پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در بومهن

قالیشویی بومهن یک قالیشویی خوب و معتبر می باشد که ویژگی های مختلفی دارد و برای شسشتو از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته استفاده می کنند.
دستگاه هایی که در قالیشویی بومهن برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر می باشد

۱- یکی از دستگاه هایی که در قالیشویی بومهن مورد استفاده قرار گرفته می شود دستگاه خاک گیر می باشد.
این دستگاه تمامی گرد و خاک هایی که در طی زمان در عمق فرش نفوذ پیدا کرده اند خارج می شود تا فرش برای شستشو آماده شود. این دستگاه می تواند به صورت همزمان اقدام به از بین بردن گرد و خاک های چند فرش کند و تمامی گرد و خاک هایی که در عمق فرش قرار گرفته اند خارج می شوند. باقی ماندن گرد و خاک ها سبب ایجاد بوی بد، ایجاد لکه و..‌ می شود به همین دلیل از دستگاه های کاملا سالم و پیشرفته در قالیشویی بومهن استفاده می شود.

۲- دستگاه خشک کن نیز یکی دیگر از دستگاه هایی می باشد که در قالیشویی بومهن مورد استفاده قرار می گیرد‌. در فصل های سرد سال نمی توان فرش ها را به راحتی خشک کرد به همین دلیل در قالیشویی بومهن از دستگاه هایی استفاده می کنند که بتوان درجه گرمای دستگاه را تنظیم کرد و بتوان فرش را در کمترین زمان خشک کرد. انواع فرش ها را می توان با دستگاه خشک کرد و خشک شدن فرش با دستگاه از ایجاد بوی بد، زرد شدن انتهای فرش و‌… جلوگیری می کند همچنین فرش با دمایی خشک می شود که باعث سوختگی سطح فرش نشود.

قالیشویی در بومهن

۳- دستگاه آبگیر یکی از دستگاه هایی است که برای ابگیری فرش استفاده می شود. این دستگاه آب را با فشار مناسب و قوی بر روی سطح فرش می ریزد تا تمامی مواد شوینده از فرش خارج شود.
باقی ماندن مواد شوینده بر روی فرش سبب ایجاد سفیدک، پوسیدگی، خوردگی، رنگ پریدگی و..‌ می شود به همین دلیل کارخانه های قالیشویی سعی می کنند از بهترین دستگاه ها برای آبگیری فرش ها استفاده کنند تا فرش هایتان پس از شستشو دچار مشکلاتی نشود.

۴- در قالیشویی بومهن برای شستشو سطح فرش از دستگاه های خاصی استفاده می کنند تا سطح فرش دچار تغییر خواب یا از بین رفتن حالت ایستادگی نشود. حفظ جهت خواب فرش و حالت ایستادگی تار و پود های فرش بسیار مهم است و نباید به گونه ای مورد شستشو قرار بگیرد که دچار صدمه ای نشود‌.

ترمیم فرش در بومهن

فرش ها گاهی اوقات به دلیل سهل انگاری به راحتی دچار آسیب های کوچکی می شوند و به ترمیم و رفو احتیاج پیدا می کنند.
ترمیم فرش ها در قالیشویی بومهن به صورت کاملا حرفه ای و توسط افراد با تجربه انجام می شود تا فرش پس از ترمیم به حالت اولیه خود بازگردد. ترمیم فرش برای انواع فرش های ماشینی، دستباف، ابریشمی، نخ پنبه و‌‌‌… را متخصصین قالیشویی بومهن بر عهده می گیرند. فرش ها به دلایل مختلفی به ترمیم نیاز پیدا می کنند به طور مثال:

۱- سطح فرش ها در گذر زمان تیره و کدر تر دیده می شوند و رنگ اولیه و طبیعی خود را از دست می دهند‌ و برای این که نمای فرش را به حالت اولیه خود بازگردانیم باید اقدام به ترمیم فرش شود. ترمیم فرش ها برای بازگرداندن رنگ فرش به صورت کاملا اصولی و ویژه انجام می شود تا فرش بدون آسیب به حالت اولیه خود بازگردد‌

۲- یکی از عواملی که فرش به ترمیم احتیاج پیدا می کند پوسیدگی فرش است. فرش ها به دلایل مختلفی دچار پوسیدگی می شوند به طور مثال پهن کردن فرش در زمین خیس، لول کردن فرش به صورت اشتباه، قرار دادن فرش در محیط بسیار گرم، خیس پهن کردن فرش و… سبب پوسیدگی فرش می شود. پوسیدگی فرش باعث نابودی فرش می شود و محل پوسیدگی فرش کارآیی خود را از دست می دهد و با ترمیم می توان فرش را به حالت اولیه آن بازگردانیم. ترمیم فرش های پوسیده به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

