پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در استخر

شست و شوی فرش ها اقدامی است که از دیر باز تا به امروز رواج داشته است و حتی جز سنت های قدیمی هم محسوب می شود به خصوص در خانه تکانی که جز فعالیت های اصلی می باشند. شست و شوی فرش تنها تفاوتی که نسبت به گذشته دارد، نحوه ی انجام آن است که در گذشته این عمل به صورت دستی و خانگی انجام می شد که البته این را هم باید در نظر داشت که منازل حیاط دار بود و شست و شو راحت انجام می شد. شست و شوی دستی تنها ابزار کاری که لازم داشت، پارو و فرچه و مواد شوینده بود و اهالی منزل کار شست و شو را انجام می دادند غافل از این که فرچه ی زبر و همین طور پارو می تواند برای فرش آسیب هایی جدی رو به رو کند چرا که تار و پود فرش توسط فرچه ی زبر رفته رفته نازک می شود و سپس از بین می رود علاوه بر این موارد،

فرش با مشکلاتی از جمله:

۱- فرسودگی پس از گذر زمان که فرش به حالت کدر در می آید به خصوص اگر فرش از نوع دستبافت و یا ابریشمی باشد چرا که این جنس از فرش از حساسیت بالایی برخوردار هستند و نسبت به سایر فرش های دیگر زودتر دچار آسیب می شوند.

قالیشویی در استخر

۲- یکدست شسته نشدن فرش ها که این مورد در خصوص توان و قدرت بدنی اهالی منزل است که قرار است کار شست و شو را انجام دهند چرا که این کار نیازمند قدرت و توان بدنی بالایی است و در وسط کار ممکن است توان کم شود و فرش نسبت به زمان اول شست و شوی کامل نشود به همین دلیل در برخی نقاط شست و شو کامل است و در برخی نقاط دیگر شست و شو ناقص.

۳- ریشه های فرش دچار زردی می شوند که اگر این زردی ریشه ها رخ دهد ممکن است دیگر پاک نشوند و بر روی فرش باقی بماند که تاثیر ناخوشایندی بر روی فرش ها می گذارند.

با این تفاسیر صنعت قالیشویی رونق گرفت که فرش ها در بالاترین کیفیت شسته و خشک شوند بدون آن که ذره ای آسیب برای آن ها ایجاد شود. قالیشویی ها امروزه دارای دستگاه های مجهزی هستند که به اصطلاح گفته می شود قالیشویی تمام اتوماتیک است و صفر تا صد شست و شو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه های شست و شو بسیار کاربردی هستند و هیچ گونه خطا و آسیبی ایجاد نمی کنند چرا که دارای درجه بندی و تنظیماتی هستند که درجه حرارت آب و میزان مواد شوینده ی مصرفی را کنترل می کنند. شست و شوی انواع فرش ها با هر جنس و طرحی داخل این دستگاه های مجهز قابل انجام می باشد و کادری حرفه ای و متبحر در این زمینه بر روی کار ها نظارت کامل را دارند. قالیشویی در استخر یکی از این قالیشویی های معتبر می باشد که دارای دستگاه های مجهز در زمینه ی شست و شو هستند و خدمات کاربردی علاوه بر شست و شو را به مشتریان خود ارائه می دهند که این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

۱- انجام انواع خدمات رنگ برداری از فرش و فرش هایی که در اثر دلایل مختلف دچار تداخل رنگی شده اند.

۲- انجام انواع خدمات رفوگری و ترمیمی فرش که البته در خصوص تابلو فرش، مبلمان هم صدق می کند.

۳- شست و شوی انواع مبلمان در بالاترین کیفیت

وجود کادری حرفه ای و البته دستگاه های مجهز در این مجموعه باعث شده تا خدمات با سرعت بیش تر و البته کیفیت عالی انجام شود و این مواردی که ذکر شد جز خدمات مهم در این قالیشویی می باشد که در خصوص سایر آن در قسمت های بعدی  اشاره خواهیم کرد.

