پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته

در سال های اخیر و با توجه به تقاضای بالای مردم برای خرید فرش، تولیدات و استفاده از فرش ها رو به افزایش است. (به طوریکه در هر خانه ایرانی به طور میانگین و حداقل از ۳ فرش استفاده می شود.) همانطور که میدانید فرش ها از پراستفاده ترین وسایل خانه به شمار می روند و به صورت مکرر دچار مشکلاتی نظیر آلودگی، گردوغبار، لک، سوختگی، پارگی الیاف، رنگ پریدگی و تغییر رنگ و … می شوند و نیاز به شستشو و مرمت پیدا می کنند.
در این گونه مواقع است که به طور معمول بسیاری از افراد فرش های خود را به مراکز قالیشویی معتبر می سپارند تا عملیات شستشو و ترمیم فرش به بهترین نحو ممکن و در کوتاه ترین زمان و با بهترین تجهیزات انجام شود. پیشنهاد ما به شما قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته مادر است.
قالیشویی مادر یکی از بهترین و پیشرفته ترین قالیشویی ها در سرتاسر کشور ایران به شمار می رود. در این قالیشویی عملیات شستشوی قالی ها و همچنین ترمیم و مرمت فرش های آسیب دیده با استفاده از برترین دستگاه ها و خدمات و زیر نظر کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام میشود و این موضوع سبب شده تا تمامی مراحل شستشوی قالی بدون هیچ گونه خسارت یا عیب و نقصی انجام شود و رضایت کامل مشتریان را به دنبال داشته باشد.

قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته
قالیشویی مادر به عنوان یکی از برترین قالیشویی های تهران شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت را با الیاف گوناگون، ابعاد متفاوت، جنس، رنگ و ضخامت های مختلف را با بهترین امکانات و پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می دهد.
شستشوی با کیفیت و بدون عیب و نقص، سرعت عمل بالا و تحویل به موقع فرش ها، استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز و ترمیم و مرمت فرش ها با بروز ترین دستگاه ها و افراد ماهر و باتجربه در این مجموعه سبب شده تا بتواند نمره رضایت بالایی را از سوی مشتریان کسب نماید. لازم است بدانید که در قالیشویی مادر تهران تمامی مراحل شستشوی فرش با استفاده از دستگاه های قدرتمند و پیشرفته که شامل دستگاه های مکنده قوی، دستگاه های شستشوی فرش مجهز، دستگاه های خشک کن در محیط های مناسب به صورت استاندارد و بی عیب و نقص انجام می شود و این موضوع سبب شده تا خدمات بهتر و پیشرفته تری در مقایسه با قالیشویی هایی که از نیروی انسانی جهت شستشوی فرش استفاده می کنند، داشته باشد.
قالیشویی مادر تهران از چندین قسمت تشکیل شده است که هر یک از این قسمت ها یکی از مراحل شستشوی فرش را انجام میدهند.
جداسازی مراحل مختلف شستشوی قالی، سبب خواهد شد تا هر یک از این مراحل بدون هیچگونه عیب و نقصی انجام شود و همچنین هیچ گونه آسیبی به قالی ها وارد نشود.
قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته مادر تهران به جهت خدمات منحصر به فرد و مبتکرانه خود، در سال‌های اخیر توانسته به یکی از برجسته ترین و مشهورترین قالیشویی های سراسر تهران تبدیل شود و نمره رضایت بالایی را از سوی مشتریان و اتحادیه قالیشویی کسب نماید.

قالیشویی تمام اتوماتیک مادر تهران

همانطور که میدانید استان تهران یکی از شلوغ ترین استان های کشور ما ایران است.
جمعیت بالای این استان و نبود فضای کافی جهت شستشوی فرش ها و فشار کم آب به دلیل تراکم جمعیت سبب شده تا بسیاری از افراد از قالیشویی های معتبر برای شستشوی فرش های خود استفاده کنند، با توجه به این موضوع تعداد قالیشویی ها در این استان افزایش پیدا کرده است و شستشوی قالی ها همواره در همه قالیشویی های این استان انجام می شود. گرچه تمامی قالیشویی ها در تلاش اند تا شستشوی فرش ها را با کیفیت بالا و مناسب خدمت مردم ارائه دهند، اما گاها شاهد خسارات بالای وارد آمده به فرش هنگام شستشو در مراکز قالیشویی و نارضایتی مشتریان هستیم.
از این رو انتخاب یک قالیشویی معتبر و با خدمات استاندارد و مناسب برای بسیاری از مردم همواره امری دشوار بوده است.
همانطور که گفته شد شستشوی قالی ها در مرکز قالیشویی مادر، زیر نظر متخصصان و کارشناسان این حوزه، با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته و مواد شوینده مناسب با الیاف فرش انجام می شود و در قسمت های مخصوص انجام می شود که باعث شده شستشوی فرش ها به بهترین نحو انجام شود و هیچ گونه خسارت یا آسیبی به فرش وارد نشود.

قالیشویی تمام اتوماتیک مادر تهران
قالیشویی مادرتهران با کادری متشکل از کارشناسان و افراد باتجربه در تمامی روزهای هفته و همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان است.
تمامی مراحل حمل و نقل، جابجایی، شستشو و خشک کردن و همینطور تحویل فرش ها درب منزل و توسط این مجموعه انجام می شود. ارائه خدمات عالی و با کیفیت در کنار قیمت مناسب سبب شده تا این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز قالیشویی در تهران محسوب شود.
قالیشویی مادر تهران همواره آماده دریافت سفارشات از سوی شهروندان تهرانی در تمامی نقاط این استان است.
خدماتی که در این مرکز قالیشویی و به بهترین نحو ممکن انجام می شود شامل موارد زیر است.

