پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در دلاوران

قالیشویی دلاوران یک قالیشویی خوب و حرفه ای می باشد که وظیفه ی خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. قالیشویی دلاوران با سابقه ای که دارد مشتریان زیادی را برای مجموعه ی خود به دست آورده است. این قالیشویی برای شستشو از دستگاه های معتبر و پیشرفته ای استفاده می کند. به شرح زیر:

۱- یکی از دستگاه هایی که قالیشویی برای شستشو از آن استفاده می کند، دستگاه های دستی می باشد. شستشوی فرش ها با دستگاه های دستی به این صورت که تمام مراحل و عملیات شستشو توسط فرد کنترل می شود. این نوع دستگاه ها فرش را کاملا تمیز می کند و می توان یک نقطه از فرش را چند بار مورد شستشو قرار داد.

۲- یکی دیگر از دستگاه هایی که در قالیشویی دلاوران مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه زدودن گرد و خاک می باشد. وجود گرد و خاک ها مانع از شستشو فرش به بهترین شکل ممکن می شود. به همین دلیل در قالیشویی دلاوران قبل از شستشو فرش، ابتدا اقدام به از بین بردن گرد و خاک ها می کنند.

۳- دستگاه اتومات یکی از دستگاه هایی است که معمولا برای بیشتر فرش ها در قالیشویی دلاوران مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه اتومات انواع مختلفی دارد. یکی از دستگاه های اتومات، دستگاه اتومات ریلی می باشد. شستشوی فرش با این گونه دستگاه به این صورت است که فرش ثابت می ماند و دستگاه به صورت خودکار شروع به شستن فرش می کند. این نوع دستگاه هر چقدر پیشرفته تر باشد به نفع قالیشویی می باشد به دلیل این که دستگاه می تواند چند فرش را به طور همزمان مورد شستشو قرار دهد.

قالیشویی در دلاوران

۴- دستگاه اتومات ریلی

دستگاه اتومات ریلی جزء جدید ترین دستگاه های قالیشویی می باشد که ویژگی های زیادی دارد. این دستگاه در سریع ترین زمان فرش ها را شستشو می دهد و هیچ صدایی از خود تولید نمی کند. در اکثر قالیشویی های معتبر و حرفه ای از این دستگاه بیشتر استفاده می کنند. قالیشویی دلاوران همانند قالیشویی در تهرانپارس از بهترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد شوینده برای شستشو فرش ها استفاده می کنند. این قالیشویی به سالم باقی ماندن تار و پود فرش ها اهمیت بسیار زیادی می دهد و تلاش می کنند که کیفیت اولیه فرش شما را حفظ کنند. این قالیشویی فرش ها را به طور کامل مورد شستشو قرار می دهد و سپس فرش را با دستگاه کاملا خشک می کنند تا هیچ نمی در عمق فرش باقی نماند. نم دار باقی ماندن فرش، ضرر زیادی به فرش وارد می کند و مشکلاتی مانند پوسیدگی، کپک زدگی، ایجاد بوی بد، بید زدگی، شکستگی و… برای فرش ایجاد می شود.

شستشوی موکت در منزل

موکت ها را می توان به دو صورت مورد شستشو قرار داد، شستشوی موکت در قالیشویی و شستشو موکت در منزل. برای شستشو موکت ها در منزل به شیوه زیر عمل کنید.

۱- ابتدا پشت و روی موکت  را به طور کامل جارو بزنید تا سطح آن عاری هر گونه زباله های ریز و درشت و گرد و خاک شود. برای جارو زدن موکت از جارو برقی استفاده کنید و درجه ی مکش جارو را به صورت مناسب قرار دهید. درجه ی جارو را بیش از حد بالا نبرید ممکن است سطح فرش دچار آسیب شود.

۲- پس از جارو زدن، موکت را به فضای باز منتقل کنید. محلی که می خواهید موکت را پهن کنید تمیز و عاری از گل و لای باشد به دلیل این که پشت موکت پس از شستشو گلی می شود.

۳- پس از شستشو کف زمین موکت را پهن کنید و با آب سرد موکت را کاملا خیس کنید.

۴- یک شوینده ی مناسب برای شستشو موکت هایتان انتخاب کنید و از استفاده از شوینده های بسیار قوی خودداری کنید به دلیل این که موکت مقاومت بسیار پایین تری نسبت به فرش ها دارد.

۵- برای شستشو سطح موکت از تور یا اسفنج استفاده کنید. وسیله ای که می خواهید سطح فرش را بشورید نرم باشد و از فرچه ها زبر و محکم استفاده نکنید.