ترمیم فرش فرسوده

فرش های فرسوده هم بر خلاف باور قابل ترمیم است که این کار تنها در مراکز مخصوص از جمله قالیشویی ها انجام می شود. انجام این کار برای فرش ها حساس است و نیازمند دقت بالاست به خصوص اگر این فرش های فرسوده از نوع قدیمی و عتیقه ای باشند که در این شرایط لازم است افرادی متخصص و حرفه ای به ترمیم آن بپردازند چرا که این فرش ها قدمت بالایی دارند و سال ها از طول عمر آن ها گذشته است و بافتی حساس و تار و پودی بسیار نازک دارند. ترمیم فرش با عنوان رفوگری در قالیشویی های معتبر انجام می شود و ابزار آلات مخصوصی هم در این خصوص وجود دارد. برخی از آسیب ها که به فرش وارد می شود باعث فرسوده شدن آن ها می شود که این آسیب ها شامل موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول بیدزدگی است که این آسیب بیش تر در فرش های قدیمی و عتیقه ای و فرش هایی که از نوع دستبافت هستند ایجاد می شود اما در نظر بگیرید که فرش هایی که قدیمی نیستند هم دچار می شوند و در زمانی که هیچ جریانی از هوا در فرش ها رد و بدل نشود که این مورد بیش تر در فرش های داخل انباری رخ می دهد. برای این گونه فرش ها که در معرض هستند بهتر است از پارچه های ضد بید استفاده شود اما اگر فرش دچار شد می توانید در این شرایط از خدمات قالیشویی در خصوص رفوگری فرش استفاده کنید.

ترمیم فرش فرسوده

۲- شست و شوی نامناسب و زیاد از حد فرش ها از دلایلی است که به سرعت فرش را با فرسودگی رو به رو می سازد و دلیل این موضوع این است که آنزیم های داخل مواد شوینده به داخل فرش نفوذ می کند و تار و پود فرش را ضعیف و سست می کند و همین درصد فرسودگی فرش ها را بالا می برد.

۳- ساییدگی هم از دیگر دلایل است که در صورت استفاده زیاد و طولانی فرش دچار ساییدگی و فرسودگی می شود که البته با رعایت برخی نکات ساده فرش دیرتر به این آسیب دچار می شود.

به طور کلی دلایل مختلفی وجود دارد که با وجود خدمات رفوگری به راحتی قابل حل است و در صورت فرسودگی و سایر آسیب های دیگر می توانید از این خدمات استفاده کنید. قالیشویی های معتبر قادر به انجام هستند چرا که انجام این خدمات دقت و مهارت می خواهد به همین دلیل لازم است افرادی متخصص به انجام آن بپردازند تا کار بدون ذره ای آسیب انجام شود که قالیشویی در استخر از تکنیک های امروزی برای انجام این کار استفاده می کنند و افرادی متبحر توسط ابزار آلات مدرن به انجام کار می پردازند.

قالیشویی سریع و با کیفیت در خیابان استخر

منظور از با کیفیت و سریع بودن قالیشویی این است که قالیشویی کامل اتوماتیک باشد و به طور کلی کار شست و شو توسط دستگاه های مجهز انجام شود که با این شرایط کار شست و شو با سرعت بالایی انجام می شود. البته بالا بودن سرعت انجام شست و شو دلیل بر با کیفیت نبودن کار نیست بلکه توسط این دستگاه های مجهز سرعت انجام کار به خودی خود بالاست و کار شست و شو کاملا یکدست است.‌ اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های قالیشویی با کیفیت صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- استفاده از مواد شوینده ی مناسب برای هر جنسی از فرش که از ویژگی های بسیار مهم محسوب می شود چرا که فرش ها در جنس های مختلفی هستند به این معنی که جنس هایی از دستبافت، ماشینی، ابریشمی، فانتزی و… هستند که لازم است مواد شوینده ی مخصوص هر جنس موجود باشد و استفاده شود تا فرش ها بدون ذره ای آسیب و در بالاترین کیفیت شسته شوند. و برخی از فرش ها هستند که حساسیت بیش تری نسبت به سایرین دارند که اگر مواد شوینده ی مناسبی به کار نرود کار با آسیبی جدی رو به رو خواهد شد.

قالیشویی سریع و با کیفیت در خیابان استخر

۲- وجود کادری حرفه ای که بر کار در حال انجام نظارت کامل را داشته باشند تا خطایی ایجاد نشود و درجه بندی های دستگاه کاملا دقیق و بر طبق اصول باشد.

۳- استفاده از مواد شوینده های مجاز و شست و شوی شرعی هم جز این ویژگی های مهم محسوب می شود.

تمام این ویژگی های مطلوب مهم هستند که در این قالیشویی در استخر موجود می باشند و البته ویژگی های دیگری هم دارند که با کیفیت بودن این قالیشویی را نشان می دهد. در صورت نیاز می توانید با این مجموعه در تماس باشید و هم چنین کارشناسانی هم در این مرکز مشغول هستند که در صورت داشتن سوال به خصوص زمانی که بخواهید لکه ای را به روش های خانگی پاک کنید، می توانید از کارشناسان این مجموعه مشاوره هایی بگیرید.

تماس با ما