پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در سولقان

یکی از مهم ترین اقدامات که هر ساله در منازل انجام می شود خانه تکانی است که فرش ها یکی از اعضای مهم در خانه تکانی ها هستند و بسیار مورد توجه می باشند.
فرش ها از قدیم تا به امروز جز لوازم بسیار مهم محسوب می شوند چرا که کارایی بسیار بالایی دارند اما امروزه این وسیله علاوه بر کاربرد فراوانی که دارد جز لوازم زینتی هم بشمار می رود و همین موضوع باعث شده تا در شست و شوی آن ها توجه بیش تری شود.
لوازم زینتی تمیز و مرتب بودنشان بسیار مهم است تا جلوه و نمای زیبای خود را همیشه حفظ کنند و به طور کلی فرش ها را هویت منزل می دانند و هنگامی که به منزل وارد می شویم اولین چیزی که نظرها را جلب می کند فرش ها و سپس مبلمان است.
فرش ها در اثر عوامل مختلفی دچار آلودگی می شوند و برای جلوگیری از بیش تر شدن آن لازم است هر ازگاهی به شست و شوی فرش ها پرداخته شود.

قالیشویی در سولقان
فرش ها هم به روش دستی شسته می شوند و هم توسط قالیشویی که روش دستی و خانگی بیش تر در گذشته به دلیل نبود امکانات و حیاط دار بودن منازل انجام می شد و فرش ها هم از جنس های متنوع نبودند به همین دلیل توسط مواد شوینده های خود و فرچه و پارو کار شست و شو را انجام می دادند.
هم چنین فرش ها به دلیل این که به طور روزانه بر روی آن ها کارهای روزمره و همین طور رفت و آمد صورت می گیرد طبیعی است که دچار آلودگی شوند و به طور کلی هر وسیله ای که به طور مکرر از آن استفاده شود پس از گذر مدت زمانی دچار آلودگی می شوند.
امروزه هم با توجه به این که فرش ها در جنس ها و طرح های مختلفی هستند شست و شوی دستی نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد و حتی فرش ها به طور کامل شسته نمی شوند و جدا از این موارد آلودگی باقی می ماند و باعث پوسیدگی فرش می شود که امروزه خرید و تعویض فرش با پرداخت هزینه ی بسیار زیادی همراه است به همین دلیل لازم است نکات ساده ی مراقبتی به خصوص در شست و شوی آن ها انجام شود.
به همین دلیل تنها گزینه ی مناسب قالیشویی ها می باشند.
یکی از معتبرترین قالیشویی ها که می توانید با خیالی آسوده از  خدمات آن استفاده کنید، قالیشویی در سولقان می باشد که در تمام زمینه های مرتبط با فرش همانند قالیشویی در سعادت آباد بهترین خدمات را ارائه می دهند و تجهیزات و دستگاه های مخصوصی هم در این زمینه دارا می باشند.
امروزه با پیشرفته تر شدن دستگاه های قالیشویی تمامیه کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود و به همین دلیل شستشو بدون آسیب و در کیفیتی عالی می باشد.
از تمام این مواردی که در خصوص قالیشویی در سولقان ذکر کردیم، بگذریم مورد مهم دیگری هم وجود دارد که کادر و پرسنل این مجموعه می باشد.
از مهم ترین موارد وجود نیروی متخصص است، چرا که لازم است از افراد متخصص در این حرفه برای نظارت و کار با دستگاه ها در قالیشویی وجود داشته باشد تا آسیبی به فرش ها وارد نشود و در این قالیشویی تمام نیروهای انسانی با تمام تجهیزات شست و شویی و ماشین آلات و از همه مهم تر تکنیک های به روز جهت شست و شو و مواد شوینده ها آشنایی کامل را دارند تا بتوانند با خدماتی که ارائه می دهند.

خدمات قالیشویی در سولقان تهران

همان طور که ذکر کردیم قالیشویی در سولقان جز قالیشویی های مطرح و معتبر است که در تمام زمینه هایی که فعالیت می کند، ابزار آلات مجهزی دارد و اما در این قسمت قصد داریم در خصوص خدماتی که این قالیشویی ارائه می دهد صحبت کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

۱- شست و شوی انواع فرش ها با هر جنسی

فرش ها از جنس های مختلفی هستند که شامل: ماشینی، دستبافت، ابریشمی، گلیم، گلیم فرش، گبه و… که هر کدام روش ها و مواد شوینده های مخصوص به خود را نیاز دارند تا در کیفیتی عالی و بدون آسیب شسته شوند که این موارد در قالیشویی سولقان موجود می باشد و کادری حرفه ای بر تمام مراحل شست و شو نظارت کامل دارد تا در نهایت شست و شویی با کیفیت ایجاد شود‌.