۱- خدمات شستشوی فرش که با بهترین ابزار و دستگاه های مجهز و پیشرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

۲- خدمات ترمیم و رفوگری فرش ها که از قسمت ریشه فرش و بهترین نحوه انجام می شود.

۳- خدمات لکه برداری و رنگبری فرش ها که توسط متخصصان و افراد با تجربه انجام می شود.

۴- خدمات ریشه کشی فرش که با استفاده از ابزار مخصوص و توسط متخصصان این حوزه و برای انواع فرش ها انجام می شود.

۵- راهنمایی افراد و ارائه مشاره تلفنی توسط کارشناسان و مشاورین مجموعه قالیشویی مادر در خصوص سوالات رایج و مشکلات فرش

همچنین مراحل شستشوی انواع فرش در این مجموعه شامل موارد زیر است.

۱- در مرحله نخست و پس از ثبت سفارش همکاران ما در زمان مشخص و جهت دریافت فرش ها حضور پیدا می کنند و فرش را از شما تحویل میگیرند. (لازم به ذکر است که در این مرحله افراد مسئول و کارشناسان نیز در محل حضور پیدا می کنند.)

۲- پس از تحویل فرش از شما و انتقال آن به مرکز قالیشویی مادر، میزان گرد و غبار موجود روی الیاف فرش، نوع لکه های به وجود آمده در قسمتهای مختلف فرش، میزان آلودگی های آن بررسی شده و در نتیجه نحوه شستشوی فرش توسط متخصصان مشخص می شود.

۳- در مرحله سوم تمامی گرد و غبار و آلاینده های موجود روی فرش با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و مکنده قوی از بین برده می شود.

۴- در مرحله بعد و پس از پاکسازی کامل فرش از گرد و غبار و آلاینده ها، شستشوی فرش ها و لکه برداری از آنها که با استفاده از مواد شوینده متناسب با الیاف فرش که توسط متخصصان انتخاب شده است و همچنین دستگاه های تمام اتوماتیک بدون هیچگونه عیب و نقصی انجام می شود.

۵- پس از شستشوی فرش و لکه برداری، آبکشی فرش ها طبق موازین اسلامی و به نحو احسن انجام می شود تا فرش به صورت کامل پاک و تمیز شود. در این مرحله تمامی مواد شوینده باقی مانده روی فرش به کمک دستگاه های مجهز از آن خارج می‌شوند.

۶- در مرحله آخر که مهمترین مرحله شستشوی فرش به شمار می رود، خشک کردن فرش ها آغاز می شود‌. در قالیشویی مادر این مرحله به کمک دستگاه های خشک کن و در اتاق های مخصوص انجام می شود.

شستشوی اصولی و دقیق فرش ها در قالیشویی مادر سبب شده تا این قالیشویی به یکی از بهترین و مشهور ترین قالیشویی های استان تهران تبدیل شود.

شستشو با بهترین امکانات روز در قالیشویی تمام اتوماتیک

امروزه بهتر است تمامی قالیشویی ها شستشوی فرش ها را با بهترین امکانات روز انجام دهند چرا که این روش شستشوی قالی از مزایای بسیار بالایی برخوردار است و از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تمیز شدن و پاک شدن تمامی قسمت های قالی و الیاف فرش

۲- پاکسازی تمامی گرد و غبار و ازبین بردن کدری فرش و بازگشت درخشندگی و جذابیت اولیه فرش

۳- جلوگیری از چروک شدن و شکستگی قالی که معمولا ناشی از شستشوی غیراصولی و خشک کردن نادرست آن است.

۴- نرم شدن کامل الیاف قالی پس از استفاده از شامپو فرش و محلول های نرم کننده مناسب با الیاف فرش

شستشو با بهترین امکانات روز در قالیشویی تمام اتوماتیک

۵- جلوگیری از وارد شدن آسیب های فیزیکی احتمالی ناشی از شستشو و حمل فرش

۶- خشک شدن کامل فرش پس از شستشو و جلوگیری از باقی ماندن رطوبت در الیاف و در نتیجه  عدم پوسیدگی فرش

قالیشویی مادر با بهره گیری از بهترین تجهیزات و دستگاه های تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته توانسته است تا بهترین خدمات قالیشویی و خشکشویی را خدمت مشتریان ارائه دهد و رضایت بالای آنها را کسب نماید.
شستشوی اصولی و تخصصی فرش های شما زیر نظر کارشناسان و متخصصان، رفتار مناسب و محترمانه با مشتریان، حمل و نقل درست و اصولی، شستشوی فرش ها در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو، خشک کردن فرش ها با استفاده از دستگاه های خشک کن قوی و در محیط های مناسب و استاندارد و… سبب شده اند تا قالیشویی مادر به یکی از برترین قالیشویی ها در سراسر کشور نیز تبدیل شود. همچنین قیمت های مصوب در نظر گرفته شده در این قالیشویی بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و باعث شده تا عموم مردم توانایی ثبت سفارش را در این قالیشویی در کنار خدمات عالی داشته باشند.

تماس با ما