پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی جمال آباد

فرش یکی از وسایل پرکاربرد منزل می باشد و تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت دکوراسیون و آرامش منزل دارد، بنابراین باید در مراقبت از این وسیله کاربردی کوشید، اما به دلیل اینکه فرش نسبت به سایر وسایل منزل بیشتر در معرض رفت و آمد می باشد، سریعا آلودگی جذب آن می شود و به مرور زمان کثیف می شود، بنابراین باید اقدام به شستشوی آن کرد.
گاهی افراد ترجیح می دهد این کار را در منزل انجام دهند، شستشوی فرش در منزل علاوه بر مشکلاتی که برای افراد ایجاد می‌کند، ممکن است باعث آسیب به فرش شود، اما اکثر افراد به دلیل وجود مشغله کاری و همچنین زندگی آپارتمان نشینی، فرش خود را به قالیشویی می سپارند.

قالیشویی جمال آباد
چنانچه ساکن جمال‌آباد هستید، می توانید فرش خود را به قالیشویی جمال‌آباد بسپارید که این قالیشویی دارای سابقه و اعتبار بالایی می باشد و خدمات مربوط به فرش را با کیفیت بالا انجام می دهد.
این قالیشویی قبل از تحویل، فرش شما را به خوبی بررسی می کند و چنانچه دچار پارگی باشد این موضوع به شما اطلاع داده می شود و در صورتی که نیاز به خدمات اضافه داشته باشید، این موضوع از شما سوال می شود و این خدمات برای شما انجام می گیرد.
در این قالیشویی از پیشرفته ترین دستگاه ها، برای شستشوی فرش ها استفاده می شود، هم چنین خدماتی مانند مبل شویی، موکت شویی، اعلا شویی، رفوگری و سفیدشویی نیز ارائه می دهد.
شستشوی فرش به گونه ای می باشد که کاملاً آبگیری می‌شود و از نظر شرعی هیچ مشکلی ندارد و هزینه شستشوی آن طبق اتحادیه می باشد و هیچگونه هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی کند و همچنین از مواد شوینده با کیفیت برای شستشوی فرش ها استفاده می شود.

محدوده جمال آباد تهران کجاست؟

جمال آباد یکی از نواحی منطقه یک شهرداری تهران می باشد و به دلیل وسعت زیاد آن، کسب و کارهای زیادی در این منطقه، مشغول به فعالیت هستند، همچنین واحدهای مسکونی و تجاری زیادی در این محله واقع شده است.

محدوده جمال آباد تهران کجاست؟
خیابان جمال آباد در نزدیکی محدوده نیاوران می‌باشد و از طریق مختلف می توان به محدوده جمال آباد رفت و آمد کنید، به عنوان مثال برای دسترسی به خیابان جمال آباد، از طریق بلوار دکتر باهنر و بلوار شهید مفتح امکان پذیر می باشد و در صورتی که قصد دارید با مترو به این محله بروید، بهتر است در ایستگاه مترو تجریش پیاده شده و خود را به محدوده جمال‌آباد برسانید.

مزایای شستشوی فرش توسط برترین قالیشویی در جمال آباد

شستشوی فرش توسط بهترین قالیشویی در جمال آباد دارای مزایای می باشد، که از این مزایا می توان موارد زیر را نام برد.

۱- داشتن سرعت عمل

شرکت قالیشویی بعد از اولین تماس شما، سریعا نیروی مورد نظر را به مکان شما اعزام می‌کند، تا  فرش را تحویل بگیرد.

۲- وقت شناس بودن

قالیشویی سعی بر این دارد که فرش شما را به موقع تحویل گرفته و سر موعد مقرر به شما تحویل دهد و به وقت مشتریان بسیار اهمیت می دهد.

۳- استفاده از مواد شوینده با کیفیت

برای شستشوی فرش از مواد شوینده با کیفیت استفاده می شود تا استفاده از این مواد باعث تمیزی فرش ها شود، بدون اینکه تغییر رنگی در فرش ایجاد کند، همچنین گاهی استفاده از مواد شوینده بی کیفیت باعث می‌شود، مواد شوینده در لابلای فرش باقی بماند و باعث ایجاد حساسیت در افراد مختلف شود.

۴- آبکشی کامل فرش

برای آبگیری فرش، چند بار این کار را انجام می‌دهد تا فرش از نظر شرعی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

۵- داشتن قیمت مناسب

قیمتی که برای شستشوی فرش دریافت می شود با توجه به ابعاد فرش و همچنین نوع الیاف بکار برده متفاوت می باشد و هزینه دریافت طبق نرخ اتحادیه می باشد و بسیار منصفانه می باشد.

مزایای شستشوی فرش توسط برترین قالیشویی در جمال آباد

۶- ارائه ضمانت به شما

قالی شویی برای جذب و جلب رضایت مشتریان و اینکه هیچگونه نگرانی در مورد فرش خود نداشته باشید، در هنگام تحویل فرش برگه ای به شما تحویل می دهد، که در آن قید شده تا در صورتی که در فرآیند شستشو، آسیبی به فرش وارد شود، شرکت در برابر آن مسئول بوده و باید خسارت آن را پرداخت کند.