شستشوی موکت در منزل

۶- پس از این که سطح موکت را به طور کامل شستید، پشت موکت را نیز بشورید تا تمیز شود. پشت موکت را آرام و بدون عجله بشورید. گره های پشت موکت حساس هستند و اگر فشار زیادی به آن وارد شود باز می شود. باز شدن گره ها سبب از بین رفتن موکت می شود

۷- پس از شستشو، موکت را با آب سرد کاملا آبگیری کنید تا مواد شوینده به طور کامل از موکت خارج شود. از خارج شدن مواد شوینده از موکت مطمئن شوید به دلیل این که موکت به راحتی بو می گیرد و بوی بدی را از خود ایجاد می کند.

۸- برای خشک کردن موکت، از پهن کردن موکت بر روی نرده و طناب خودداری کنید به دلیل وجود  نیروی جاذبه سطح موکت تا می شود و نمای بدی را ایجاد می کند.

۹- پس از خشک شدن موکت و پهن کردن آن موکت را دوباره جارو بزنید تا سطح موکت یک دست و صاف شود.

اگر موکت آسیب دیده می باشد از شستشو آن خودداری کنید و ابتدا اقدام به رفوی آن کنید و سپس موکت را بشورید. موکت ها بر عکس فرش ها مقاومت و استحکام کمتری دارند و به راحتی آسیب می بینند. به همین دلیل در شستشو موکت هیچ عجله ای نکنید.

برخی از موکت ها پشمی و طرح برجسته هستند. برای شستشو این گونه موکت ها عجله نکنید و با فشار مناسب موکت را بشورید تا طرح موکت و الیاف آن آسیب نبیند.

قالیشویی در دلاوران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

قالیشویی دلاوران خدمات زیادی را ارائه داده است.

۱- شستشو انواع فرش ها

قالیشویی دلاوران شستشوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی را بر عهده می گیرد. فرش ها نوع الیاف و تار و پودشان با یک دیگر متفاوت است و هر کدام از آن ها را باید به صورت مخصوص شست. شستشو فرش های دستبافت به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود و فرش پس از شستشو کاملا سالم، تمیز و براق است. نحوه شستشو فرش های دستبافت بسیار مهم است و نمی توان آن ها را به هر روشی مورد شستشو قرار داد. همچنین شستشو انواع فرش های ماشینی با جدید ترین روش انجام می شود تا فرش ماشینی کیفیت خود را حفظ کند.

۲- شستشو تابلو فرش ها

تابلو فرش های ماشینی و دستبافت یکی از لوازم های دکوراسیون منزل است و افراد زیادی در منزل خود از آن نگهداری می کنند. تابلو فرش ها باید به گونه شسته شوند که پشت و روی آن آسیبی نبیند و کیفیت خود را حفظ کند. حفظ براقیت و زیبایی تابلو فرش ها بسیار مهم است.

قالیشویی در دلاوران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

۳- از بین بردن پرز فرش های ماشینی

فرش های ماشینی نو، پرز های زیادی را از خود ایجاد می کند و باعث آزار افراد منزل می شود. از بین بردن پرز های فرش ماشینی در قالیشویی دلاوران با استفاده از دستگاه انجام می شود و سطح فرش هیچ آسیبی نمی بیند و مانند روز اول خود براق و زیبا دیده می شود. از بین بردن پرز های فرش ماشینی یک کار تخصصی می باشد و به هر کسی نسپارید.

۴- لکه برداری فرش ها

انواع لکه ها در هر لحظه ممکن است در سطح فرش به وجود آید، از بین بردن لکه های فرش ها در قالیشویی دلاوران به صورت پیشرفته انجام می شود و فرش پس از لکه برداری دچار سفیدک و رنگ پریدگی نمی شود. از بین بردن لکه های فرش های ماشینی به صورت حرفه ای در قالیشویی انجام می شود تا ارزش و زیبایی فرش دستباف کاهش پیدا نکند.

۵- مبل شویی

شستشو مبل ها در قالیشویی دلاوران به دو صورت شستشو کامل مبل و خشکشویی انجام می شود. شستشوی کامل مبل ها، مبل به طور عمقی و با دستگاه شسته می شود و برای خشک کردن مبل را درون دستگاه برای خشک شدن قرار می دهند. خشکشویی مبل ها هم در کارخانه و هم در منزل انجام می شود. خشکشویی مبل، با استفاده از دستگاه مخصوص صورت می گیرد و مبل پس از خشکشویی کاملا تمیز و براق می شود. اگر سطح مبل لکه های قدیمی و عمیق وجود داشته باشد، ابتدا اقدام به از بین بردن لکه ها می شود تا مبل برای شستشو یا خشکشویی آماده شود. خشکشویی مبل ها اگر حرفه ای انجام شود هیچ آسیبی به بدنه و سطح مبل وارد نمی کند و مبل مانند روز اول تمیز، براق و بدون هیچ گونه لک می شود. خشکشویی برای فرش، موکت، پرده، دیوار و… نیز در قالیشویی دلاوران انجام می شود.

تماس با ما