پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهرک ویلایی زیتون

قالیشویی شهرک ویلایی زیتون یک قالیشویی خوب و با اعتبار است که مشتریان زیادی را در سال های خدمت خود به دست آورده است. تمامی مشتریانی که از خدمات قالیشویی شهرک ویلایی زیتون استفاده کرده اند کاملا راضی بوده اند. خدماتی که قالیشویی شهرک ویلایی زیتون برای مشتریان خود عرضه داشته است موارد زیر می باشد.

۱-  مبل شویی

یکی از خدمات قالیشویی شهرک ویلایی زیتون مبل شویی می باشد. شستشوی انواع مبل ها در ابعاد و جنس های مختلف با استفاده از شوینده های معتبر و مرغوب انجام می شود‌. در این قالیشویی برای شستشوی مبل ها از دستگاه های مخصوص و حرفه ای استفاده می کنند. شستشوی مبل ها با دستگاه های پیشرفته هیچ گونه آسیبی به بدنه و عمق دارد نمی شود به دلیل این که تمامی مراحل شستشوی توسط افرادی انجام می شود که در کار خود تخصص لازم را دارند.

۲- موکت شویی

موکت شویی یکی دیگر از خدمات حرفه ای تخصصی قالیشویی شهرک ویلایی زیتون می باشد. شستشوی انواع موکت های تایل، فانتزی، پشمی، گلیم، کبریتی و‌‌‌… با استفاده از دستگاه های موکت شو و… انجام می شود. شستشوی موکت ها با استفاده از این دستگاه ها به نفع موکت است به دلیل این که دستگاه موکت را با فشار کاملا مناسب و استاندارد مورد شستشو قرار می دهد و هیچ آسیبی به بافت و گره های موکت وارد نمی شود.

قالیشویی در شهرک ویلایی زیتون

۳- لکه بری برای انواع فرش ها

گاهی اوقات لکه های متفاوتی بر روی انواع فرش ایجاد می شود و نمای بدی را ایجاد می کند‌. برخی از لکه ها اگر به عمق فرش نفوذ پیدا کنند از بین بردن آن کار سخت و زمان بری می شود ک نمی توان به راحتی اقدام به از بین بردن آن کرد‌. در قالیشویی ها برای از بین بردن لکه های سخت و ماندگار سطح فرش از شوینده ها و مواد های مخصوصی استفاده می کنند تا تمامی لکه ها را بتوان در کمترین زمان و کمترین زحمت از بین برد‌‌. شوینده هایی که برای از بین بردن لکه ها استفاده می شود کاملا مناسب تار و پود فرش ها می باشد و کمترین آسیب را به فرش وارد می کند.

۴- شیرازه بافی

فرش ها یا تابلو فرش های دستبافت پس از پایان بافت برای این که نمای فرش کامل شود به شیرازه احتیاج دارند. شیرازه بافی برای انواع فرش های دستبافت و تابلو فرش ها در ابعاد مختلف با استفاده از الیاف مخصوص انجام می شود‌. شیرازه باقی بسیار مهم است و سبب محکم باقی ماندن بافت فرش می شود به همین دلیل اگر تصمیم به شیرازه بافی فرش های خود را گرفته اید حتما مجموعه ای قابل اعتماد و معتبر را انتخاب کنید تا هیچ آسیبی به فرشتان وارد نشود.

ویژگی های قالیشویی در شهرک ویلایی زیتون

قالیشویی شهرک ویلایی زیتون ویژگی های متنوع و خاصی دارد که آن را با قالیشویی های دیگر متمایز کرده است به شرح زیر:

۱- این قالیشویی تمامی دستگاه هایی را که در مجموعه ی خود قرار داده است تماما پیشرفته و اتومات هستند. استفاده از دستگاه های اتومات و پیشرفته فواید مختلفی دارد به عنوان مثال صرفه جویی در مصرف بی رویه اب، جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی، جلوگیری از مصرف بی اندازه ی برق و‌‌… از ویژگی های دستگاه هایی است که در این قالیشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

۲- در این قالیشویی متخصصین زیادی مشغول به کار هستند و در زمینه های مختلفی تخصص دارند. برخی از متخصصین که در حیطه شوینده تخصص بسیار بالایی دارند اقدام به ساخت شوینده های دست ساز کرده اند‌ شوینده های دست ساز برای تمامی فرش ها قابل استفاده می باشند و هیچ آسیبی به فرش های حساس و ظریف وارد نمی کند به دلیل این که تمامی فرمولاسیون ساخت شوینده ها با استفاده از مواد مخصوص و با کیفیت انجام می شود.

۳- در این قالیشویی ارزیابان برای بررسی شرایط فرش نیز وجود دارد. بررسی فرش ها قبل از شستشو به صورت حرفه ای و پیشرفته انجام می شود و اگر در عمق فرش پوسیدگی، بید زدگی، کپک زدگی و‌… دیده شود اقدام به ترمیم فرش می کنند. ارزیابان نحوه شستشو و شوینده ی مناسبی که می توان فرش را با آن مورد شستشو قرار داد را نیز انتخاب می کنند تا فرش به بهترین شکل ممکن شسته شود.