۷- جدا کردن فرش هایی با جنس متفاوت

امروزه برای بافت فرش ها از الیاف متفاوتی استفاده می‌شود، که برای شستشوی هر کدام از این فرش ها، باید از روش متناسب با آن استفاده کرد، بنابراین برای شستشوی بهتر فرش ها، ابتدا فرش های با جنس الیاف متفاوت را از همدیگر جدا می کنند، همچنین نحوه شستشوی فرش های دستباف با فرش های ماشینی متفاوت می باشد به دلیل اینکه فرش های دستبافت نسبت به فرش های ماشینی دارای حساسیت بالایی می باشد و امکان رنگ پس دادن فرش های دستبافت در فرایند شستشو بالاتر می باشد.
به همین خاطر میزان هزینه ای که برای شستشوی فرش های دستبافت دریافت می‌شود نسبت به هزینه شستشوی فرش های ماشینی بالاتر می باشد.

مراحل شستشوی فرش در این قالی شویی به شرح زیر می باشد.

۱- غبارگیری فرش

قبل از اقدام شستشوی فرش باید هرگونه گرد و غبار از فرش جدا شود تا در مراحل شستشو گرد و خاک به داخل فرش نفوذ نکند و باعث طولانی تر شدن فرآیند شستشو نشود، که این غبارگیری توسط دستگاه های لرزه ای انجام میشود، بدون اینکه فشار زیادی به فرش وارد شود.

۲- آبگیری فرش

برای جداسازی کامل گرد و خاک و همچنین جذب بهتر مواد شوینده توسط فرش، ابتدا فرش را آب گیری می کنند.

۳- شستشوی فرش

در این مرحله فرش ها بر روی دستگاه های تسمه مانند قرار می‌گیرد و دستگاهی که دارای برس های نرم باشند، بر روی فرش ها به آرامی کشیده می‌شود تا هرگونه آلودگی و کثیفی از سطح فرش جدا شود، مواد شوینده ای که در این مرحله استفاده می شود، بسیار با کیفیت می باشد و هیچ گونه آسیبی به رنگ و کیفیت فرش وارد نمی کند.

۴- بعد از شستشوی فرش، باید کاملاً فرش آبگیری شود تا از نظر شرعی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد و هیچگونه مواد شوینده در آن باقی نماند،  زیرا باقی ماندن مواد شوینده در فرش باعث پوسیدگی آن و کاهش عمر فرش می شود.

۵- لکه زدایی فرش

چنانچه بعد از شستشوی فرش باز هم لکه بر سطح آن باشد با استفاده از مواد پاک کننده مخصوص آن لکه، لکه ها را از سطح فرش پاک می کنند‌

۶- خشک کردن فرش

خشک کردن فرش توسط دستگاه های خشک کننده انجام می گیرد و درجه حرارت آن به گونه‌ای نیست که باعث آسیب به فرش شود و به فرش به نحوی خشک می شود که هیچگونه رطوبتی در آن باقی نمی ماند، زیرا وجود رطوبت در فرش باعث ایجاد بوی نامطبوع و پوسیدگی در آن می شود.
باید این مطلب را ذکر کنیم در صورتی که فرش دچار پارگی یا سوختگی باشد، ابتدا اقدام به ترمیم آن نموده و سپس اقدام به شستشوی فرش می کنند، زیرا در صورتی که قبل از شستشوی فرش رفوگری انجام نشود، ممکن است فرش در فرآیند شستشو میزان پارگی آن بیشتر شود و به رفوی بیشتری نیاز داشته باشد.

۷- اتو کشی فرش

ممکن است ،فرش در فرآیند شستشو الیاف آن از حالت طبیعی خارج شود، بنابراین نیاز به مرتب کردن داشته باشد، با استفاده از عملیات اتوکشی، الیاف به حالت اولیه خود باز می گردد و باعث افزایش درخشندگی فرش می شود.
بعد از اتو کشی فرش، آن را در کاور های مخصوص قرار داده و درب  منزل به شما تحویل می دهند.
از مزیت های شستشوی فرش در قالیشویی جمال آباد نسبت به شستشوی سنتی می توان موارد زیر را نام برد.

۱- برای شستشوی فرش به صورت سنتی نیاز به مکان زیادی می باشد که با توجه به زندگی آپارتمانی این فضا کمتر فراهم می باشد.

۲- میزان مصرف آب در روش شستشوی فرش به صورت سنتی بسیار بالا می باشد.

۳- برای شستشوی فرش به صورت سنتی از مواد بی کیفیت استفاده می‌شود، که استفاده از این مواد باعث آسیب به الیاف فرش شده و همچنین موجب تغییر رنگ آن می شود، از درخشندگی آن می کاهد و باعث می‌شود طول عمر فرش کاهش پیدا کند.

۴- در روش سنتی، خشک کردن فرش، توسط نور خورشید می باشد، که قرار گرفتن فرش به مدت طولانی در معرض نور خورشید، باعث آسیب به الیاف آن و تغییر رنگ فرش می شود همچنین امکان دارد، در هنگام جابجایی فرش به الیاف آسیب وارد شود. اما درشستشوی فرش به روش قالیشویی تمامی فرایندهای شستشو توسط دستگاه اتومات انجام میگیرد بدون اینکه آسیبی به الیاف فرش وارد شود.
پس بهترین گزینه برای شستشوی فرش سپردن آن به قالیشویی معتبر وباسابقه می باشد.

تماس با ما