ترمیم فرش در بومهن

۳- گاهی اوقات به صورت کاملا ناگهانی ممکن است سیگار، ذغال، قرار دادن اجسام بسیار داغ مانند ماهی تابه و… باعث سوختگی فرش می شود. ترمیم محل سوختگی فرش اگر مقدار سوختگی فرش بسیار بالا باشد محل سوخته از فرش جدا می شود و فرش را بر روی دار چوب قرار می دهند تا اقدام به ترمیم آن شود‌. اما اگر مقدار سوختگی کم و در حد تغییر رنگ تار و پود باشد فرش را با مواد مخصوص ترمیم می کنند تا الیاف فرش به رنگ اولیه خود بازگردد‌

۴- پارگی یکی از دلایلی است که فرش به ترمیم نیاز پیدا می کند‌. قرار دادن اجسام بسیار سنگین، جا به جا کردن فرش به روش اشتباه یا شستشو فرش به صورت نادرست و‌… سبب پاره شدن فرش می شود و فرش به ترمیم نیاز پیدا می کند‌ رفع پارگی فرش توسط افرادی انجام می شود که در این زمینه تخصص لازم را دارند و مراحل ترمیم را به صورت حرفه ای در سریع ترین زمان انجام می دهند.

خدمات مبل شویی و موکت

مبل شویی و موکت شویی یکی از خدمات قالیشویی های معتبر و حرفه ای می باشد. شستشوی انواع مبل های تخت خواب شو، راحتی، چستر، سلطنتی و.‌‌‌‌‌‌.. به روش های مختلفی انجام می شود. از انواع روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- یکی از روش های شستشو مبل ها خشکشویی مبل می باشد. خشکشویی مبل ها با دستگاه های پیشرفته و مکانیزه به شیوه های نوین انجام می شود و اگر خشکشویی با دستگاه مخصوص انجام شود نیازی به آبکشی و آبگیری نمی باشد.

۲- یکی دیگر از روش های شستشو مبل ها، شستشوی مبل به صورت کامل می باشد. در این روش به حمل مبل ها به کارخانه لازم است تا مبل ها با دستگاه ها شسته و در دستگاه برای خشک شدن قرار بگیرد.

۳- بخار شویی یکی دیگر از روش های شستشو مبل ها می باشد. بخارشویی با دستگاه مخصوص و توسط افراد حرفه ای انجام می شود تا آسیبی به مبل ها وارد نشود.

خدمات مبل شویی و موکت

شستشو مبل ها با شوینده های خوشبو کننده و لکه بر انجام می شود و مبل پس از پایان عملیات کاملا تمیز و براق می شود و هیچ اثری از آلودگی ها و.‌.. باقی نمی ماند.

شستن موکت ها هر چند وقت یک بار برای موکت ها الزام است تا موکت ها کاملا تمیز و براق شود و از ساییدگی ان جلوگیری شود.
شستشوی موکت ها بهتر است که به گونه ای انجام شود که موکت کمترین آسیب را ببیند به دلیل این که موکت ها به دلیل ضخامت کمی که دارند به راحتی و سریع آسیب می بینند. به همین دلیل اگر تصمیم به شستشوی موکت های خود را گرفته اید باید از افراد ماهر کمک بگیرید. یکی از روش های شستشو موکت ها به صورت اصولی مراجعه به قالیشویی می باشد. در قالیشویی ها موکت ها را به صورت کاملا اصولی مورد شستشو قرار می دهند و پس از شستشو سطح و پشت موکت کمترین آسیب را می بیند. در قالیشویی مادر برای شستشو موکت ها از شوینده های مناسب موکت استفاده می کنند تا نرمی و لطافت موکت ها آسیبی نبیند.

خدمات مبل شویی و موکت

برخی از موکت ها پشمی و طرح برجسته هستند و برای شستشو آن ها باید دقت و تلاش بسیاری کرد تا حالت موکت ها حفظ شود. موکت های پشمی تقریبا ضخامت بالایی دارد و از الیاف خاصی بافته شده اند تا پس از بافت حجیم و نرم و پشمی دیدا شوند به همین دلیل باید به گونه ای شسته شود که آسیبی نبینند.
برای شستشو برخی از موکت مانند موکت های چمن مصنوعی که در کافه ها، رستوران ها، فضا های باز و‌‌… اغلب اوقات مورد استفاده قرار می گیرد باید با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام شود و نمی توان این گونه موکت ها را با هر دستگاهی مورد شستشو قرار داد. در قالیشویی های معتبر دستگاه مخصوص برای شستشو موکت های چمنی وجود دارد و می توان برای شستشو موکت ها به آن ها مراجعه کرد.
همچنین قالیشویی شستشو انواع موکت ها را در محل نیز بر عهده می گیرد و با هماهنگی قبلی با تجهیزات لازم و مناسب به محل مورد نظر شما برای شستشو مراجعه می کنند تا اقدام به شستشو کنند.
اگر موکت ها در محل مورد شستشو قرار گرفته شود از دستگاه هایی استفاده می کنند که نیازی به آبکشی و آبگیری نداشته باشد و بتوان پس از چند ساعت از موکت ها به راحتی استفاده کرد و تنها موردی که در این روش باید رعایت شود این است که پس از شستشو تا چند ساعت از راه رفتن و‌… بر روی موکت خودداری شود.

تماس با ما