می دهد و تمام لکه هایی که بر روی سطح فرش وجود داشته باشد را از بین می برد.

۳- لکه برداری حرفه ای

برخی اوقات ممکن است نوشیدنی ها یا خوردنی ها بر روی فرش شما ریخته شود و نتوانید لکه ی ایجاد شده را با طور کامل از سطح فرش از بین ببرید.
در قالیشویی ها برای از بین بردن لکه ها از شوینده های دست ساز و مخصوص استفاده می کنند تا تمامی لکه ها را به طور کامل از سطح فرش از بین ببرند. همچنین برخی از لکه ها به عمق فرش نفوذ پیدا می کنند و شما توانایی از بین بردن آن ها را ندارید.
از بین بردن لکه هایی که به عمق فرش نفوذ کرده اند توسط افراد ماهر انجام می شود. فرش هنگام لکه برداری هیچ آسیبی نمی بیند و کیفیت تار و پود های فرش دچار تغییراتی نمی شود.

معیار های انتخاب بهترین قالیشویی

۴- شستشو انواع فرش ها

یک قالیشویی خوب و معتبر شستشو انواع فرش ها را بر عهده می گیرد و برای شستشو هر کدام از آن ها به صورت تخصصی عمل می کند. فرش های دستبافت یکی از فرش های گران قیمت و ارزشمند است و اگر مورد شستشو قرار بگیرد باید به صورت حرفه ای شسته شوند. در قالیشویی های خوب برای شستشو فرش های دستبافت از متخصصین استفاده می کنند. متخصصین برآب شستشو فرش های دستبافت به صورت حرفه ای عمل می کنند تا فرش در حین شستشو هیچ آسیبی نبیند و مانند روز اول ارزش خود را حفظ کند. زیبایی فرش ها دستباف با ظاهر آن ها مشخص می شود به همین دلیل توصیه می شود که برای شستشو فرش های دستبافت بهترین قالیشویی را انتخاب کنید.

۵- نوع شستشو

فرش ها در بهترین قالیشویی ها به روش های مختلفی مورد شستشو قرار می گیرند. روش های شستشو در قالیشویی به صورت سنتی، نیمه اتومات و اتومات و… می باشد.‌ انتخاب روش شستشو فرش توسط افراد یا ارزیاب تعیین می شود. نوع شستشو باید مناسب فرش باشد تا فرش پس از شستشو دچار آسیب هایی نشود‌‌.

قیمت قالیشویی در قاسم آباد

قیمت قالیشویی در قاسم آباد نسبت به برخی عوامل تعیین می شود.

۱- جنس فرش

همانطور که می دانید فرش ها جنس و نوع های متفاوتی دارند و هر چقدر کیفیت فرش بالا تر و ارزشمند تر باشد برای شستشو به مواد شوینده ی خاص نیاز است و فرش به صورت حرفه ای تری باید شسته شود.
به طور مثال شستشوی فرش های عتیقه ای و قدیمی در قالیشویی با شوینده های دست و ساز و ویژه و با استفاده از دستگاه ها انجام می شود تا از زیبایی فرش کم نشود. فرش های عتیقه سن بالایی دارند به همین دلیل حساس تر از بقیه فرش ها هستند. به همین دلیل شستشو فرش هایی که ارزشمند تر هستند نسبت به دیگر فرش ها گران تر می باشد.

۲- مواد شوینده

مواد شوینده در بازار انواع مختلفی دارند و هر چقدر کیفیت آن ها بالا تر باشد، قیمت شستشو فرش ها در قالیشویی بالا تر می رود. برخی از قالیشویی ها مواد شوینده ی مورد مصرف خود را با کمک متخصصین می سازند که به آن ها مواد شوینده دست ساز می گویند. شستشو فرش ها با شوینده های دست ساز هیچ آسیبی به فرش وارد نمی کند و به نفع فرش است. در قالیشویی هایی که فرش با شوینده های دست ساز شسته می شود قیمت بیشتری دارند.

قیمت قالیشویی در قاسم آباد

۳- حمل و نقل فرش ها

در قالیشویی ها برای شستشو فرش ها از سیستم حمل و نقل استفاده می کنند و تحویل فرش ها از مشتری برای شستشو و تحویل فرش ها پس از شستشو درب منزل، بر عهده قالیشویی می باشد و بر هزینه و قیمت قالیشویی می افزاید. حمل و نقل فرش ها در قالیشویی به بهترین شیوه انجام می شود و فرش ها در حین حمل و نقل هیچ آسیبی مانند پارگی، سوراخ شدن، نم دار شدن و… نمی شوند.

۴- رفوی فرش

اگر فرش های شما دچار پوسیدگی، بید زدگی، پارگی، سوختگی، کیسی، زردی و… شده باشد و اقدام به شستشوی آن کنید، نمی توانید آن ها را شستشو دهید.
در قالیشویی ها شستشوی فرش های آسیب دیده انجام می شود ابتدا فرش رفو می شود و سپس اقدام به شستشوی آن ها می کنند. رفوی فرش ها در قالیشویی به صورت حرفه ای و توسط افراد ماهر انجام می شود و پس از رفو اقدام به شستشو فرش می شود.
رفوی فرش ها در قالیشویی تمامی آسیب هایی که بر روی سطح فرش وجود دارد را از بین می برد و فرش شما مانند روز اول خود می شود.

تماس با ما