ویژگی های قالیشویی در شهرک ویلایی زیتون

۴- یکی از ویژگی های قالی شهرک ویلایی زیتون ارائه شستشوی فرش ها به روش های مختلف می باشد. در قالیشویی شهرک ویلایی زیتون فرش به صورت سنتی، اعلاء شویی، اتومات و… مورد شستشو قرار می گیرد. نوع شستشو در این قالیشویی طبق نظر مشتری یا ارزیاب انتخاب می شود تا مشتری رضایت کامل را داشته باشد.

۵- قالیشویی شهرک ویلایی زیتون برای خشک کردن فرش ها از دست های اتومات خشک کن استفاده می کنند. این دستگاه ها دما و‌‌‌.‌‌.. را به صورت خودکار مشخص می کند و اگر دمای داخل دستگاه بسیار بالا باشد دما کاهش پیدا می کند.

۶- از ویژگی های قالیشویی شهرک ویلایی زیتون می توان به خوش برخورد بودن کارکنان مجموعه اشاره کرد. تمامی کارکنان این مجموعه کاملا خوش برخورد، خوش قول و‌… هستند و به تمامی مشتریان مجموعه ی خود احترام می گذارند همچنین متخصصین و کارکنانی که مسولیت فرش ها و شستشوی فرش ها را بر عهده می گیرند آموزش دیده و مدارک های لازم را دارا می باشند.

۷- این قالیشویی تمامی مدارک و مجوز هایی که برای تاسیس مجموعه خود باید دریافت کند را دارد و جزء قالیشویی های معتبر سطح شهر می باشد.

شستشوی انواع تابلو های ماشینی و دستبافت اعلا

تابلو فرش ها با الیاف مختلفی بافته می شوند ولی اکثر تابلو فرش ها ماشینی و دستبافت هستند‌ تابلو فرش هایی که دستبافت هستند ارزشمند و نفیس هستند و برای شستشو آن باید روش های خاصی را انتخاب کرد. برای شستشو تابلو فرش های ماشینی و دستبافت باید نکاتی رعایت شود تا از ارزش و زیبایی اولیه تابلو کاسته نشود. به عنوان نمونه

۱- برای شستشو تابلو فرش های ماشینی و دستبافت باید از شوینده های مخصوصی استفاده شود که علاوه بر پاک کنندگی لکه ها سطح فرش را براق و تمیز کند و هیچ اثری از تیرگی و کدری باقی نماند. سطح تابلو فرش ها بسیار ظریف و لطیف می باشد و باید به صورت کاملا حرفه ای با شوینده های مناسب شسته شوند تا زیبایی آن ها حفظ شود.

۲- شستشو، آبگیری و…‌ تابلو فرش ها باید با آب کاملا سرد انجام شود تا ایستادگی و مقاومت فرش ها کاملا حفظ شود‌. شستشوی تابلو فرش ها با آب گرم سبب شل شدن بافت فرش و از بین رفتن حالت ایستادگی تار و پود می شود. به همین دلیل در قالیشویی ها برای شستشو حرفه ای تابلو فرش های ماشینی و دستبافت از آب کاملا سرد استفاده می کنند تا تابلو فرش کیفیت خود را از دست ندهد.

شستشوی انواع تابلو های ماشینی و دستبافت اعلا

۳- در قالیشویی ها برای خشک کردم تابلو فرش ها پس از شستشو از قرار دادن تابلو در برابر نور مستقیم نور خورشید خودداری می کنند به دلیل این که نور آفتاب سبب ایجاد ساییدگی یا زبر شدن سطح فرش می شود به همین دلیل پس از آبگیری و آبکشی فرش را درون دستگاه و با دمای مناسب قرار می دهند تا تابلو فرش کاملا خشک شود.

یکی از روش های شستشو تابلو فرش های ماشینی و دستبافت شستشوی آن ها به صورت اعلا شویی  می باشد. اگر تابلو فرش خود را به مدت زمان بسیار طولانی مورد شستشو قرار نداده باشید یا تابلو را در محیط های پر از گرد و خاک قرار داده باشید شستشو به صورت اعلاشویی بهترین روش شستشو می باشد به دلیل این که تابلو کاملا تمیز و براق می شود و تمامی گرد و خاک هایی که درون فرش نفوذ کرده باشند از عمق فرش خارج می شود. تابلو فرش های ماشینی و دستبافت در طرح و رنگ های مختلفی بافته می شود و برخی از آن ها که با الیاف رنگ روشن بافته شده اند  ممکن اسن زود به زود تیره شوند. به همین دلیل اگر در منزل خود از تابلو فرش های دستبافت یا ماشینی نگهداری می کنید بهتر است که هر چند وقت یک بار اقدام به شستشو اصولی آن کنیو تا تابلو فرشتان زیبایی و کیفیت خود را حفظ کند. روش های شستشو تابلو فرش های ماشینی و دستبافت متفاوت است برخی افراد در زمینه شستشو تابلو فرش ها تخصص لازم و کافی را دارند و به راحتی در منزل اقدام به شستشو آن می کنند ولی اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید حتما به قالیشویی ها مراجعه کنید.

تماس با ما