پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهرک آپادانا

در قالیشویی شهرک آپادانا فرش ها به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر متخصصین انجام می شود و فرش های شما در صحت کامل به شما سپرده می شود. قالیشویی فرش ها را به صورت ویژه ای مورد شستشو قرار می دهند و فرش را با توجه به اصول و نکاتی که متخصص قبل از شستشو فرش ذکر کرده است شسته می شود به شرح زیر:

۱- یکی از نکاتی که متخصصین برای شستشو فرش ها تاکید می کنند این است که شستشو فرش را حتما با آب سرد انجام دهد به دلیل این که آب سرد باعث می شود که نخ ها و الیاف فرش کیفیت خود را حفظ کنند.
اکثر فرش ها نسبت به اب گرم حساس هستند و اگر با آب شسته شوند حالت ایستادگی خود را از دست می دهند.

۲- یکی دیگر از نکاتی که توصیه می شود این است که شستشو ریشه ها را با مواد شوینده مخصوص انجام شود به دلیل این که ریشه های فرش حساس هستند و اگر از هر نوع شوینده ای برای شستشو آن استفاده شود ممکن است باعث تیره و کدر تر شدن ریشه ها شود. معمولا اکثر قالیشویی ها برای شستشو ریشه های فرش از مواد شوینده دست ساز یا مخصوص استفاده می کنند.

قالیشویی در شهرک آپادانا

۳- آبگیری فرش باید با دقت کامل انجام شود تا تمامی مواد شوینده از عمق فرش خارج شود. آبگیری فرش را معمولا از چند جهت و با فشار آب انجام می دهند تا مواد شوینده به طور کامل از سطح فرش خارج شود. همچنین گاهی اوقات از پارو های بزرگ و مخصوصی برای آبگیری استفاده می کنند که هیچ آسیبی به سطح فرش وارد نمی کند.

۴- برای خشک کردن فرش ها، فرش را در دستگاه با دمای مناسب قرار می دهند. اگر دمای دستگاه بیش از اندازه زیاد باشد امکان سوخته شدن سطح فرش بالا می رود و باعث می شود که فرش کیفیت و ارزش خود را از دست دهد. قبل از قرار دادن فرش در دستگاه ابتدا باید آب اضافی از سطح فرش خارج شود. خارج کردن آب های اضافی از سطح فرش به کمک دستگاه ها یا با غلطک های بزرگ و استوانه ای انجام می شود.
غلطک حتی استوانه ای بزرگ و سنگین هستند و غلطک را در جهت خواب فرش چند بار بر روی فرش می کشند تا آب اضافی از سطح فرش خارج شود. متخصصین برای استفاده از غلطک ها توصیه می کنند که از قرار غلطک به مدت طولانی بر روی فرش خودداری کنند به دلیل این که باعث آسیب دیدن سطح فرش می شود.

۵- برای شستشو فرش ها از شوینده های مرغوب و با کیفیتی استفاده شود و برای انتخاب مواد شوینده جنس و نوع فرش حتما توجه شود به طور مثال فرش های ماشینی و دستبافت نوع و جنس آن ها با یک دیگر تفاوت بسیار زیادی دارند و نمی توان آن ها را مانند یک دیگر شست. شستشوی فرش های دستبافت به صورت کاملا حرفه ای و اصولی انجام می شود تا ارزش و زیبایی فرش دستباف حفظ شود.

قالیشویی خوب در شهرک آپادانا

قالیشویی خوب آپادانا به مشتریان خود خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.

ارائه انواع خدمات به دلایل مختلفی انجام می شود به طور مثال:

۱- راحتی مشتریان

۲- ارتقا مجموعه قالیشویی

۳- به دست آوردن اعتماد مشتریان

۴- تبدیل کردن مشتریان به مشتری های دائمی

۵- کسب محبوبیت

خدماتی که قالیشویی به مشتریان خود ارائه می دهد شامل موارد زیر می شود.

۱- از بین بردن لکه ها

انواع لکه های جوهر، مواد غذایی، چربی، مایعات و… گاهی اوقات بر روی سطح فرش به وجود می آید و افراد تصمیم به از بین بردن آن ها می گیرند. بهترین روش برای از بین بردن لکه ها سپردن فرش به قالیشویی می باشد. در قالیشویی انواع لکه ها به صورت حرفه ای انجام می شود و نخ های فرش هیچ گونه آسیبی نمی بینند.