۲- تابلو شویی

یکی از لوازم زینتی در منازل تابلو فرش ها می باشند که طرفداران زیادی هم دارند و امروزه در اکثر منازل از تابلو فرش ها استفاده می شود.
تابلو فرش ها انواع مختلفی از جنس و طرح دارند و امروزه تنوع بسیار زیادی دارند و همین تنوع باعث شده است تا در انواع سبک های منازل مورد استفاده قرار بگیرند.
به دلیل استفاده ی گسترده در آن ها محلی مناسب برای شست و  شوی آن ها هم باید باشد تا بدون آسیب تمیز شود که امروزه شست و شوی تابلو فرش ها جز خدمات قالیشویی های معتبر محسوب می شود.
برخی از این تابلو فرش ها عتیقه ای هستند و شست و شوی آن ها کمی دشوارتر است که قالیشویی در سولقان با دارا بودن ابزار آلات مجهز هر نوعی از تابلو فرش را در بالاتریت کیفیت شسته و به مشتریان خود در کوتاه ترین زمان تحویل می دهد.

خدمات قالیشویی در سولقان تهران

۳- مبل شویی

از دیگر خدمات قالیشویی در سولقان مبل شویی به بهترین شکل است که مبل شویی را با تکنیک های به روز و دستگاه های مجهز انجام می دهند. مبل شویی جز کارهایی است که حتما بایر زیر نظر افراد متخصص انجام شود و در زمان خشک کردن هم نکات مهم و اصولی دارد که باید حتما به آن توجه شود به همین دلیل همیشه توصیه بر این است که در قالیشویی ها انجام شود که قالیشویی در سولقان این کار را در کیفیتی عالی با رعایت تمام نکات مهم انجام می دهد که در صورت نیاز می توانید با این مرکز در تماس باشید.

۴- خدمات بعدی هم در خصوص لکه برداری از فرش است که این کار نیازمند تخصص و لکه بر های قوی و مخصوص است که در این خصوص در قسمت بعد توضیح بیش تری خواهیم داد.

این موارد ذکر شده تعدادی از خدمات قالیشویی در سولقان است که زیر نظر افراد مجرب انجام می شود.

خدمات رنگبرداری و لکه برداری

از دیگر خدمات قالیشویی در سولقان لکه برداری و رنگ برداری است که لکه به طور معمول در اثر دلایل مختلف می تواند بر روی فرش ایجاد شود که این لکه ها توسط روش های مختلفی قابل پاک شدن هستند اما برخی از لکه ها سرسخت بوده و تنها قالیشویی ها قادر به پاک کردن آن ها هستند.
اما نکته ای وجود دارد این است در هنگام پاک کردن لکه ها ممکن است از برخی محلول هایی خانگی استفاده کنید که خاصیت اسیدی دارند که در این شرایط بهتر است قسمتی از فرش توسط این محلول ها تست شود که اگر مناسب بود و فرش دچار آسیب نشد به راحتی استفاده کنید.
پس اگر به روش خانگی قصد دارید لکه ها را پاک کنید حتما نکات ریز را رعایت کنید و اما روش دیگر مواد شیمیایی ها هستند که این محلول ها باید به نسبت بسیار کمی استفاده شوند چرا که استفاده ی مکرر فرش را با پوسیدگی مواجه می کند پس بهتر است در این شرایط از خدمات قالیشویی ها استفاده کنید تا فرش با آسیب مواجه نشود چرا که با تجهیزات مجهز و مواد شیمیایی خاص قادرند هر گونه لکه ای را از بین ببرند حتی اگر لکه کهنه باشد. و اما می پردازیم به رنگ برداری از فرش که به طور کلی دو دسته وجود دارد و شامل موارد زیر می باشد:

۱- رنگ برداری از رنگ های کرومی

۲- رنگ برداری از رنگ های اسیدی

خدمات رنگبرداری و لکه برداری

برای هر کدام از این رنگ ها در قالیشویی محلول های پاک کننده ی متفاوتی وجود دارد و بیش تر از محلول های اکسید کننده از جمله بی کرومات پتاسیم استفاده می کنند اما میزان استفاده بسته یه نوع رنگ دارد که در وهله ی اول نوع رنگ لکه را تشخیص می دهند و سپس به رفع آن توسط محلول های پاک کننده استفاده می کنند که این محلول ها اصلا آسیبی به فرش وارد نمی کند.
برای رنگ بری های ساده بین ۲۰ دقیقه تا ۴۰ دقیقه زمان لازم است تا رنگ کامل از فرش پاک شود و برای رنگ های سخت تا ۱ ساعت و حتی بیش تر زمان می خواهد. تمامی محلول ها و میزان استفاده از آن ها توسط کارشناس تشخیص داده می شود و فرش ها بدون ذره ای آسیب کاملا رنگ بری و لکه بری می شوند.

تماس با ما