۲- رفو گری و ترمیم فرش

رفو گری و ترمیم انواع فرش های ماشینی و دستبافت یکی دیگر از خدماتی است که قالیشویی به مشتریان خود ارائه داده است. رفو و ترمیم فرش ها به صورت حرفه ای و اصولی توسط افراد ماهر و با تجربه انجام می شود و فرش پس از ترمیم و رفو مانند روز  اول خود می شود. برای ترمیم فرش های دستبافت و ماشینی از نخ های مخصوص و ابزار آلات مخصوص استفاده می کنند تا فرش حین رفو و ترمیم آسیب دیگری نبیند.

قالیشویی خوب در شهرک آپادانا

۳- از بین بردن محل سوختگی فرش ها

یکی از آسیب هایی که به صورت ناگهانی بر روی سطح فرش ها ایجاد می شود، سوختگی فرش است. سوختگی فرش با ذغال، آتش، قابلمه های تفلون، کبریت، فشفشه، شمع و … ایجاد می شود و از بین بردن محل سوختگی فرش ها با روش های خاصی انجام می شود. گاهی اوقات مقدار سوختگی فرش کم است و فقط سطح فرش قهوه ای یا زرد رنگ می شود. برای از بین بردن رنگ های سوختگی فرش از شوینده هایی با فرمولاسیون های مخصوص استفاده می شود تا زردی فرش به طور کامل از بین برود.

۴- استفاده از دستگاه های مخصوص

برای شست‌ و شوی فرش ها، موکت ها، مبل ها، پرده ها و… از دستگاه های پیشرفته و مکانیزه ای استفاده می شود. نوع دستگاه بر روی کیفیت تمیزی و حفظ کیفیت تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می شود اگر تصمیم به شسشتو فرش های خود گرفته اید حتما قالیشویی را انتخاب کنید که برای شستشو فرش ها از بهترین دستگاه ها استفاده کند.
دستگاه ها فرش را با فشار ملایمی مورد شستشو قرار می دهند و گره های فرش هنگام شستشو هیچ آسیبی نمی ببیند و مانند روز اول مقاوم و حالت ایستادگی خود را حفظ می کنند.

انتخاب قالیشویی ارزان در شهرک آپادانا

برای انتخاب یک قالیشویی ارزان در شهرک آپادانا باید به برخی از نکات توجه کنید.

۱- قالیشویی نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می دهد از شما دستمزد می گیرید و اگر نسبت به نحوه شستشو فرش ناراضی بودید یا اگر فرش شما هنگام شستشو آسیب دید، قالیشویی مبلغ را به شما پس دهد یا رفو و ترمیم فرش را به صورت رایگان انجام دهد.

۲- برخی از قالیشویی ها سیستم حمل و نقل فرش ها را به صورت رایگان انجام می دهند و اگر شما مایل بودید از شما هزینه را دریافت می کنند. این کار باعث می شود که هزینه شستشو فرش برای مشتری مناسب تر و منصفانه تر باشد و ملزم نشود که هزینه های زیادی را بابت شستشو فرش پرداخت کند.

۳- برخی از قالیشویی ها هزینه شستشو فرش را به صورت دو مرحله ای انجام می دهند. مقداری از هزینه را قبل از شستشو از شما می گیرند و الباقی را پس از تحویل فرش به شما از شما می گیرند.

انتخاب قالیشویی ارزان در شهرک آپادانا

۴- یک قالیشویی خوب و ارزان نسبت به خدمات و کیفیتی که به مشتری های خود ارائه می دهد دستمزد آن را مشخص می کند. انجام برخی از خدمات آسان تر است و زمان گیر نمی باشند به همین دلیل هزینه کمتری دارند ولی انجام برخی از خدمات هزینه بیشتری دارند.

به طور مثال شستشوی فرش های دستبافت در قالیشویی ها گران تر از فرش های معمولی می باشد به دلیل این که فرش دستباف نسبت به فرش های دیگر حساس تر است و اگر به درستی مورد شستشو قرار نگیرد آسیب می بیند.
برای شستن فرش های دستبافت در قالیشویی از مواد شوینده مخصوص و درجه یک استفاده می شود به همین دلیل هزینه شستشو فرش دستباف گران تر می باشد.
شستشو تابلو فرش های ماشینی و دستبافت با یک دیگر متفاوت است و هزینه شستشو هر کدام با یک دیگر فرق می کند به دلیل این که تابلو فرش ماشینی را می توان در دستگاه ها مورد شستشو قرار داد ولی تابلو فرش دستباف باید توسط متخصصین انجام شود.
در کل هزینه خدمات قالیشویی ها نسبت به برخی از عوامل متفاوت است و نسبت به جنس و نوع وسیله ی شما متغییر است و اگر شما تصمیم دارید که فرش هایتان به صورت اعلا شویی شسته شود ملزم هستید که هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

تماس با ما